Skąd ten olej na bloku?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Turbo Inside
- Posty: 119
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Skąd ten olej na bloku?
Witam
Od pewnego czasu tak jak na obrazku pojawił się olej, skąd on się bierze? czy z uszczelki pod głowicą?teraz jest go dużo, jakieś pół roku temu w tym miejscu była malutka plamka która po przetarciu pojawiała się dopiero po jakimś czasie. Spod dekla nie cieknie, jest tam sucho u góry. Czekam na Wasze rady
Od pewnego czasu tak jak na obrazku pojawił się olej, skąd on się bierze? czy z uszczelki pod głowicą?teraz jest go dużo, jakieś pół roku temu w tym miejscu była malutka plamka która po przetarciu pojawiała się dopiero po jakimś czasie. Spod dekla nie cieknie, jest tam sucho u góry. Czekam na Wasze rady
T o M
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tak szczerze to wygląda na korektor
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Turbo Inside
- Posty: 119
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Turbo Inside
- Posty: 119
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
więcej fotek
Nie wydaje mi się żeby to był korek, wtedy świezy olej zbierałby się pod nim i w jego okolicy, a on zbiera się odrazu na dole przy kolektorze. A potem wydaje mi się że w trakcie jazdy jest wydmuchiwany do góry przez pęd powietrza. Dobrze myślę?
T o M
A niby skąd miałby się zbierać olej przy kolektorze wydechowym - wydzielił się ze spalin przez uszczelkę kolektora na podstawie procesu chemicznego rozkładu spalin na czynniki pierwsze : benzyna, olej, powietrze i temperatura
Istne perpetum mobile !
Podepnij pod ten kolektor wydechowy kolejne 4 gary i będziesz miał V8 !!!
Istne perpetum mobile !
Podepnij pod ten kolektor wydechowy kolejne 4 gary i będziesz miał V8 !!!
Ostatnio zmieniony czw gru 20, 2007 06:59 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Turbo Inside
- Posty: 119
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Brzoza Krk, chcesz miec pewnosc, to wytrzyj ta plame do czystego, jakims rozpuszczalnikiem czy czyms, zrob wiele kilometrow i stale monitiruj czy sie pojawia znowu olej. Jak sie pojawi, to bedziesz dolkadnie widzial w ktorym miejscu, czy spod korka czy nie.
Moj silnik podobnie wygladal, wyczyscilem, i nic nie leci od kilku miesiecy juz. Nie znasz historii silnika, moze komus sie korek odkrecil i caly olej polecial, a teraz zostala plama, albo poprzedniemu wlascielowi lecialo spod uszczelki zaworow, uszczelke wymienil a plama zostala.
Moj silnik podobnie wygladal, wyczyscilem, i nic nie leci od kilku miesiecy juz. Nie znasz historii silnika, moze komus sie korek odkrecil i caly olej polecial, a teraz zostala plama, albo poprzedniemu wlascielowi lecialo spod uszczelki zaworow, uszczelke wymienil a plama zostala.
-
- Turbo Inside
- Posty: 119
- Rejestracja: śr lut 16, 2005 15:26
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
a ja mam pytanko nt. wycieków, przy przejechaniu w rok okło 40 tys. km wymieniałem juz 4 razy uszczelkę pod pokrywą zaworów i po pewnym czasie znów pojawiał się wyciek.
Co robię źle, bo sam już nie wiem, cały czas silnik mam usmarkany olejem w narożnikach pokrywy. - czyżbym miał już zużytą i wyciśniętą pokrywę zaworów? Możliwe jest, że tak jak to było we fiatach 126p pokrywy w VW 1,3 i 1,4 się wyciskają i później dobrze nie dolegają do głowicy?
teściowa ma 1,4 diesel w polówce pokrywa zaworów się nie różni i jest cały czas sucho, czy mam jej to podmienić?
Co robię źle, bo sam już nie wiem, cały czas silnik mam usmarkany olejem w narożnikach pokrywy. - czyżbym miał już zużytą i wyciśniętą pokrywę zaworów? Możliwe jest, że tak jak to było we fiatach 126p pokrywy w VW 1,3 i 1,4 się wyciskają i później dobrze nie dolegają do głowicy?
teściowa ma 1,4 diesel w polówce pokrywa zaworów się nie różni i jest cały czas sucho, czy mam jej to podmienić?
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2007 01:34 przez prezesik25, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości