Wymiana filtra powietrza w MK2 i gaz?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana filtra powietrza w MK2 i gaz?
Wymieniłem filtr powietrza w golfiku II 1.6 gaźnik i okazało się ze nalezy wyregulować instalację gazową. Podjechałem do zakładu, gdzie montowałem gaz i ustawili mi tak "na słuch" gdyż analizator spalin mają w naprawie.
Co może się z tym wiazać, że w reduktorze mam prawie całkowicie wykręconą śrubkę od "wolnych obrotów na gazie" a główny zawór dochądzący do miksera jest prawie całkowicie wkręcony. Wydaje mi się ze za dużo pali niż wcześniej na starym filtrze powietrza. Czego mogę żądać przy następnej wizycie w zakładzie przy regulacji?
Czy samemu mogę cos pokręcić i przy okazji czegos nie popsuć?
Co może się z tym wiazać, że w reduktorze mam prawie całkowicie wykręconą śrubkę od "wolnych obrotów na gazie" a główny zawór dochądzący do miksera jest prawie całkowicie wkręcony. Wydaje mi się ze za dużo pali niż wcześniej na starym filtrze powietrza. Czego mogę żądać przy następnej wizycie w zakładzie przy regulacji?
Czy samemu mogę cos pokręcić i przy okazji czegos nie popsuć?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Masz zpierwsza generację zgadza się? Jeździłem z taka 10 lat. Po wymianie filtra mieszanka robi się za uboga i trzeba regulować. Potem w miarę zabrudzania filtra mieszanka sie robi coraz bogatsza i trzeba śróbkę regulacujną co paręset km dokręcać. Robiłem to na słuch bo bym zbankrutował. Objaw ten narasta jak reduktor sie starzeje. Ten typ tak ma niestety
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Na słuch to se mozna na gitarze przy grilu zagrać, pod warunkiem ze pozostali są po kilku piwach. A przy gazie to sie stosuje takie urządzonka jak analizator spalin.Paweł Marek pisze:Masz zpierwsza generację zgadza się? Jeździłem z taka 10 lat. Po wymianie filtra mieszanka robi się za uboga i trzeba regulować. Potem w miarę zabrudzania filtra mieszanka sie robi coraz bogatsza i trzeba śróbkę regulacujną co paręset km dokręcać. Robiłem to na słuch bo bym zbankrutował. Objaw ten narasta jak reduktor sie starzeje. Ten typ tak ma niestety
A zeby nie miec takich problemow to sobie zamontowalem komp samoadaptracyjny do gazu i samo sie caly czas reguluje. Do gazownikow nie jezdze wszystko sam robie.
Wiecie że nawet jak wyregulujecie po zmianie filtra powietrza to po zatankowaniu slabszego gazu i po oziębieniu temperatury powietrza bedziecie mieli za ubogą mieszanke, a po zatankowaniu lepszej jakosci gazu i ociepleniu na dworze za bogatą????
Volkswagen - da weiss man, was man hat.
___________________________________
___________________________________
Co to takiego ten komputer samoadaptacyjny? Jak go podłączyć do instalacji I generacji i w jaki sposób ustawia sobie regulację. Ile takie coś kosztuje i gdzie to zamontować?paulox pisze:A zeby nie miec takich problemow to sobie zamontowalem komp samoadaptracyjny do gazu i samo sie caly czas reguluje. Do gazownikow nie jezdze wszystko sam robie.
Komputer samoadaptacyjny jest częścią instalacji 2 generacji. Jeśli masz sonde lambda mozesz go zamontować (a nawet nalezy). Ja zapłaciłem 250 łącznie z przesyłką.mar_tec pisze:Co to takiego ten komputer samoadaptacyjny? Jak go podłączyć do instalacji I generacji i w jaki sposób ustawia sobie regulację. Ile takie coś kosztuje i gdzie to zamontować?paulox pisze:A zeby nie miec takich problemow to sobie zamontowalem komp samoadaptracyjny do gazu i samo sie caly czas reguluje. Do gazownikow nie jezdze wszystko sam robie.
Volkswagen - da weiss man, was man hat.
___________________________________
___________________________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości