filtr paliwa w RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hiob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pt cze 08, 2007 14:16
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

filtr paliwa w RP

Post autor: Hiob » pt gru 14, 2007 00:16

tak jak w temacie gdzie jest umiejscowiony filtr paliwa w silniku RP golf II bo jakoś nie mogę go znaleść


[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt gru 14, 2007 00:45

koło pompy paliwa.. pod samochodem mniej wiecej na wysokosci tylnych kół :)


Obrazek

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pt gru 14, 2007 01:26

Quatro7 pisze:koło pompy paliwa.. pod samochodem mniej wiecej na wysokosci tylnych kół :)
dokladnie, wejdz pod auto i przy belce zauwazysz pompe paliwa i filtr



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt gru 14, 2007 01:55

Filtr będzie na pewno wyglądał TAK
Bo jest parę typów ale do RP jest ten ( inne są ale zdroższe i różna się bo mają gwintowane te zatyczki do urek bo są przykręcane ) ja jeżdze na filtrach sędziszów i nie są złe koszt nie całe 40 zł odrazu kup 2 obejmy na przewody bo starych możesz już nie założyć i jak go długo nie odkręcałeś jakiś środek do penetracji albo odrdzewiacz bo u mnie były problemy żeby odkręcić śrubę klucz 13 tak jak koledzy piszą znajduje się przy prawym tylnim kole i lepiej znajdz sobie kanał zobaczysz ile syfu wyleci :panna:


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » pt gru 14, 2007 02:17

Dokladnie jak koledzy mowia:) wejdz pod spod i szykaj go bardziej po prawej stronie (od pasazera) ale blisko osi pojazdu za zbiornikiem w kierunku przodu samochodu i przygotuje sie na troche cierpliwosci bo ja mialem zardzewiala srubke (ja mialem tam 10tke klucz) od obejmy filtra i musialem ta srubke uciac zeby go zdjac:) i sie nameczylem troche bo kanalu nie mam:) wd40 + 2 obejmy (przewody sa takie na ok 10 mm wiec kup obejme 12 no moze 14 i ladnie zaciagnij) + filtr (tez uzywam sedziszow bo mieszkam zaraz obok w sumie i trzeba wspierac polska produkcje z pobliskiej wytworni:) no i powodzenia!!:)
Ostatnio zmieniony pt gru 14, 2007 02:19 przez piotr_5, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt gru 14, 2007 02:27

właściwie to kup 4 obejmy bo ja jak ostatnio wymieniałem to przkreciłem i klops i teraz woże w zapasie koszt 1 zl :)


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » pt gru 14, 2007 11:31

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat... 8-[

Zakładając, że filtr paliwa nie był daaaaawno wymieniany to robi się coś takiego, że przeczyszcza się wcześniej czymś układ paliwowy. Coś się dolewa, czeka, a później wymienia filtr z całym syfem?

Jeśli już wymieniamy to jak jest z zapowietrzaniem się układu? Jest to problem? Jeśli tak to jak sobie z tym poradzić.

Robimy to na zimnym czy na ciepłym silniku? To jakaś w ogóle różnica?


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt gru 14, 2007 11:50

sle pisze:Zakładając, że filtr paliwa nie był daaaaawno wymieniany to robi się coś takiego, że przeczyszcza się wcześniej czymś układ paliwowy. Coś się dolewa, czeka, a później wymienia filtr z całym syfem?
ja nie czyscilem ukladu,jest ok.

sle pisze:Jeśli już wymieniamy to jak jest z zapowietrzaniem się układu? Jest to problem? Jeśli tak to jak sobie z tym poradzić.
nie trzeba odpowietrzac, przekrecasz kluczyk na zapłon wylaczasz , przekrecasz znowu i czekasz az pompka napompuje paliwo zeby na sucho nie odpalac:)

sle pisze:Robimy to na zimnym czy na ciepłym silniku? To jakaś w ogóle różnica?
jak bedzie ciepły to nie zmarzniesz w kanale bo wydech Cie bedzie grzał :) nie ma roznicy czy cieple czy zimne.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » pt gru 14, 2007 12:00

guti pisze:sle napisał/a:
Robimy to na zimnym czy na ciepłym silniku? To jakaś w ogóle różnica?


jak bedzie ciepły to nie zmarzniesz w kanale bo wydech Cie bedzie grzał :) nie ma roznicy czy cieple czy zimne.
a ja to bez kanału chcę zrobić :goof: więc jeszcze czapa na głowę :helm:

dzięki za info...

jeszcze jedno... co robicie z tym paliwem, które wyleci? Wlewacie z powrotem?
Ostatnio zmieniony pt gru 14, 2007 12:12 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt gru 14, 2007 12:16

sle pisze:jeszcze jedno... co robicie z tym paliwem, które wyleci? Wlewacie z powrotem?
ten syf z filtra ? wyleci Ci moze 0,5 max litra wiec nie ma sie co przejmowac.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt gru 14, 2007 14:52

guti, ja sotatanio wymieniałem to straciłem około 0,2 litra...


Obrazek

Awatar użytkownika
Hiob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pt cze 08, 2007 14:16
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Hiob » ndz gru 16, 2007 01:04

no ja od kupna na tym filtrze zrobilem 15tys km a nie wiem kiedy go poprzedni wlasciciel wymienial bo teraz mi na benzynie nie chodzi a jak odkrece filtr i przekrece na zaplon to pomka powinna pompowac paliwo zebym mogl sprawdzic czy to nie ona jest uszkodzona??


[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz gru 16, 2007 01:27

Hiob pisze:a jak odkrece filtr i przekrece na zaplon to pomka powinna pompowac paliwo zebym mogl sprawdzic czy to nie ona jest uszkodzona??
powinna pompowac, a teraz nei pompuje ? znaczy nie buczy na zapłonei ? bo moze juz ja szlag trafil jak jezdzisz na LPG i rezwerwa w baku PB, albo sahara.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości