Problem z ogrzewaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Problem z ogrzewaniem

Post autor: orson06 » pt gru 14, 2007 00:05

mam mały problem-gdy temperatura silnika jest na 2/3 czyli dosc spora i nagrzewnica nie daje mi cieplego powietrz do srodka tylko leci zimne. i wtym samym czasie wycieka płyn chłodniczy z pojemniczka wyrownawczego (tak jakby miał cieśnienie). co to moze być bo mechanik sam już nie wiem bo odpowietrzniał układ i dalej to samo...
POMOZCIE
Ostatnio zmieniony pt gru 14, 2007 00:07 przez orson06, łącznie zmieniany 1 raz.



profit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr gru 12, 2007 22:19
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: profit » pt gru 14, 2007 00:43

Kolego możesz mieć problem z termostatem, nie otwiera się wtedy kiedy trzeba i tak tez moze sie dziac.A sprawdzałes przewody gumowe? Mają temperaturę?



orson06
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lis 26, 2007 14:29
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: orson06 » pt gru 14, 2007 08:35

termostat mam nowy wahlera i ogolnie patrzylem to chlodnica jest ciepla.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt gru 14, 2007 10:13

Problemów może być kilka, jeśli nie masz ogrzewania to znaczy że nie działa ci mały obieg a to już bardzo niedobrze.

Sprawdź czy w ogóle wraca ci płyn do zbiornika wężykiem przelewowym, czy wywala go od dołu. Jeśli płyn nie wraca to znaczy że masz przytkaną chłodnicę na górze, albo nagrzewnicę, lub masz walniętą pompę wody.

Potem spuść płyn chłodniczy, sprawdź termostat (zagotuj go razem z wodą w garnku) i pompę wody, czy jej wirnik nie oddzielił się od ośki. Jeśli pompa i termostat sprawne, to czeka cię płukanie/odtykanie układu, bądź wymiana chłodnicy lub/i nagrzewnicy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt gru 14, 2007 16:02

na wezach do nagrzewnicy , przy samej scianie grodziowej bedziesz mial 2 zaworki/termostaty. beda one polaczone ze soba waskim wezykiem. wywal je , i wstaw rurki o takiej samej srednicy. ja uzylem zwyklych rur od domowej instalacji wodnej, tylko ja wczesniej dokladnie wyczysc wewnatrz.
ten sposob zadzialal u mnie, a dzialo sie u mnie tak, ze dopoki sie silnik nie nagrzal odpowiednio, to bylo cieple powietrze, a jak juz sie nagrzal do odpowiedniej temperatury to lecialo zimne.

a tak poza tym, to powinienes miec wskazowke na srodku skali, 2/3 to troszke za duzo



Awatar użytkownika
ssuchyy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 20:26
Lokalizacja: LUBLIN-CENTRUM
Kontakt:

Post autor: ssuchyy » pt gru 14, 2007 21:05

kolego sprawdz dlaczego rozbież przewody i dmuchni w wężownice powinno byc przejscie mozesz miec troche rdzy z kamieniem lub ktos mogł kiedy wsypac tzw. g....no do uszczelnienia chłodnicy i to ja zamuliło
Moja rada zalej wodą (zebys nie był stratny na płynie ) i sprawdzaj po kolei przewody i osprzet wodny (chłodnica, nagrzewnica) czy jest przejscie jesli nie ma to wąż z wodą pod cisnieniem i czadu powinno pomóc pozdrawiam
PS pisze ten post gdyż to pom ogło w seicent 1.1 B+G chłodnica była zamulona i nagrzewnica trochę się o robiłem ale pomogło :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości