Turbo ze zmienną geometrią (VNT) - inside...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 16:18
- Lokalizacja: poznan
Witam
Mam mały problem z turbiną w VW Golf IV 98r. 110PS odpalam wczoraj rano auto wszystko gra ładnie chodzi turbina działa zrobiłem 25 KM i koniec turbina sie nie załącza , dzisiaj też wszystko na początku ładnie chodzi po przejechaniu z 5 km po mieście turbo znowu nie chodzi , auto postało parę minut na parkingu i turbina działa. dodam ze miałem regenerowane turbo 2 tygodnie wcześniej Proszę POMOCY !!!
Mam mały problem z turbiną w VW Golf IV 98r. 110PS odpalam wczoraj rano auto wszystko gra ładnie chodzi turbina działa zrobiłem 25 KM i koniec turbina sie nie załącza , dzisiaj też wszystko na początku ładnie chodzi po przejechaniu z 5 km po mieście turbo znowu nie chodzi , auto postało parę minut na parkingu i turbina działa. dodam ze miałem regenerowane turbo 2 tygodnie wcześniej Proszę POMOCY !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 13:01
- Lokalizacja: Sztum
Golfik łapie Ci tzw. Tryb awaryjny poniewaz turbo przepompowuje i ECU "odcina" doładowanie. Wystarczy zgasic i odpalic silnik , wszystko wroci do normy dopuki turbo znowu nie przeładuje.Przyczyna przeładowania jest własnie zapieczona kierownica spalin.Przynajmnie tak było u mnie silnik 1,9 TDI AHF.Przeczytaj pierwsza strone i wyczys sam kierownice albo zlec ten zabieg jakiemus specjaliscie koszt ok 300zł z tego co sie orietowałem.Miras20 pisze:Witam
Mam mały problem z turbiną w VW Golf IV 98r. 110PS odpalam wczoraj rano auto wszystko gra ładnie chodzi turbina działa zrobiłem 25 KM i koniec turbina sie nie załącza , dzisiaj też wszystko na początku ładnie chodzi po przejechaniu z 5 km po mieście turbo znowu nie chodzi , auto postało parę minut na parkingu i turbina działa. dodam ze miałem regenerowane turbo 2 tygodnie wcześniej Proszę POMOCY !!!
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam!Mam mk4 1,9 tdi 90ps silnik ALH.I niestety tez moje autko ma takie objawy to znaczy przy około 120km/h niema ducha czyli rozumie wpada w notlauf.
Wiec pierwsze co zrobiłem to wymiana elektrozaworka N75 niestety ale to nie pomogło,wiec wyczytałem na forum czyszczenie kierowniczek,wiec dalem sie do roboty ale widze ze moje turbo jest inne niz te co opisuje (ventil) i chyba niema kierowniczek.
Wiec prosiłbym o pomoc czy w mojej turbinie jest cos innego do czyszczenia czy to jest jakis inny problem ze moje autko wpada w tryb awaryjny???
Za pomoc z góry dziekuje!!!
pozdrawiam john831
Wiec pierwsze co zrobiłem to wymiana elektrozaworka N75 niestety ale to nie pomogło,wiec wyczytałem na forum czyszczenie kierowniczek,wiec dalem sie do roboty ale widze ze moje turbo jest inne niz te co opisuje (ventil) i chyba niema kierowniczek.
Wiec prosiłbym o pomoc czy w mojej turbinie jest cos innego do czyszczenia czy to jest jakis inny problem ze moje autko wpada w tryb awaryjny???
Za pomoc z góry dziekuje!!!
pozdrawiam john831
- ELEKTRONIK2
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn gru 10, 2007 23:05
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
POMOCY ! Mam Golfa III KOMBI 1.9 TDI z sinikiem o symbolu 1Z mam ten problem który tu poruszacie czyli odbiera mi moc na czwartym biegu przy dużym obciążeniu na 5 biegu jest to tak około 120km/h i już dalej za cholerę nie chce iść tak jakby mu coś nagle odcieło moc mam ten problem juz od ponad roku!. Wygląda mi to na zapieczone kierownice ale w moim silnikiu chyba nie mam tych kierownic??? jest mi ktoś w stanie powiedziec czy w silniku 1.9 TDI 90KM oznaczenie 1Z jest turbina ze zmieną geometrią tzn z tymi kierownicami?? czy nie mam co czyścić i lepiej szukać przyczyny gdzie indziej?
Był golf III jest Passat B5 i Golf IV
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 20:51
- Lokalizacja: forum
ventil,
mam pytanko i problemik:
jaka jest różnica między turbo z 1995 (TYP TURBO: GT1749V, NR OEM: 028145702D, NR TURBO: 454161-0001) a z 1998 (GT1749V (S1), 028145702D, 454161-0003) katalogi (http://www.motoarena.pl/katalog/pdf/vw.pdf) pokazują że oba mają 110KM.
mam pytanko i problemik:
jaka jest różnica między turbo z 1995 (TYP TURBO: GT1749V, NR OEM: 028145702D, NR TURBO: 454161-0001) a z 1998 (GT1749V (S1), 028145702D, 454161-0003) katalogi (http://www.motoarena.pl/katalog/pdf/vw.pdf) pokazują że oba mają 110KM.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Hello
kolego ja mam Golfa III 1.9 tdi 81 kw jaka jest tam turbinka VNT 15 Garreta czy może być inna?Pozdrawiamszatanek pisze:Kolego to jest turbinka z AFN-a 81 kW Garrett VNT 15
http://www.technologie-en...nt15-turbo.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości