Mk3 Spręzyny progresywne czy linearne pomocy!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mk3 Spręzyny progresywne czy linearne pomocy!!
mam zamierz zmienic spręzyny w swoim Mk3 teraz mam 60/60 na zwykłym amorku i jest zle za nisko mam na oku chyba linearne spręzyny -30 rózno porozkładane zwoje czym róznia sie spręzyny linearne od progresywnych?? czy spręzyny z golfa Gti obniża troche mojego Mk3 1,8 GL?? prosze o pomoc
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
z GTI mogą nie obniżyć przodu bo silnik 2.0 jest chyba cięższy od 1.8 ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
progresywne mają kilka zwoi mocniej ściśniętych i właśnie te zwoje po pouszczeniu auta z lewarka odrazu się ściskają powodując obniżenie, pozostałe zwoje pracują w czasie jazdy....tak to mniej więcej wygląda.....![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak linearną sprężyne obciążysz 100kg to siądzie o 2cm, jak ją obciążysz następnymi 100kg to siądzie o kolejne 2cm.....a progresywna po obciążeniu 100kg siądzie 2cm, a już następne 100kg nie siądzie znowu 2cm tylko już mniej
oczywiście to tylko wymyślone przykładowe wartości podałem ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
progresywne mają kilka zwoi mocniej ściśniętych i właśnie te zwoje po pouszczeniu auta z lewarka odrazu się ściskają powodując obniżenie, pozostałe zwoje pracują w czasie jazdy....tak to mniej więcej wygląda.....
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak linearną sprężyne obciążysz 100kg to siądzie o 2cm, jak ją obciążysz następnymi 100kg to siądzie o kolejne 2cm.....a progresywna po obciążeniu 100kg siądzie 2cm, a już następne 100kg nie siądzie znowu 2cm tylko już mniej
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Bardo ładnie wyjaśnionemicab pisze:z GTI mogą nie obniżyć przodu bo silnik 2.0 jest chyba cięższy od 1.8
progresywne mają kilka zwoi mocniej ściśniętych i właśnie te zwoje po pouszczeniu auta z lewarka odrazu się ściskają powodując obniżenie, pozostałe zwoje pracują w czasie jazdy....tak to mniej więcej wygląda.....
jak linearną sprężyne obciążysz 100kg to siądzie o 2cm, jak ją obciążysz następnymi 100kg to siądzie o kolejne 2cm.....a progresywna po obciążeniu 100kg siądzie 2cm, a już następne 100kg nie siądzie znowu 2cm tylko już mniejoczywiście to tylko wymyślone przykładowe wartości podałem
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 274 gości