Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								orson06							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 183
 		- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
 		
		
											- Lokalizacja: Gorzów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: orson06 » wt gru 18, 2007 22:28
			
			
			
			
			witam!
mam mały problem, a mianowicie-po właczeniu silnika po chwili wywala płyn chłodniczy przez pojemnik wyrównawczy.Wymieniłem pompe wody i termostat na nowy Wahlera, i dalej tak samo.Ten termostat wahlera otwierał sie przy 87 C wiec wujek mechani poradził żebym kupił z mniejszą temp i ten nowy otwiera sie  przy 84 C i nadal sie dzieje tak że wywala wode.Wujek stwierdził ze to głowica bądź uszczelka pod nią..Ale czy napewno będzie to? Co jeszcze może być przyczyna?proszę o porade drodzy forumowicze:)
pozdrowionka
zapomniałem-mam jette 2 1,6 TD z intercooler
jeszcze mam pytanko-miga mi czujnik od świec żarowych zamiast palić sie nie przerwalnie do stanu optimum przy rozgrzewaniu świec.zobaczyłem ze padł bezpiecznik i wymieniłem ale dalej to samo-co to może być?przekaźnik? i gdzie jest taki przekaźnik?
z góry dzieki
			
													
					Ostatnio zmieniony śr gru 19, 2007 10:15 przez 
orson06, łącznie zmieniany 2 razy.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Tomek							
 
						- _

 			
		- Posty: 1382
 		- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
 		
		
																- Lokalizacja: Bydgoszcz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomek » wt gru 18, 2007 22:33
			
			
			
			
			orson06 pisze:Wujek stwierdził ze to głowica bądź uszczelka pod nią..Ale czy napewno będzie to?
Wujek chyba ma rację
 
			
									
									
		
		
				[...]Mam dwie kreski,  - no to masz słaby zasięg 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								dusza							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 36
 		- Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:53
 		
		
																- Lokalizacja: Głowno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: dusza » wt gru 18, 2007 22:36
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				lubie swojego golfa 2
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Marcin_87							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 383
 		- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
 		
		
											- Lokalizacja: Opatów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marcin_87 » wt gru 18, 2007 22:37
			
			
			
			
			jeżeli jak zapalisz i dodasz gazu i zacznie wywalać a nie zmniejszać się poziom to poszła uszczelka
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Przemek							 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2344
 		- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
 		
		
																- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przemek » wt gru 18, 2007 22:39
			
			
			
			
			w układzie chłodniczym wytwarza sie temperatura a zatem idzie ciśnienie jak odkręcasz korek i po wykręceniu korka. oglądasz spód korka i powinien być oring gómowy co obniża ciśnienie w układzie chłodzącym jeżeli go niema to im większe ciśnienie i tęperatóra to woda wypływa 

  i też zależy jaki masz zbiornik. masz moze jakie fotki zbiornika wyrównawczegoh
 
			
									
									
		
		
				LEŚNY PRZYTULAS
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								orson06							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 183
 		- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
 		
		
											- Lokalizacja: Gorzów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: orson06 » wt gru 18, 2007 22:41
			
			
			
			
			no juz autko jest rozebrane i jak patrzyłem na uszczelke to nie wygładała żeby puściła.ale ja tak za bardzo sie nie znam na mechanice.ten płyn wywala przeważnie jak się troszke autko nagrzeje.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Virus177							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 555
 		- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Virus177 » wt gru 18, 2007 22:41
			
			
			
			
			jeszcze moze byc korek od zbiorniczka ale to malo prawdopodobne tez stawiam na uszczzelke
 
 PS.wstaw metalowa od AAZ i bedziesz mial spokoj  

 
			
									
									
		
		
				Vr6 24v  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Przemek							 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2344
 		- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
 		
		
																- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przemek » wt gru 18, 2007 22:42
			
			
			
			
			niemusi mieć racji jeśli jest oring to niestety kapa ja dałem za głowice po regeneracji dałem starą i musiałem wyłożyć 400zł   
 
[ Dodano: 18 Gru 2007 21:43 ]
wsumie macsz racje ale warto sprawdzić wszystko niż niepotrzebnie rozebrać głowice
 
			
									
									
		
		
				LEŚNY PRZYTULAS
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								orson06							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 183
 		- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
 		
		
											- Lokalizacja: Gorzów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: orson06 » wt gru 18, 2007 22:44
			
			
			
			
			a ile kosztuje ta metalowa?nie wiem czy ma oring.ale woda wylatuje ta dziurka z boku co jest zabezpieczeniem zeby układu nie wywalilo
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Przemek							 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2344
 		- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
 		
		
																- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przemek » wt gru 18, 2007 22:44
			
			
			
			
			mo ja glowica była tak zbeszczeszczona że jużniedało sie zregenerować ale to juz niebyło moje zmartwienie dlanich liczy sie sztuka  
 
[ Dodano: 18 Gru 2007 21:47 ]
ja też tak miałem wytważa sie dóże ciśnieniem i ta woda musi gdzieś uciekać niemusie być widaoczne że z pod głowicy
 
			
									
									
		
		
				LEŚNY PRZYTULAS
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Virus177							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 555
 		- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Virus177 » wt gru 18, 2007 22:57
			
			
			
			
			kosztuje w zaleznosci od producenta ale gdzis z 70zl mniej wiecej
pewnie nie sprawdziles korka przed rozebraniem silnika a szkoda moze to bylo to          

 
			
									
									
		
		
				Vr6 24v  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Tomek							
 
						- _

 			
		- Posty: 1382
 		- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
 		
		
																- Lokalizacja: Bydgoszcz
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Tomek » wt gru 18, 2007 23:01
			
			
			
			
			moja astra 1,4 benzyna spalała do poł litra płynu na 100 kilometrow, wytwarzało sie cinienie w układzie w nocy jak nie jezdziłem płyn sciekał do cylindrów  ze az swiece mokre były....
			
									
									
		
		
				[...]Mam dwie kreski,  - no to masz słaby zasięg 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Przemek							 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2344
 		- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
 		
		
																- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przemek » wt gru 18, 2007 23:10
			
			
			
			
			Logiszczne kolego przy takim cieśnienu co sie wytważało
			
									
									
		
		
				LEŚNY PRZYTULAS
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								orson06							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 183
 		- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
 		
		
											- Lokalizacja: Gorzów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: orson06 » wt gru 18, 2007 23:25
			
			
			
			
			no nie sprawdzilem korka.ale watpie zeby przez taki orign miec taki problem:)
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości