hamulce tył...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
są rozbieralne. typowo zaciera się ośka od tej dźwigni ręcznego, z powodu korozji wewnątrz. Trzeba wyjąć tłok zacisku, od wewnątrz będzie seger do wyjęcia, potem wszystko się wyciąga po odkręceniu dźwigni od ośki, ośka po wyczyszczeniu z korozji może być już tak cienka i nierówna że za chiny się już jej potem nie uszczelni, ale być może się uda i nie będzie cieknąć.. Taki neistety błąd konstrukcyjny.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
watpie zebym je tak rozbierał, poniewaz nie mam tyle czasu, najwyraźniej będe musiał dac flaszke na przeglądzie zeby przeszedł, ten reczny poprostu mnie dobija pochłania tylko kase echhh...spróbuje ewentualnie pohamowac ostro na sniegu, bo chyba tył powinien szybciej zareagować od przodu...nie wiem już mnie to troche przerosło...
[ Dodano: 18 Gru 2007 22:09 ]
no wklocki własnie są stare, myslałem równie o wymianie klocków ponieważ na grobsze reagował by silniej...myśle że zainwestuje ostatecznie w klocki i zobacze czy pomoże,zawsze to z dwa cm na grubości zyska...
[ Dodano: 18 Gru 2007 22:09 ]
no wklocki własnie są stare, myslałem równie o wymianie klocków ponieważ na grobsze reagował by silniej...myśle że zainwestuje ostatecznie w klocki i zobacze czy pomoże,zawsze to z dwa cm na grubości zyska...
Ostatnio zmieniony wt gru 18, 2007 23:11 przez guaja, łącznie zmieniany 1 raz.
super wymien klocki wciśnij cylinderki do końca i wtedy zobacz co będzie na pewno lepsza inwestycja niz dawanie flachy na przeglądzie
Ostatnio zmieniony wt gru 18, 2007 23:14 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie załamuj się, to nie trudne. Bierzesz sobie zacisk na stół, przewód hamulcowy zaciskasz zaciskiem i możesz nawet ostrożnie jeździć. A gwarantuję ci że jeśli te dźwignie nie odbijają to wymiana klocków działania ręcznego nie poprawi.guaja pisze:nie wiem już mnie to troche przerosło..
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie tak jest, to ma być sprawne i grubość klocka niema znaczenia, przekonasz się. Przerabiałem temat w swoim aucie dogłębnie. Niestety.guaja pisze:sie zablokował gdzieś w połowe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
wiem że masz racje, ale musze czegoś spróbować tymczasowo, bo bez przeglądu jeździć też nie będe zawsze może być tak że nowe klocki pomoga, fakt ze nie na długi okres czasu ale zawsze na chwile powinny pomóc, wiem ze w takiej sprawie trzeba siegnąc do przyczyny a nie tylko do prowizorki ale póki musze to zastosowac...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 452 gości