Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
orson06
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
- Lokalizacja: Gorzów
Post
autor: orson06 » wt gru 18, 2007 22:28
witam!
mam mały problem, a mianowicie-po właczeniu silnika po chwili wywala płyn chłodniczy przez pojemnik wyrównawczy.Wymieniłem pompe wody i termostat na nowy Wahlera, i dalej tak samo.Ten termostat wahlera otwierał sie przy 87 C wiec wujek mechani poradził żebym kupił z mniejszą temp i ten nowy otwiera sie przy 84 C i nadal sie dzieje tak że wywala wode.Wujek stwierdził ze to głowica bądź uszczelka pod nią..Ale czy napewno będzie to? Co jeszcze może być przyczyna?proszę o porade drodzy forumowicze:)
pozdrowionka
zapomniałem-mam jette 2 1,6 TD z intercooler
jeszcze mam pytanko-miga mi czujnik od świec żarowych zamiast palić sie nie przerwalnie do stanu optimum przy rozgrzewaniu świec.zobaczyłem ze padł bezpiecznik i wymieniłem ale dalej to samo-co to może być?przekaźnik? i gdzie jest taki przekaźnik?
z góry dzieki
Ostatnio zmieniony śr gru 19, 2007 10:15 przez
orson06, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Tomek
- _
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek » wt gru 18, 2007 22:33
orson06 pisze:Wujek stwierdził ze to głowica bądź uszczelka pod nią..Ale czy napewno będzie to?
Wujek chyba ma rację
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
-
dusza
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:53
- Lokalizacja: Głowno
-
Kontakt:
Post
autor: dusza » wt gru 18, 2007 22:36
lubie swojego golfa 2
-
Marcin_87
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » wt gru 18, 2007 22:37
jeżeli jak zapalisz i dodasz gazu i zacznie wywalać a nie zmniejszać się poziom to poszła uszczelka
-
Przemek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek » wt gru 18, 2007 22:39
w układzie chłodniczym wytwarza sie temperatura a zatem idzie ciśnienie jak odkręcasz korek i po wykręceniu korka. oglądasz spód korka i powinien być oring gómowy co obniża ciśnienie w układzie chłodzącym jeżeli go niema to im większe ciśnienie i tęperatóra to woda wypływa
i też zależy jaki masz zbiornik. masz moze jakie fotki zbiornika wyrównawczegoh
LEŚNY PRZYTULAS
-
orson06
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
- Lokalizacja: Gorzów
Post
autor: orson06 » wt gru 18, 2007 22:41
no juz autko jest rozebrane i jak patrzyłem na uszczelke to nie wygładała żeby puściła.ale ja tak za bardzo sie nie znam na mechanice.ten płyn wywala przeważnie jak się troszke autko nagrzeje.
-
Virus177
- Gadatliwa bestia
- Posty: 555
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Virus177 » wt gru 18, 2007 22:41
jeszcze moze byc korek od zbiorniczka ale to malo prawdopodobne tez stawiam na uszczzelke
PS.wstaw metalowa od AAZ i bedziesz mial spokoj
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
-
Przemek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek » wt gru 18, 2007 22:42
niemusi mieć racji jeśli jest oring to niestety kapa ja dałem za głowice po regeneracji dałem starą i musiałem wyłożyć 400zł
[ Dodano: 18 Gru 2007 21:43 ]
wsumie macsz racje ale warto sprawdzić wszystko niż niepotrzebnie rozebrać głowice
LEŚNY PRZYTULAS
-
orson06
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
- Lokalizacja: Gorzów
Post
autor: orson06 » wt gru 18, 2007 22:44
a ile kosztuje ta metalowa?nie wiem czy ma oring.ale woda wylatuje ta dziurka z boku co jest zabezpieczeniem zeby układu nie wywalilo
-
Przemek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek » wt gru 18, 2007 22:44
mo ja glowica była tak zbeszczeszczona że jużniedało sie zregenerować ale to juz niebyło moje zmartwienie dlanich liczy sie sztuka
[ Dodano: 18 Gru 2007 21:47 ]
ja też tak miałem wytważa sie dóże ciśnieniem i ta woda musi gdzieś uciekać niemusie być widaoczne że z pod głowicy
LEŚNY PRZYTULAS
-
Virus177
- Gadatliwa bestia
- Posty: 555
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Virus177 » wt gru 18, 2007 22:57
kosztuje w zaleznosci od producenta ale gdzis z 70zl mniej wiecej
pewnie nie sprawdziles korka przed rozebraniem silnika a szkoda moze to bylo to
Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
-
Tomek
- _
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: Tomek » wt gru 18, 2007 23:01
moja astra 1,4 benzyna spalała do poł litra płynu na 100 kilometrow, wytwarzało sie cinienie w układzie w nocy jak nie jezdziłem płyn sciekał do cylindrów ze az swiece mokre były....
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
-
Przemek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2357
- Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
- Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek » wt gru 18, 2007 23:10
Logiszczne kolego przy takim cieśnienu co sie wytważało
LEŚNY PRZYTULAS
-
orson06
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
- Lokalizacja: Gorzów
Post
autor: orson06 » wt gru 18, 2007 23:25
no nie sprawdzilem korka.ale watpie zeby przez taki orign miec taki problem:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości