Posiadam Audi A4 z 96 roku z silnikiem TDI 90. Od pewniego czasu samochód stał sie słabszy i zaczoł przerywać jak naciśnie sie na pedał gazu. Po podłaczeniu Vag'a Pojawił sie 1 błąd w elektronice silnika.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 DTC's Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Incorrect Signal
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czy ktoś wie skad bierze sie sygnał generatora termianal DF i co to właściwie jest ?
Błąd w elektronice silnika (Sygnał generatora terminala DF)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
w jaki sposob Ci przerywa?
ten blad raczej nie ma nic do rzeczy, to chodzi o obciazenie zacisku (czy jakos tak) na alternatorze, czasem sie zdarza taki blad
jesli tobie auto przerywa podczas przyspieszania - poszukaj tematow o nastawniku
jesli tylko podczas dodawania gazu to moze cos z paliwem?
ten blad raczej nie ma nic do rzeczy, to chodzi o obciazenie zacisku (czy jakos tak) na alternatorze, czasem sie zdarza taki blad
jesli tobie auto przerywa podczas przyspieszania - poszukaj tematow o nastawniku
jesli tylko podczas dodawania gazu to moze cos z paliwem?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Odpowiedź na twój problem była poruszana na formum wiele razu ->> SZUKAJ !!
Błąd jest związany z zaciskiem alternatora - może wystarczy wyczyścic i będzie git, może być jakiś kabelek do alternatora urwany (mam ten bład u siebie).
Szarpanie przy przyspieszaniu od ok. 1200 do ok. 2200 obr/min - nastawnik pompy wtryskowej. Żeby to sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów (jest na forum nawet foto gdzie).
Co do spadku mocy może być wiele przyczyn- najlepiej logi dynamiczne porobić i koledzy na forum ocenią co jest nie tak.
Następnym razem dobrze przeszukaj forum.
Pozdrawiam.
Błąd jest związany z zaciskiem alternatora - może wystarczy wyczyścic i będzie git, może być jakiś kabelek do alternatora urwany (mam ten bład u siebie).
Szarpanie przy przyspieszaniu od ok. 1200 do ok. 2200 obr/min - nastawnik pompy wtryskowej. Żeby to sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów (jest na forum nawet foto gdzie).
Co do spadku mocy może być wiele przyczyn- najlepiej logi dynamiczne porobić i koledzy na forum ocenią co jest nie tak.
Następnym razem dobrze przeszukaj forum.
Pozdrawiam.
Faktycznie kiedyś był problem z alternatorem dawał za duże napięcie aż paliło żarówki, gość w warsztacie wymienił regulator i powiedział że będzie ok ale po przejechaniu niewielkiej drogi problem się pojawił ponownie aż dym szedł z alternatora i odłączył jakiś przewód (to pewnie on powoduje błąd w vag’u), który miał zmniejszać obciążenie alternatora podczas gwałtownego przyspieszania z włączona klimą. Stwierdził że go odłączy i wszytko będzie ok bo mój samochód i tak nie ma klimy.
Natomiast Objawy szarpania i spadku mocy przejawiają się powyżej 2000 obrotów, szczególnie przy gwałtownym przyspieszaniu. Do tego od pewnego czasu wyswietla sie napis na konsoli 1n2. Faktycznie pierwsze co sprawdzę filtr paliwa.
Natomiast Objawy szarpania i spadku mocy przejawiają się powyżej 2000 obrotów, szczególnie przy gwałtownym przyspieszaniu. Do tego od pewnego czasu wyswietla sie napis na konsoli 1n2. Faktycznie pierwsze co sprawdzę filtr paliwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości