pali kosmiczne ilosci paliwa, czasem go zalewa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

pali kosmiczne ilosci paliwa, czasem go zalewa

Post autor: mateusz18 » ndz gru 16, 2007 15:40

Mam ten problem i mam, niemoge sie z nim uporac, pisalem na forum juz o tym ale teraz wlasnie zauwarzylem ze pali mi kosmiczne ilosci paliwa, za 40zl zrobilem 50km
i niema paliwa, swiece sa okopcone na czrno czyli wskazuje na zbyt bogata mieszanke, co moze byc odpowiedzialen za ten problem?

mK3 1.6 abu jednopunkt
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2007 15:41 przez mateusz18, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz gru 16, 2007 15:43

czujnik temp. silnika i sonda lambda


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » ndz gru 16, 2007 15:45

No i tez mam problemy z uruchomieniem auta rano jak jest zimny,
sciagam dopiero wezyk od paliwa pokrece zapali no i wezyk zaloze spowrotem, i lata ale spoalanie bardz duze

Gdzie sa te czujniki moglbys mi pokazac i jakie sa ich koszty?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 16, 2007 15:56

mateusz18 pisze:No i tez mam problemy z uruchomieniem auta rano jak jest zimny,
sciagam dopiero wezyk od paliwa pokrece zapali no i wezyk zaloze spowrotem, i lata ale spoalanie bardz duze
w tym przypadku zdaje mi się że wtryskiwacz zaczął lać benzynę bez opamiętania. Albo się zawiesił czy coś w tym stylu, albo uszkodził się sterownik i daje mu caly czas stałe napięcie. Sciąg mu wtyczkę, patrz z góry czy po przekręceniu zapłonu ale bez uruchomi4enia silnika tryska z niego paliwo czy nie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ojciec89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt sty 28, 2005 19:04
Lokalizacja: Racibórz *ŚLĄSK*
Kontakt:

Post autor: ojciec89 » ndz gru 16, 2007 16:04

sonda lambda


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217703&postdays=0&postorder=asc&start=0 ...by ojciec89

Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » ndz gru 16, 2007 16:57

Nie wlasnie wtryskiwacz pyli,
acha jeszcze jedno jak silnik rozgrzany jest do temp. 90 stopni to ma calyczas obroty ok.11 tys, a gdy sciagne wtyczke od czujnika temp. cieczy to obroty spadaja na 8,5tys.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz gru 16, 2007 17:01

chyba 850 obr


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 17:03

mateusz18 pisze: a gdy sciagne wtyczke od czujnika temp. cieczy to obroty spadaja na 8,5tys.
na bank do wymiany podaj mi jaki masz motor to ci znajdę czujnik jakio ma być



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 17:04

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139469 tu masz gdzie się znajduje i jego wymiana



Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » ndz gru 16, 2007 17:05

Silnik mam 1.6 1993rok, moc 55kw, i jaka jest je4go cena?
I czy wymiana rozwiarze moje problemy?
Ostatnio zmieniony ndz gru 16, 2007 17:08 przez mateusz18, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 17:10

mateusz18, nr oryginału 357 919 501A kolor czrny 4 styki kup helli koszt ok 75 zł reszta to badziew,a tak wygląda
Obrazek
przy wymiane oczywiście zejdzie ci płynu troche,zopoatrz się w jakieś 1,5 litra i uważaj na ta zapinkę z niego aby ci się nie zguibiła



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 17:11

mateusz18 pisze:I czy wymiana rozwiarze moje problemy
tak jest



Awatar użytkownika
mateusz18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw paź 25, 2007 21:40
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: mateusz18 » ndz gru 16, 2007 17:13

Ok dzieki wielkie, ale czy to jest przyczyna tych problemow z duzym spalaniem, i zalewaniem?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 17:17

mateusz18 pisze:acha jeszcze jedno jak silnik rozgrzany jest do temp. 90 stopni to ma calyczas obroty ok.11 tys, a gdy sciagne wtyczke od czujnika temp. cieczy to obroty spadaja na 8,5tys.
sam sobie odpowiedziałeś :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 472 gości