rozpórka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
rozpórka
mam zamiar sobie zalozyc rozporke tylko ze musze wiercic dziury z przodu moge sobie normalnie wiercic czy pasuje zdjac amory? czy tak samo z tylem mozna?
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images47.fotosik.pl/319/ba0a03ebd36ed9f5.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59645
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59645
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Ja wierciłem z przodu bez wyciagania kolumn.Nie było zadnych problemów (Rozpórka firmy INXX. A co do tyłu to myślę że jak chcesz montować na bokach budy w której sa gniazda to pewnie nienbędzie dostepu na przykręcenie nakretki.
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
Co do dziur... według mnie żeby to było miało ręce i nogi trzeba na silikon chcecie kleić?
Amortyzator też trzeba wyjąć, ja u siebie od dołu złapałem jeszcze śruby nakrętkami, bez wyjęcia kolumn ani rusz.
A rozpórka dodaje sztywności karoserii... może wam się wydawać że buda auta jest sztywna, ale tak nie jest A i jeszcze jedno... rozpórkę warto montować na podniesionym aucie
Amortyzator też trzeba wyjąć, ja u siebie od dołu złapałem jeszcze śruby nakrętkami, bez wyjęcia kolumn ani rusz.
A rozpórka dodaje sztywności karoserii... może wam się wydawać że buda auta jest sztywna, ale tak nie jest A i jeszcze jedno... rozpórkę warto montować na podniesionym aucie
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nie polecam żadnego wiercenia i innych tego typu czynności, nie liczylbym na jakieś cuda jak buda będzie miała się rozlecieć to i tak się rozleci rozpórka to raczej efekt wizualny, przerabialem to już i wiem z własnego doświadczenia że szkoda kasy na takie wynalazki, Jeśli chodzi o sztywność i pracę karoserii gdyby pracowała nadmiernie widziałbyś to po pękających miejscach na łączeniu elementów. Jak już się bawić to porfesjonalnie obspawać i wzmocnić karoserie.
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Krzychu ma racje od czego wkońcu jest pas przedni jeżeli jest w dobrym stanie ewntualne pęknięcia sa pospawane jest to nie potrzebne nad rozpurką bym się tylko zastanawiał jezeli szyba by pękałakrzysiek82 pisze:Jeśli chodzi o sztywność i pracę karoserii gdyby pracowała nadmiernie widziałbyś to po pękających miejscach na łączeniu elementów. Jak już się bawić to porfesjonalnie obspawać i wzmocnić karoserie.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 307 gości