Co to za czujnik i do czego sluzy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co to za czujnik i do czego sluzy
GOLF 4 110 .OBOK CZUJNIKA N75 JEST DRUGI CAłY CZARNY . JAK SIę NAZYWA I DO CZEGO SłUżY . MECHANIOR KAZAł PODMIENIć - A JA NIE WIEM NAWET JAK TO SIę ZWIE . DZIęKI Z GóRY ZA POMOC .
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:34 przez tyna44, łącznie zmieniany 1 raz.
CZUJNIK
[quote="Adamm"]mozliwe chory jestem i mi sie chrzani a nie chcialo mi sie sprawdzac numeru
no dobra to teraz czy ten czujnik n18 może powodować notlauf w glofie 4 . bo mechanior mówił żeby wymienić . (n75 nowy) . pozdrawiam.
no dobra to teraz czy ten czujnik n18 może powodować notlauf w glofie 4 . bo mechanior mówił żeby wymienić . (n75 nowy) . pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
nie wydaje mi się...tyna44 pisze:no dobra to teraz czy ten czujnik n18 może powodować notlauf
Może masz zapieczone łopatki kierownicy? Może wtedy przeładować. Jaki dokładnie masz silnik (kod silnika, ewentualnie moc).
Pozdrawiam.
[ Dodano: 16 Gru 2007 00:54 ]
Doczytałem dopiero- 110KM AHF, albo ASV. Turbina o zmiennej geometrii więc możliwe.
A co do EGR to można w ogóle zaślepic i notlaufa nie ma
Pozdrawiam.
CZUJNIK
teraz wsadzone turbo 130 - bez programu na razie . turbinka wyczyszczona wszystko w niej chodzi ok . n75 nowy .zostało mi chyba tylko wymienić n18 i te wszystkie wężyki .a jak zaślepić n18 ???? pozdrowionka .Grzesiekk1982 pisze:nie wydaje mi się...tyna44 pisze:no dobra to teraz czy ten czujnik n18 może powodować notlauf
Może masz zapieczone łopatki kierownicy? Może wtedy przeładować. Jaki dokładnie masz silnik (kod silnika, ewentualnie moc).
Pozdrawiam.
[ Dodano: 16 Gru 2007 00:54 ]
Doczytałem dopiero- 110KM AHF, albo ASV. Turbina o zmiennej geometrii więc możliwe.
A co do EGR to można w ogóle zaślepic i notlaufa nie ma
Pozdrawiam.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
n-18 nie powinien miec nic do notlaufu bo on steruje praca EGRu
moze mechanik kazal Ci wymienic N-75 z tym zaworem zeby sprawdzic czy n-75 dziala, ale skro mowisz ze nowy to odpada
wymien wezyki (ale jesli bylyby dupniete to by Ci turbo wogole nie pompowalo)
mozesz tez sprawdzic czy wszystkie wezyki masz podpiete jak trzeba
moze mechanik kazal Ci wymienic N-75 z tym zaworem zeby sprawdzic czy n-75 dziala, ale skro mowisz ze nowy to odpada
wymien wezyki (ale jesli bylyby dupniete to by Ci turbo wogole nie pompowalo)
mozesz tez sprawdzic czy wszystkie wezyki masz podpiete jak trzeba
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
prawdopodobnie dlatego przeładowuje i wpada w notlauf...tyna44 pisze:teraz wsadzone turbo 130 - bez programu na razie
Co do zaślepienia EGRa looknij tu, fotoporada można poaiwedzieć http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51401
CZUJNIK
ktoś mi wcześniej napisał bez programu nie powinien wpadać w notlauf . może gorzej śmigać ale nie powinien wpadać w tryb awaryjny . sam nie wiem . mechanior od turbo powiedział n18 zmienić , cholera to zmienię i wtedy zobaczę . pozdrowionka.(niedługo pół samochodu wymienię) :):)Grzesiekk1982 pisze:prawdopodobnie dlatego przeładowuje i wpada w notlauf...tyna44 pisze:teraz wsadzone turbo 130 - bez programu na razie
Co do zaślepienia EGRa looknij tu, fotoporada można poaiwedzieć http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51401
[ Dodano: 16 Gru 2007 01:34 ]
mam schemat tych wężyków to w poniedziałek sprawdzę . pozdrowionka adammAdamm pisze:n-18 nie powinien miec nic do notlaufu bo on steruje praca EGRu
moze mechanik kazal Ci wymienic N-75 z tym zaworem zeby sprawdzic czy n-75 dziala, ale skro mowisz ze nowy to odpada
wymien wezyki (ale jesli bylyby dupniete to by Ci turbo wogole nie pompowalo)
mozesz tez sprawdzic czy wszystkie wezyki masz podpiete jak trzeba
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Pozwoliłem sobie poszukać Twojego zapytaniatyna44 pisze:ktoś mi wcześniej napisał bez programu nie powinien wpadać w notlauf
Tam rob555 odpowiedział:
oraz:rob555 pisze:bo nominalnie to turbo sie ma prawo do 1.4 bar rozkrecac a seryjny soft wali notlaufa przy takim doladowaniu
Z tego wynika że jednak może tak być. Jeśli nowe turbo daje większe ciśnienie w koleltorze, ECU rozpoznaje je jako przeładowanie i wrzuca notlauf. Więc trzeba zmienić soft na taki, który (m.in.) podniesie granicę przejścia w tryb awaryjny i wtedy obserwować co się będzie działo.rob555 pisze:No to poczekaj do korekcji w sofcie moze sie wszystko uspokoi.
Nie wymieniaj tylu części na chybił-trafił... Szkoda kasy i czasu.tyna44 pisze:cholera to zmienię i wtedy zobaczę
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości