Problem ze skrzynia - stuka i puka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wajda1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 585
- Rejestracja: czw maja 03, 2007 20:45
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski-Morzyczyn
- Kontakt:
witam,mialem u siebie to samo,to nie jest zadne lozysko jesli ci biegi wchodza normalnie,jesli masz problemy z wbijaniem biegow to mozliwe ze lozysko,ale jesli wchodza normalnie to skrzynia zaczyna siadac,u mnie byl ten drugi przyklad,biegi wchodzily a halasowala dokladnie tak jak ty opisujesz,dolalem oleju i nic nie pomoglo,okazalo sie ze skrzynia jest do wymiany bo zaczyna sie sypac:(
[url=http://imageshack.us][img]http://img217.imageshack.us/img217/1164/95ad095b5ec71a8apa6.jpg[/img][/url]
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
no czasem biegi bardzo twardo wchodza, czasem lzej, a raz nawet mialem problem ze zablokowalo mi lewarek i nie moglem go ruszyc. co myslicie? warto naprawiac czy lepiej inwestowac w skrzynie "nowa"??
czy skrzynie w silnikach 1.8 sa takie same jak np w 1.6 lub 1.3? czy maja nieco inne przelozenia?
a co o wymianie np na skrzynie z diesla? krotsza... lepsze przyspieszenie? zrobil ktos juz kiedys cos takiego?
czy skrzynie w silnikach 1.8 sa takie same jak np w 1.6 lub 1.3? czy maja nieco inne przelozenia?
a co o wymianie np na skrzynie z diesla? krotsza... lepsze przyspieszenie? zrobil ktos juz kiedys cos takiego?
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 21:28 przez speeder, łącznie zmieniany 1 raz.
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
naprawa skrzyni u dobrego mechanika (dam ci namiar w pobliżu Kraka na priv jak chcesz) kosztuje koło 600 zeta plus minus. Więc musisz sam decydować, skrzyń od innych silników szczególnie diesli nie zakładaj, zmieni się charakterystyka auta za bardzo.
W cenie naprawy jest głównie robocizna, z tym że akurat to łożysko igiełkowe jest jedną z drożych części i kosztuje ok 50-60 zeta, ale zawsze przy okazji trzeba pozmieniać simeringi, olej itd
W cenie naprawy jest głównie robocizna, z tym że akurat to łożysko igiełkowe jest jedną z drożych części i kosztuje ok 50-60 zeta, ale zawsze przy okazji trzeba pozmieniać simeringi, olej itd
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
hmm.. 600 zl to zdecydowanie za duzo... za 300 mozna juz kupic cala skrzynie i wymienic z kumplem. albo zlapac sie za naprawe samemu.. bardzo trudo jest rozkrecic skrzynie? jakies techniki skomplikowane? itd?
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
zacznik kolego od lozyska wyciskowego... jak jestes zdolny to wymienisz je nawet bez zciagania kola.... ( udalo mi sie to zrobic )
podnosil lekko autko z przodu od strony kierowcy, sciagasz oragla blaszke ze znaczkiem VW
najlepiej jakims nozem i srubokretem.... sciagasz zabezpienienie z dzwogienki...
potem odpinasz linke wyciagasz cala dzwgienkiei delikatnie wyciagasz lozysko, najelpiej cienkim druciekm, lub czyms takim...
zkladasz odwtornie jak demontaz
podnosil lekko autko z przodu od strony kierowcy, sciagasz oragla blaszke ze znaczkiem VW
najlepiej jakims nozem i srubokretem.... sciagasz zabezpienienie z dzwogienki...
potem odpinasz linke wyciagasz cala dzwgienkiei delikatnie wyciagasz lozysko, najelpiej cienkim druciekm, lub czyms takim...
zkladasz odwtornie jak demontaz
Służę pomocą z VAG
jest jeszcze jedna opcja w miare optymistyczna, mechanizm roznicowy jest nitowany z tego co wiem, czesc uzytkownikow przy rozbiorce, naprawie lub tuningu skreca go na sruby, moze ktorys z nitow puscil i wystarczy go tylko skrecic, przy jezdzeniu trzeba ostroznie bo jak sie rozpadnie to cala skrztynia rowniez, potrafi nawet obudowe rozwalic
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
heh... zaden mi to optymizm zepsute tak czy siak no ale jutro to poogladam wszystko jeszcze. a cz to lozysko o ktorym pisales (po sciagniecu blaszki) bedzie na tyle widoczne zeby zobaczyc czy jest zuzyte/ rozwalone?
a tak co do mechanizmu roznicowego, to czy moze stukac jak samochod stoi w miejscu?
a tak co do mechanizmu roznicowego, to czy moze stukac jak samochod stoi w miejscu?
Ostatnio zmieniony wt gru 18, 2007 00:33 przez speeder, łącznie zmieniany 2 razy.
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 429 gości