Wtyk do odczytu kodow blyskowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Standardowe diody nie są na 12V, tylko na mniejsze napięcie. Jak załatwisz diodę na 12V to możesz podłaczyć ja bez opornika.
W sprawie gaźnika 2EE polecam temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1571415#1571415
Dużo się tam, dowiesz, ale odpowiedzi na swoje pytanie możesz nie znaleźć. Od jakiegoś czasu właśnie w tym temacie trwają dyskusje i jak na razie nikt nie wie, co jest przyczyną.
Co do kodów błyskowych - polecam: http://vwgolf.pl/download/diagnostyka.zip - masz tam nie tylko kody, ale też test sondy lambda i procedur testową urządzeń gaźnika, oraz jak zbudować urządzenie testowe.
Za to w tej poradzie: http://vw2.info/vwforum/kody/ masz zdjęcie, gdzie jest ta wtyczka i jak powinna wyglądać.
Wtyczka, którą pokazałeś na zdjęciu jest od kierunkowskazów w błotnikach (których nie masz zamontowanych fabrycznie, bo do wtyczki nie jest nic podpięte). Obok powinieneś mięć jeszcze jedną wtyczkę, od drugiego kierunku i białą, od świateł przeciwmgielnych.
W sprawie gaźnika 2EE polecam temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1571415#1571415
Dużo się tam, dowiesz, ale odpowiedzi na swoje pytanie możesz nie znaleźć. Od jakiegoś czasu właśnie w tym temacie trwają dyskusje i jak na razie nikt nie wie, co jest przyczyną.
Co do kodów błyskowych - polecam: http://vwgolf.pl/download/diagnostyka.zip - masz tam nie tylko kody, ale też test sondy lambda i procedur testową urządzeń gaźnika, oraz jak zbudować urządzenie testowe.
Za to w tej poradzie: http://vw2.info/vwforum/kody/ masz zdjęcie, gdzie jest ta wtyczka i jak powinna wyglądać.
Wtyczka, którą pokazałeś na zdjęciu jest od kierunkowskazów w błotnikach (których nie masz zamontowanych fabrycznie, bo do wtyczki nie jest nic podpięte). Obok powinieneś mięć jeszcze jedną wtyczkę, od drugiego kierunku i białą, od świateł przeciwmgielnych.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Direct
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
- Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
- Kontakt:
Miałem ostatnio Pn w warsztacie i tez go diagnozowałem. kabelek do odczytywania tych kodów jest miedzy pompa hamulcową a gaźnikiem...przy cewce zapłonowej.GUCCIO pisze:czy wtyk na zdjeciu sluzy do odczytywania kodow blyskowych w golfie mkII 88r
Aha...auto które robiłem końcówkę tego przewodu miało białą!!!
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- złaczka jest biała, ale przewód do niej dochodzący jest niebieski.Direct pisze:Aha...auto które robiłem końcówkę tego przewodu miało białą!!!
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 205 gości