Zakładać MBC do k14 ?????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Zakładać MBC do k14 ?????

Post autor: marc83 » śr gru 19, 2007 14:04

WItam wszystkich!
Waśnie zakupiłem sobie wskażnik doładowania a wraz z nim MBC .Co się okazało turbinka dmucha mi na 1.4 bara.Takto jest jak się ciśnieniem bez wskażnika bawi.A chodzi o to że działa u mnie ten zawór na ampul 3 i kontrę 10 przy turbo i czy jest sena zakładać MBC.Wyczytałm że dzięki niemu turbo będzie się wcześniej wkręcać??????Bo ciśnienia to większego już nie trzeba raczej 1.5 to chyba max k14.
!!!!!!!!Może ktoś coś podpowie!!!!!!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139774
Z góry dzięki.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr gru 19, 2007 14:21

1.4 na k14 to az nadmiar. 1.1 pompuja ludzie, hardcorowcy 1.3. przy tym malym gufnie czas wkrecania sie jest malutki wiec czy warto inwestowac w mbc? :hmm: regulacja tez mowisz, ze dziala. zmniejsc tylko to cisnienie, bo to naprawde szybko wykancza suszarke.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » śr gru 19, 2007 14:37

ciśnienie już wczoraj zmniejszyłem. tak normalnie 0.8 a przy 4000 na 3 1.2bar.
chyba zostawię.Jeździłem tak 2 miesiące.Możę przeżyje :grin:
Mbc już niestety kupiłem. Radzisz nie kombinować już z turbo?????
W planie ma jeszcze kata wywalić i przedostatni tłumnik ,i tak już syczy z każdej strony :bigok: .
Może i na to masz radę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139774


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw gru 20, 2007 01:26

Zaraz mnie wyśmieją......ale K14 jest NIE DO ZAMORDOWANIA ,tak jak u mnie (1,4-1,6 na zaciętym zaworze) .Martw się lepiej o uszczelkę pod głowicą ,bo w 1,9 duuuużo gorzej wypadają jak w 1,6.



Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » czw gru 20, 2007 08:00

Już zmniejszyłem.Ale różnica jest, wcześniej przy 3500 1.3 bara miałem.Nieżle się wkręcał.Ale jak pomyślę o tych 800zł za nową :grrr: Tylko te mbc nie wiem czy zakładać???


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw gru 20, 2007 09:56

no to jak masz to sobie zaloz.

marek29, uszczelka w 1.9 jest rownie wytrzymala co w 1.6, a moze nawet bardziej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » czw gru 20, 2007 10:24

Tylko czy jest sens zakładać????.czy ten zawór przy turbinie spełnia taką samą rolę co mbc????????.Bo jeśli tak to nie chcę nic już kombinować .niech leży te 60 w bagażniku :(


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » czw gru 20, 2007 10:32

moim zdaniem nie ma sensu skoro sprawny masz zawor przy turbinie u stawisz nim cisnienie jakie bedzesz chciał


jaru

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw gru 20, 2007 11:17

marc83, jak założysz MBC to turbosprężarka będzie się nieznacznie szybciej wkręcała - szybciej osiągniesz żądane ciśnienie. Jeżeli połączysz to z innymi modami (wydech, dawka itd.) to efekt będzie lepszy :D



Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » czw gru 20, 2007 18:15

Włąśnie o to chodzi że ciśnienia większego nie chcę tylko żeby się wcześniej wkręcała.
Dawkę mam prawie na maxa(pół obrotu brakuje do końca)ustawioną, tylko wydech mi jeszcze został :grin: No i icka ale to grubsza sprawa.


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości