Witam tak sie złozylo ze golfik niedomagał i doszlo do wymiany pierscieni.
Dzis wyjęłem tłoki ,wszystko jest ok pozatym ze nowe pierscienie mają wiekszą szczeline na zamku niz stare.
Na tłokach nie ma zadnych wzmianek o zadnym szlifie,nigdzie nic nie ma nabite.
A mimo to nowe pierscienie(NOMINAŁY)mają 0,75 a stare 0,70 mm.
Jutro mają mi przyjsc pierscienie na pierwszy szlif ale to jak gra losowa.
Jak to dokladnie sprawdzic,dysponując sówmiarką?
A moze ma ktos ma spód silnika do ktorego podejdzie osprzet od ABS-a??
Bo glowice mam po remoncie,wiec druga mi niepotrzebna.
Sczelina na zamkach pierscieni 0,7 mm
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sczelina na zamkach pierscieni 0,7 mm
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Racja.Ale troche dziwnie sie zuzyly.
Na 1 tłoku mam zeszlifowane pierscienie na 1 szlif , na drugim i trzecim cylindrze sa nowe nominaly a na 4 znowu szlifowane.
I tu pojawia sie pytanie czy silnik powinien od razu miec porządne osiągi czy musi sie tam cos docierac.
Bo auto nie powala przyspieszeniem.
Na 1 tłoku mam zeszlifowane pierscienie na 1 szlif , na drugim i trzecim cylindrze sa nowe nominaly a na 4 znowu szlifowane.
I tu pojawia sie pytanie czy silnik powinien od razu miec porządne osiągi czy musi sie tam cos docierac.
Bo auto nie powala przyspieszeniem.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 538 gości