dlugo dymi na bialo rano...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » sob gru 15, 2007 12:20

mam dokładnie tak samo silnik ma przejechane 340 tys olej castrol 10/40 ,miałem nawet inne wtryski tez to samo korekcja równiótka dawka 3.0 kąt 48 śmiga pieknie i chyba musi tak zostac to nie nowe auto olewam to jak covboy świece tez nowe uszczelniacze? możliwe ale oleju praktycznie nie bierze kiedys w innym golfie jak miałem uszczelniacze walniete to na wolnych obrotach jak sie zagrzał to dymił jak go przegazowałem
Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 12:34 przez woojas25, łącznie zmieniany 2 razy.



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob gru 15, 2007 16:56

drunk_bear pisze:1) Przy temperaturze letniej ponad 25 st. Nie kopci prawie w ogóle lub odrobinkę.
2) Przy temperaturze poniżej 10 stopni kopci nawet przez 2 km, później w ogóle.
3) Przy minusowych temperaturach kopci tak samo mocno tylko dym wydaje się jaśniejszy.

Zauważyłem, że kopcenie to jest zależne od temperatury. W robocie parkuję na parkingu podziemnym gdzie jest teraz ok 15 st. i odpalając puści niewielką niebieską chmurkę ale zaraz przestaje. ...Z dymieniem związane są także toważyszące nierówne obroty, szczególnie jak jest poniżej zera
dokladnie to co u mnie, dokladnie :)
drunk_bear pisze:Nie mam problemów z odpalaniem, zapala od razu po przekręceniu kluczyka przy słabym akumulatorze
mi musi niestety pokrecic ze 2 razy...

zaraz ide do auta pobawic sie vagiem i pozniej zalacze obrazki...

[ Dodano: 15 Gru 2007 17:44 ]
Obrazek
Obrazek
na tym drugim obrazku to mi taki wlasnie blad wywala... :(


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 15, 2007 22:18

olek256 pisze:na tym drugim obrazku to mi taki wlasnie blad wywala... :(
a jak wejdziesz w grupę 000 :?:



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz gru 16, 2007 10:01

na 000 nic mi ni wyswietla, zadnych parametrow...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

drunk_bear
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: drunk_bear » wt gru 18, 2007 22:55

A jakiej werski Vaga używasz?

Z tych zdjęć można wywnioskować, że próbojesz uruchomić sprawdzanie kąta wtrysku poprzez odpalenie osobnego pliku czyli samego plugina. Trzeba uruchomić to z opcji TDI Timing w programie. Jeżeli tak robisz i nadal to wyskakuje to albo masz uszkodzoną wersję Vaga albo jakąś wersję demo ponieważ w polu 000 powinno wyświetlać coś.
Spróbuj wersją Vaga 3.1.1.2, to jest jedyna wersja, która u mnie działała prawidłowo. Nowsze nie działają.



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » wt gru 18, 2007 23:09

rzeczywiscie probuje odpalic z osobnego pliku ale to dla tego ze nie moge znalezc tego w programie......
moge jakiegos screena gdzie tego szukac w programie?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
marc83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt lis 30, 2007 19:53
Lokalizacja: Bereza

Post autor: marc83 » śr gru 19, 2007 15:01

Panowie mam podobny problem swoim td azz Dymi na biało jak zimny to moge zrozumieć. Ale jak jest ciepły??? No nie mam tego czarnego bączka po gwałtownym wciśnięciu gazu, tylko na biało???co jest grane???


PIN;DAWKA;CIŚNIENIE
CO DALEJ????

drunk_bear
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn mar 19, 2007 21:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: drunk_bear » czw gru 27, 2007 01:44

Niestety nie mam laptopa teraz więc nie mogę zrobić screena bo trzeba się podłączyć najpierw do CPU w samochodzie, żeby w ogóle to odpalić. Mogę tylko napisać jak to zrobić.
- Podłączasz wszystko jak należy
- uruchamiasz program, odpalasz opcję engine
- potem wchodzisz w basic settings (lub mass blocks) - nie pamiętam już dokładnie
- wybierasz block 000 i wciskasz GO
- na dole po prawej stronie chyba pojawi się przycisk TDI Timing
- klikasz i odpala się ten sam plugin co ty próbowałeś odpalić.

Na ciepłym silniku też może dymić i nie koniecznie musi to być czarny dym. Czarny będzie jeśli będzie brakowało powietrza. Niebieski jeżeli mieszanka paliwa będzie za duża lub tak jak w naszych przypadkach prawdopodobne uszczelniacze zaworów puszczają olej przy dużych obrotach i też powstaje chmura dymu :)
Ostatnio właśnie zauważyłem taki objaw. Silnik do końca jeszcze się nie rozgrzał ale na postoju już nie dymił. Przy dużych obrotach bez mocnego przyspieszania nie dymił ale przy dużych obrotach przy depnięciu dawał ostro dymem.



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr sty 02, 2008 14:51

hejka,
nie udalo mi sie zrobic z tym timingiem... :( ale mniejsza o to. oprocz dymienia i smrodu zauwazylem ze auto po opaleniu (zwlaszcza) i pozniej na cieplym silkniku STRASZNIE twardo pracuje... Czuc nawet drgania na pedale gazu... co jest grane? trzeba cos logowac?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 02, 2008 14:55

olek256 pisze:ale mniejsza o to. oprocz dymienia i smrodu zauwazylem ze auto po opaleniu (zwlaszcza) i pozniej na cieplym silkniku STRASZNIE twardo pracuje..
kąt wtrysku ma duży wpływ na pracę silnika :P więc musisz sobie poradzić z
olek256 pisze:tym timingiem..
Masz program ode mnie :?: jeżeli tak to próbuj dużo razy i w końcu wyjdzie . Tylko musisz mieć pełnego vaga
Ostatnio zmieniony śr sty 02, 2008 14:56 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr sty 02, 2008 15:05

damcio151 pisze:olek256 napisał/a:
tym timingiem..
no co :P tak sie to chyba nazywa :PPPPP
damcio151 pisze:Masz program ode mnie
tak od ciebie.... ale mi nic nie wyskakiwalo , wiesz to co trzeba wklepac.masz moze jakies screeny na prv jak to robisz? bede wdzieczny ;)
Ostatnio zmieniony śr sty 02, 2008 15:05 przez olek256, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 02, 2008 15:08

olek256 pisze:ale mi nic nie wyskakiwalo , wiesz to co trzeba wklepac.masz moze jakies screeny na prv jak to robisz? bede wdzieczny ;)
Tłumaczyłem Ci jak to zrobić ... screenów nie posiadam i na razie posiadać nie będę ( brak fejsa i laptopa ) . Więcej na PW



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 02, 2008 15:14

TDI Timing nie wyskoczy jak nie bedzie działać basic settings

ale jesli bedziesz mogl zlogowac 000 na zablokowanych nastawach, to w sumie tdi timing nie jest Ci potrzebny, to taki bajerek :)



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » śr sty 02, 2008 15:24

cowboy pisze:na zablokowanych nastawach
co to znaczy?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości