Szarpie . Problem z temperaturą i jazdą powyżej 110km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie . Problem z temperaturą i jazdą powyżej 110km/h
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post na tym forum i od razu wieki problem. Mianowicie moim golfem strasznie szarpie na każdym biegu przy małej predkosci w okolicach 1500-2000 obrotów oraz kiedy puszczam gaz a następnie dodaje. znalazłem juz temat odpowiedni dla tego problemu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 Myślałem że jest to spowodowane zużytą poduszką silnika bo była tak starta że wypływał z niej olej i można było podnieść silnik do góry a na wstecznym prawie wyskakiwał. Jednak po naprawie okazało sie ze silnik dalej szarpie i problem zostaje. Dzisiaj bede wymieniał jeszcze filtr paliwa a jeśli to nie pomoże to jade na komputer na ustawienie dawki itp. Następnym problemem jest temperatura która wynosi nawet po przejechaniu 500 km 75 stopni. Nie wiem z resztą czy to jest problem. Wczoraj wymieniłem przewody od wspomagania bo z nich ciekło. I tutaj zonk samochód stojąc na równej powierzchni skręca sam w lewo. Ale było tak również przed wymienieniem przewodów. Przy jeździe trzeba trochę sie nasiłowac by utrzymać stały tor jazdy. Ostatnią rzeczą która mnie denerwuje to jazda powyrzej 110 km/h do tej prekdosci samochód idzie jak strzałka a po przekroczeniu zaczyna nierówno jechac przyspiesza utrzymuje sie stała predkosc i znowu przyspiesza . Oczywiscie dzieje sie to w bardzo krótkim okresie czasu 2 sekundy przyspiesza 0.5 sekundy utrzymuje stała predkosc i tak do osiagniecia max predkosci. Dodam tylko ze turbina dobrze pracuje. A przynajmniej mi sie tak wydaje. Prosze o pomoc bo nie wiem o co chodzi w wyzej wymienionych usterkach z góry dziękuje. Jak wymienie filr paliwa to na pisze czy dało to jakieś rezultaty.
Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 12:19 przez kumi, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawdź czy dalej będzie szarpać jak odepniesz wtyczkę znajdującą się na skrzyni biegów
[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 11:18 ]
połącz ze sobą wężyki niebieski i czerwony od n75 i się przejedźkumi pisze:Ostatnią rzeczą która mnie denerwuje to jazda powyrzej 110 km/h do tej prekdosci samochód idzie jak strzałka a po przekroczeniu zaczyna nierówno jechac przyspiesza utrzymuje sie stała predkosc i znowu przyspiesza
[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 11:18 ]
wymień termostatkumi pisze:75 stopni
Własnie wymieniłem filtr paliwa. Po odczepieniu wtyczki na skrzyni biegów samochód dalej szarpie. A jezeli chodzi o połączenie weżyka czerwonego z niebieskim od N75 to po 110 kmh samochód przyspiesza płynnie. Teraz nie wiem cxzy zostawic tak połączone wężyki czy kupic nowy n75. Ico dalej z tym szarpaniem czy jest mozliwe ze ma za małą dawke paliwa??
Podziekowania dla was bez was i tego forum nie doszedł bym do tego. A gdybym pojechał do mechanika to by mnie skroił i niewiadomo czy by jeszcze to zrobił bo to róznie z nimi bywa. Spróbuje to zrobić sam a jak sobie nie poradze to zgłosze sie do damcio151 widze ze mieszka najblizej mnie. W środe chciałem jechać na komputer i teraz zastanawie mnie to czy jechac przed naprawa nastawnika czy poczekac i pojechac po wymianie. Jeszcze czeka mnie wymiana termostatu ale to juz chyba po swietach. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie spalania czy to mozliwe ze przez ten nastawnik samochod wiecej pali ???
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
to ja Ci powiem jak nie masz kompa to wogole sie nie zabieraj za nastawnikkumi pisze:Podziekowania dla was bez was i tego forum nie doszedł bym do tego. A gdybym pojechał do mechanika to by mnie skroił i niewiadomo czy by jeszcze to zrobił bo to róznie z nimi bywa. Spróbuje to zrobić sam a jak sobie nie poradze to zgłosze sie do damcio151 widze ze mieszka najblizej mnie. W środe chciałem jechać na komputer i teraz zastanawie mnie to czy jechac przed naprawa nastawnika czy poczekac i pojechac po wymianie. Jeszcze czeka mnie wymiana termostatu ale to juz chyba po swietach. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie spalania czy to mozliwe ze przez ten nastawnik samochod wiecej pali ???
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości