Pytanie do znawcow vag-com
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wierzba123
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Pytanie do znawcow vag-com
Posiadam vag-com 409-1 i nie moge wejsc w opcje 01-Engine, Advenced ID 1A i Adv. meas. blocks. Od czego to zalezy ze te opcje sa dostepne albo nie? Sprawdzalem na passacie TDI 99r golfiku benzynie 97r i nie byly dostepne vaga mam z witaminka
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
- Kontakt:
zabekats,
No wlasnie jak ustawic ten com?? Szukalem juz na necie i nie moge znalec. Chodzi mi vag tylko na starszym vag-com bodajrze 3.11, a chcialbym na nowszym ale tam trzeba zrobic najpierw test a na tescie mi go nie wykrywa
co mam zrobić zeby smigało tak jak trzeba??
No wlasnie jak ustawic ten com?? Szukalem juz na necie i nie moge znalec. Chodzi mi vag tylko na starszym vag-com bodajrze 3.11, a chcialbym na nowszym ale tam trzeba zrobic najpierw test a na tescie mi go nie wykrywa
co mam zrobić zeby smigało tak jak trzeba??
100% syntetyczny olej Royal Purple [url]http://royalparts.pl/5w40/24-royal-purple-5w40-synerlec.html[/url]
- wierzba123
- Użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Wiekszosc fejsow jest do okreslonej wersji vag-coma. Moj dziala z 409-1 z nowszymi juz nie idzie. A com-a mozesz sprawdzic wchodzac w menadzera urzadzen i tam sprawdz pod jaki com masz interfejs i wtedy taki sobie ustaw w ustawieniach vag-coma. Czasem sie wpina w com5 to trzeba sobie zmienic zeby ci vag wykryl bo jest do com4. A zna ktos odpowiedz na moje pytanie? Normalnie lacze sie z autami wszystko jest ok tylko nie dzialaja mi te dwie opcje kotre wyzej opisalem.
problem z turbina
posiadam Golfa 3 1.9 tdi 110 koni z 1997r powyzej 2500 obrotow slabnie turbina sie wylacza czy podlaczenie pod compa wykarze bledy
Podłączenie pod VAGa powinno wykazać błędy. Przypuszczam błąd o numerze 00575.
Wartało by sprawdzić zawór magnetyczny N75 a, zawłaszcza odchodzące do niego wężyki. Sprawdzenie tego zaworu:
1 wyłączyć zapłon;
2 ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;
3 zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)
Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:
należało by wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.
Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:
–to włączyć zapłon zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.
Wartość wymagana: powinna być zbliżona do napięcia akumulatora. http://img100.imageshack.us/my.php?imag ... n754qr.jpg
Tak wygląda N75 http://img476.imageshack.us/my.php?imag ... tdi6zj.jpg
i tu opis elementów sterowania
1 – zawór przełączający przepustnicy N239
2 – do zaworu N18 recyrkulacji spalin
3 – siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego
4 – siłownik do regulacji ciśnienia doładowania. (stanowi część składową turbosprężarki, bez możliwości wymiany)
5 – turbosprężarka
6 – zasobnik podciśnienia
7 – zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia ładowania (sprawdzanie regulacji ciśnienia doładowania)
8 – zawór zwrotny (biały koniec musi być zwrócony w stronę zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania i zasobnika podciśnienia)
_________________
Wartało by sprawdzić zawór magnetyczny N75 a, zawłaszcza odchodzące do niego wężyki. Sprawdzenie tego zaworu:
1 wyłączyć zapłon;
2 ściągnąć wtyczkę z zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania;
3 zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω)
Jeżeli wartość wymagana nie zostanie osiągnięta:
należało by wymienić zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania na nowy.
Jeżeli wartość wymagana zostanie osiągnięta:
–to włączyć zapłon zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika.
Wartość wymagana: powinna być zbliżona do napięcia akumulatora. http://img100.imageshack.us/my.php?imag ... n754qr.jpg
Tak wygląda N75 http://img476.imageshack.us/my.php?imag ... tdi6zj.jpg
i tu opis elementów sterowania
1 – zawór przełączający przepustnicy N239
2 – do zaworu N18 recyrkulacji spalin
3 – siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego
4 – siłownik do regulacji ciśnienia doładowania. (stanowi część składową turbosprężarki, bez możliwości wymiany)
5 – turbosprężarka
6 – zasobnik podciśnienia
7 – zawór magnetyczny N75 ograniczania ciśnienia ładowania (sprawdzanie regulacji ciśnienia doładowania)
8 – zawór zwrotny (biały koniec musi być zwrócony w stronę zaworu magnetycznego ograniczania ciśnienia doładowania i zasobnika podciśnienia)
_________________
Ostatnio zmieniony czw gru 20, 2007 14:13 przez toldek1, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 20:37
- Lokalizacja: Krośnice
Witam tez mam problem z zaworem N75 gdyż "cyka" a wcześniej tego nie było i nie wiem jak mam go sprawdzić a gdy podłączyłem go do kompa to pokazał błąd zaworu ładowania i jak można sprawdzić przepływkę gdyż też słyszałem że to tez możliwość tego że auto ma utratę mocy. Mam problem także podczas ruszania gdyż szarpie i nie wiem czy to nie jest wina tego że może być urwana poduszka pod silnikiem
Pozdro
Bodzio
Pozdro
Bodzio
Bodziu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 192 gości