Przerywal, zgasl i nie chce zapalic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przerywal, zgasl i nie chce zapalic
POSIADAM GOLFA 1.4 NA IEDNOPUKTOWYM WTRYSKU.WCZORAJ JECHALEM I MOMETALNIE ZACZOL MI PRZERYWAC I ZA KAWALEK ZGAS ZACZELEM GO KRECIC I ZADNEJ REAKCI ROZRUSZNIK KRECI NORMALNIE A SILNIK JAK ZGAS TO NIECHCE ZAPALIC .SPRAWDZALEM ISKRA NA SWIECACH JEST TO NIEWIEM CO TO MOZE BUC .PROSZE O JAKIES PROPOZYCIE
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:15 przez szkapa, łącznie zmieniany 1 raz.
pablo
Na twoim miejscu sprawdził bym na początku bezpiecznik od pompy paliwa nr 18i przekaźnik mieszczący się nad bezpiecznikami 20-22. Jeżeli bezpiecznik i przekaznik będa oki sprawdzić pompę paliwa "na krótko" w bagażniku masz taki okrągły dekielek przykręcany na 3 śrubki. Znajduje się za kanapą po prawej stronie pod wykładziną. Odkręć go. Pod nim masz taką plastikową nakrętkę z podpiętą wtyczką na 4 piny kabel czarny to masa a brązowy to plus poprowadź kable do plusa i minusa od aku i przytknij do pinów od tych kabli i jak paliwo będzie lecieć znaczy, że pompka jest oki A jak nie to na 98 % siadła i musiał się będziesz do niej dostać. Odkręcać tą nakrętkę najprościej za pomocą młotka i dużego śrubokręta. Powodzenia
- miszel78
- Mały gagatek
- Posty: 121
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
- Lokalizacja: Łódź / Warszawa
- Kontakt:
Muszę też sprawdzić u siebie czy do pompy dochodzi zasilanie. Popatrzyłem na te kable i wydaje mi się że nie mam tam brązowego. Pierwszy chyba faktycznie jest czarny, drugi - niebiesko-jakiśtam (może brązowy), trzeci chyba zielony a ostatni czerwono/żółty. Czy te dwa pierwsze to są zasilające pompe (plus i masa) ?mucholus pisze:plastikową nakrętkę z podpiętą wtyczką na 4 piny kabel czarny to masa a brązowy to plus
[url=http://dziecineostrady.prv.pl][img]http://img191.imageshack.us/img191/3922/troll7sx.jpg[/img][/url]
U mnie podczas jazdy przestał przyśpieszać, niestety nie zdążyłem ogarnąć czy zgasł od razu czy chwilkę potem, jak zjeżdżałem już z drogi. Zapaliła się tylko kontrolka od akumulatora. Te EPC i Check Engine, co zwykle na zapłonie się świecą, nie świeciły. Silnik nie odpala, również nie kręci podczas rozruchu. Sprawdzałem pompę, coś tam niby jednak działa ale tylko podczas rozruchu, a podobno powinna pompować razem z włączeniem zapłonu. Może ktoś miał już coś podobnego lub wie co się mogło stać ? Czy silnik nie powinien kręcić, nawet jak nie ma paliwa ?
Olej w silniku jest, rozrząd jest cały. Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku.
Olej w silniku jest, rozrząd jest cały. Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
masz na akumulatorze dodatkową skrzynkę z bezpiecznikami i rozgałęzieniami. Sprawdź czy wszystkie kable są dobrze do niej podłączone
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Właśnie sprawdziłem, bezpieczniki całe, połączenia ok. Ale z tego co mi znajomi mówili to raczej pompa paliwa. Ponoć powinna działać od razu po przekręceniu kluczyka. U mnie cos tam sie dzieje, jak uruchamiam silnik. I wlasnie takie pytanie, jak to powinno być ? Bo wolałbym nie kupować nowej pompy, jeśli ta jest jeszcze ok.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
Po przekręceniu kluczyka w stac pompa powinna załączyć się na ok 3-5sek zeby dopompować ciśnienie. pozniej wyłącza się i załącza w momencie odpalenia silnikaAsin pisze:Właśnie sprawdziłem, bezpieczniki całe, połączenia ok. Ale z tego co mi znajomi mówili to raczej pompa paliwa. Ponoć powinna działać od razu po przekręceniu kluczyka. U mnie cos tam sie dzieje, jak uruchamiam silnik. I wlasnie takie pytanie, jak to powinno być ? Bo wolałbym nie kupować nowej pompy, jeśli ta jest jeszcze ok.
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 12:19 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
regulator ciśniania masz przy wtryskach więc mało prawdopodobne. zawsze mozna zmierzyc ciśnienie paliwa. Będziesz miał wtedy pewność ze pompa działa prawidłowo.Asin pisze:Rozumiem, że słychać ją przez te klika sekund. A czy jest taka możliwość, że nie włącza się po przekręceniu kluczyka bo ciśnienie jest w porządku? Załóżmy, że przewód jest zapchany, paliwo z pompy nie idzie dalej, więc tak na dobrą sprawę nie musi dopompowywać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 400 gości