Błąd w elektronice silnika (Sygnał generatora terminala DF)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Błąd w elektronice silnika (Sygnał generatora terminala DF)

Post autor: Jaco » śr gru 19, 2007 17:16

Posiadam Audi A4 z 96 roku z silnikiem TDI 90. Od pewniego czasu samochód stał sie słabszy i zaczoł przerywać jak naciśnie sie na pedał gazu. Po podłaczeniu Vag'a Pojawił sie 1 błąd w elektronice silnika.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 DTC's Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Incorrect Signal
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czy ktoś wie skad bierze sie sygnał generatora termianal DF i co to właściwie jest ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 19, 2007 17:21

w jaki sposob Ci przerywa?

ten blad raczej nie ma nic do rzeczy, to chodzi o obciazenie zacisku (czy jakos tak) na alternatorze, czasem sie zdarza taki blad


jesli tobie auto przerywa podczas przyspieszania - poszukaj tematow o nastawniku

jesli tylko podczas dodawania gazu to moze cos z paliwem?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr gru 19, 2007 17:22

Odpowiedź na twój problem była poruszana na formum wiele razu ->> SZUKAJ !!

Błąd jest związany z zaciskiem alternatora - może wystarczy wyczyścic i będzie git, może być jakiś kabelek do alternatora urwany (mam ten bład u siebie).

Szarpanie przy przyspieszaniu od ok. 1200 do ok. 2200 obr/min - nastawnik pompy wtryskowej. Żeby to sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów (jest na forum nawet foto gdzie).

Co do spadku mocy może być wiele przyczyn- najlepiej logi dynamiczne porobić i koledzy na forum ocenią co jest nie tak.

Następnym razem dobrze przeszukaj forum.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Jaco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 08, 2007 22:46
Lokalizacja: Kobierzyce

Post autor: Jaco » śr gru 19, 2007 18:01

Faktycznie kiedyś był problem z alternatorem dawał za duże napięcie aż paliło żarówki, gość w warsztacie wymienił regulator i powiedział że będzie ok ale po przejechaniu niewielkiej drogi problem się pojawił ponownie aż dym szedł z alternatora i odłączył jakiś przewód (to pewnie on powoduje błąd w vag’u), który miał zmniejszać obciążenie alternatora podczas gwałtownego przyspieszania z włączona klimą. Stwierdził że go odłączy i wszytko będzie ok bo mój samochód i tak nie ma klimy.
Natomiast Objawy szarpania i spadku mocy przejawiają się powyżej 2000 obrotów, szczególnie przy gwałtownym przyspieszaniu. Do tego od pewnego czasu wyswietla sie napis na konsoli 1n2. Faktycznie pierwsze co sprawdzę filtr paliwa.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 19, 2007 21:49

IN02 to inspekcja :P poszukaj na forum "kasowanie inspekcji" i bedziesz wiedzial co z tym zrobic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr gru 19, 2007 21:51

zapewne przyda się
http://www.obd-2.biz/vag.php



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości