Komputer
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no wiec tak filtr paliwa wymieniony, pompa dziala, komp zresetowany a na benzynie nadal nie chodzi nawet nie drgnie co może jeszcze być
[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
przyczyna chyba znaleziona, wtryskiwacz nie podaj paliwa na przepustnice :/ mozna wymienic sam wtryskiwacz czy caly wtrysk??
[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
Można wymienic samą górną cześc monowtrysku , czyli zespół wtryskiwacza .Hiob pisze:przyczyna chyba znaleziona, wtryskiwacz nie podaj paliwa na przepustnice :/ mozna wymienic sam wtryskiwacz czy caly wtrysk??
Ja na poczatek podmieniłbym ECU z kimś kto ma RPka , bo to najszybciej i najprościej , 20min roboty z papieroskiem.
Potem sprawdziłbym stan przewodów czy nie maja przerwy od ECU do wtrysku , dwa przewody które ida to pinów 2-3 we wtyczce która jest z przodu monowtrysku , zmierzyc oporność samego wtryskiwacza bo moze faktycznie walnął , poszukam ile powinna wynośic opornosc bo nie pamiętam
[ Dodano: Czw Gru 20, 2007 09:52 ]
Jeszcze jedno i to bym na poczatek sprawdził , bo teraz doczytałem ża masz LPG , przy pracy na LPG wtrysk jest odcinany za pomoca przekaźnika lub bezposrednio przez komputer LPG , byc moze tu tkwi przyczyna , przekaxnik którys sie sypnął lub kabelkologia
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Przewody do wtyczki monowtrysku tej 4-pinowej z przodu w któryms miejscu powinny byc rozciete i do nich poprowadzone kable do przekaźnika, poszukaj przekaźnik jest montowany zazwyczaj blisko gdzies w komorze silnika, poszukaj na ścianie grodziowej gdzieś w okolicach cewki zaplonowej , powinien to byc przekaźnik który widac w komorze silnika odrazu ci sie rzuci w oczy ze nie jest to oryginalnie montowana rzecz w fabryce , czasem ten przekaźnik gazownik mógl tez umieścić w okolicach komputera , czyli na podszybiuHiob pisze:lpg I gen a tego przekaznika gdzie szukac??
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Odpiąć kable od przekaźnika i zmostkować , czyli omijamy przekaźnik i robimy przejście na "krótko" - twoje ręce bedą przekaźnikiem bo recznie zewrzesz kableHiob pisze:a jak go ewentualnie sprawdzic??
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Zrobione wielkie dzieks dla wszystkich szczegolnie gutiego i homsky`ego a co sie okazało przekaznik gazowy szlak trafil jeszcze raz dzieki!!
[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości