![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
a roznica w kolizyjnosci RP i ABS zapewne bedzie pochodzila od roznicy sprezania, denka tlokow w ABS sa inne niz w RP , bardziej plaskie i blizej im do zaworow:)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie każdy...guti pisze:RP jest na pewno bezkolizyjnysie wie z wlasnego przypadku:)
a roznica w kolizyjnosci RP i ABS zapewne bedzie pochodzila od roznicy sprezania, denka tlokow w ABS sa inne niz w RP , bardziej plaskie i blizej im do zaworow:)
czyli co mój ABT też bezkolizyjny???Cultstyle pisze:Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało
nie wiem, co to za silnik ABT ?Szosownik pisze:czyli co mój ABT też bezkolizyjny???Cultstyle pisze:Już poryszałem ten temat jakiś czas temu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 ,
a w 100 % dowiem się wtedy jak zerwie mi się pasek, chodź wolał bym żeby się tak nigdy nie stało
wyleczysz go z bezkolizyjnosci/kolizyjnosci ? ja mowie ze RP jest bezkolizyjny a ty ze nie kazdy , no jakto tak ? a moze ja mam inny silnik a,bo ty masz nie RP ? bo nie czaje z tym "nie kazdy"sle pisze:nie każdy...mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie... ale wierzę, że to chwilowe problemy mojego RP'ka
sle pisze:mój akuratnie choruje i na razie brak pomysłu na jego wyleczenie
nie prawda co mowisz, kolizyjny nie oznacza ze zawsze nastapi kontakt denka tlokow z grzybkami zaworowymi, to budowa silnika wskazuje na mozliwosc tego kontaktu, moze byc to zwiazane ze stopniem sprezania, wiekszy stopien sprezania to: krotsza glowica (bardziej splanowana) czyli tlok w pozycji GMP jest blizej zaworowtadek_m pisze:No i chłopaki muszę wam powiedziec ze zle mowicie... Wlasnie dzisiaj urwal mi sie pasek od rozrzadu i.... nic sie nie stalo. Zcholowalem samochód do domku, wymienilem pasek, zapalilem samochod i chodzi jak przed awaria.
a mnie pekł pasek rozrzadu i nic a nic sie nie stało, ponadto spapralem rozrzad o pare zabkow ( tak jakos po browarze) i na cale szczescie sprawdzilem na znaki, nie zgadzlo sie wiec nie krecilem dla bezpieczenstwa, załozylem klucz na wał i krecilem az poczuje opór, oporu nie było wiec nic nie zawadzaMZiobro pisze:po tym ze sie narobilem juz troche silnikow VW....i po tym co wnosi i pisze sie w Autodata
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 406 gości