Szarpie . Problem z temperaturą i jazdą powyżej 110km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kumi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 08, 2007 14:58
Lokalizacja: Daleszewo k/Gryfina

Szarpie . Problem z temperaturą i jazdą powyżej 110km/h

Post autor: kumi » sob gru 15, 2007 10:53

Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post na tym forum i od razu wieki problem. Mianowicie moim golfem strasznie szarpie na każdym biegu przy małej predkosci w okolicach 1500-2000 obrotów oraz kiedy puszczam gaz a następnie dodaje. znalazłem juz temat odpowiedni dla tego problemu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 Myślałem że jest to spowodowane zużytą poduszką silnika bo była tak starta że wypływał z niej olej i można było podnieść silnik do góry a na wstecznym prawie wyskakiwał. Jednak po naprawie okazało sie ze silnik dalej szarpie i problem zostaje. Dzisiaj bede wymieniał jeszcze filtr paliwa a jeśli to nie pomoże to jade na komputer na ustawienie dawki itp. Następnym problemem jest temperatura która wynosi nawet po przejechaniu 500 km 75 stopni. Nie wiem z resztą czy to jest problem. Wczoraj wymieniłem przewody od wspomagania bo z nich ciekło. I tutaj zonk samochód stojąc na równej powierzchni skręca sam w lewo. Ale było tak również przed wymienieniem przewodów. Przy jeździe trzeba trochę sie nasiłowac by utrzymać stały tor jazdy. Ostatnią rzeczą która mnie denerwuje to jazda powyrzej 110 km/h do tej prekdosci samochód idzie jak strzałka a po przekroczeniu zaczyna nierówno jechac przyspiesza utrzymuje sie stała predkosc i znowu przyspiesza . Oczywiscie dzieje sie to w bardzo krótkim okresie czasu 2 sekundy przyspiesza 0.5 sekundy utrzymuje stała predkosc i tak do osiagniecia max predkosci. Dodam tylko ze turbina dobrze pracuje. A przynajmniej mi sie tak wydaje. Prosze o pomoc bo nie wiem o co chodzi w wyzej wymienionych usterkach z góry dziękuje. Jak wymienie filr paliwa to na pisze czy dało to jakieś rezultaty.
Ostatnio zmieniony sob gru 15, 2007 12:19 przez kumi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 15, 2007 12:17

sprawdź czy dalej będzie szarpać jak odepniesz wtyczkę znajdującą się na skrzyni biegów
kumi pisze:Ostatnią rzeczą która mnie denerwuje to jazda powyrzej 110 km/h do tej prekdosci samochód idzie jak strzałka a po przekroczeniu zaczyna nierówno jechac przyspiesza utrzymuje sie stała predkosc i znowu przyspiesza
połącz ze sobą wężyki niebieski i czerwony od n75 i się przejedź

[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 11:18 ]
kumi pisze:75 stopni
wymień termostat



kumi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 08, 2007 14:58
Lokalizacja: Daleszewo k/Gryfina

Post autor: kumi » sob gru 15, 2007 17:32

Własnie wymieniłem filtr paliwa. Po odczepieniu wtyczki na skrzyni biegów samochód dalej szarpie. A jezeli chodzi o połączenie weżyka czerwonego z niebieskim od N75 to po 110 kmh samochód przyspiesza płynnie. Teraz nie wiem cxzy zostawic tak połączone wężyki czy kupic nowy n75. Ico dalej z tym szarpaniem czy jest mozliwe ze ma za małą dawke paliwa??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob gru 15, 2007 20:19

kup n-75 bo na polaczonych wezykach masz mniejsze doladowanie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 15, 2007 22:13

kumi pisze:Ico dalej z tym szarpaniem czy jest mozliwe ze ma za małą dawke paliwa??
a może to wina wtrysku sterującego :?: pukaj we wtrysk przy 3000 obr. ... np. kluczem płaskim . Sprawdź też czy nie masz pęcherzyków powietrza w wężykach od filtra paliwa



kumi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 08, 2007 14:58
Lokalizacja: Daleszewo k/Gryfina

Post autor: kumi » ndz gru 16, 2007 14:55

Przed chwilą odłączyłem wtyczke od predkosciomieza i wszystko jest ok. Wczesniej odczepiałem nie ta wtyczke ale znalazłem na forum zdjecie i teraz juz wiem. Samochód nie szarpie i jedzie równo. Tylko teraz nie wiem co wymienic zeby silnik nie szarpał z podłaczonym predkosciomiezem.



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz gru 16, 2007 15:21

niech zgadne?????????? hmmmm czeka cie czysczenie nastawnika przy pompie


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 16, 2007 16:13

KUMI czyscisz nastawnik i po problemie, jesli nie masz zaciecia do tego to zapraszam do siebie :)

jesli za daleko to moze Damcio151 Ci to machnie ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 16:19

co do temp,to na bank termostat kup wahlera(ok 35 zł)tu masz jego nr 4253.87D



kumi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 08, 2007 14:58
Lokalizacja: Daleszewo k/Gryfina

Post autor: kumi » ndz gru 16, 2007 16:30

Podziekowania dla was bez was i tego forum nie doszedł bym do tego. A gdybym pojechał do mechanika to by mnie skroił i niewiadomo czy by jeszcze to zrobił bo to róznie z nimi bywa. Spróbuje to zrobić sam a jak sobie nie poradze to zgłosze sie do damcio151 widze ze mieszka najblizej mnie. W środe chciałem jechać na komputer i teraz zastanawie mnie to czy jechac przed naprawa nastawnika czy poczekac i pojechac po wymianie. Jeszcze czeka mnie wymiana termostatu ale to juz chyba po swietach. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie spalania czy to mozliwe ze przez ten nastawnik samochod wiecej pali ???



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz gru 16, 2007 16:31

kumi pisze:Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie spalania czy to mozliwe ze przez ten nastawnik samochod wiecej pali
wina może leżeć porzez nie dogrzany motor,innymi słowy termostat do wymiany :bajer:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 16, 2007 16:44

kumi pisze:Podziekowania dla was bez was i tego forum nie doszedł bym do tego. A gdybym pojechał do mechanika to by mnie skroił i niewiadomo czy by jeszcze to zrobił bo to róznie z nimi bywa. Spróbuje to zrobić sam a jak sobie nie poradze to zgłosze sie do damcio151 widze ze mieszka najblizej mnie. W środe chciałem jechać na komputer i teraz zastanawie mnie to czy jechac przed naprawa nastawnika czy poczekac i pojechac po wymianie. Jeszcze czeka mnie wymiana termostatu ale to juz chyba po swietach. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie spalania czy to mozliwe ze przez ten nastawnik samochod wiecej pali ???
to ja Ci powiem jak nie masz kompa to wogole sie nie zabieraj za nastawnik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 16, 2007 17:47

Adamm pisze:to ja Ci powiem jak nie masz kompa to wogole sie nie zabieraj za nastawnik
dokładnie .... u mnie też nic nie zdziałasz ponieważ jak już wcześniej pisałem nie mam fejsa



kumi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob gru 08, 2007 14:58
Lokalizacja: Daleszewo k/Gryfina

Post autor: kumi » ndz gru 16, 2007 20:19

To trudno trzeba szukac w szczecinie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości