SILNIK: AAA 2,8 VR6 92’
MOC: zmierzone na 183KM
MODY POD MASKA: Komora odświeżona, Dużo elementów powymieniane na nowe VW jak np. sanki, wachacze itd, odmalowany silnik+ skrzynia jak i osprzęt, gąbka Pipercrossa, kolektor wydechowy Świątek, reszta układu pomysł własny, wiązki elektryczne z nylonowych oplotach
ZAWIESZENIE: Odremontowany Gwint H&R- lagi ocynkowane, sprężyny w lakierze proszkowy
UKLAD HAMULCOWY: Przód 280mm- zacisk Lukas54, tył 226mm- zacisk Lukas z Mk4- napędza to pompa ABS z Mk2
KOLA: Artec S1 9” i 9,5”x 16 4x100 + dystanse, opony Hankook Ventus S1 4x 195/40/16
NADWOZIE: od CL do GTI/G60- szerokie zderzaki+ spryskiwacze lamp, pakiet G60, Grill Hella, emblematy WOB na błotnikach, klapa z GTI
WNETRZE: 4xel. szyby, el. lusterka, el. szyberdach, panel klimatyzacji, deska z regulacja wysokości kierownicy US, fotele Recaro od Corrado- el regulacja w dwóch płaszczyznach+ maty grzewcze, kanapa Recaro Mk2, kierownica z Blue Editiona obszyta na nowo z czerwona nicią, ciemny sufit, słupki etc.
AUDIO: radio Pioneer Deh6800, głośniki zestaw Hertz ESK165mm+ gwizdki, Subwoofer + wzmacniacz Sony
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Auto od 2005r w moich rękach, zmiany od CL-ki do stanu na fotkach.
FOTO: wrzucam rocznikami i tylko ogolne foto jak auto się zmienialo, jakbym miał dac kazde foto z prac to bym się pochlastal prędzej- za dużo tego już

2005r od momentu zakupu:





2006:





2007:







2008:








2009:








2010:










2011:

















2012:





2013:






2014:

















ciąg dalszy nąstąpi
