poduszka fotela kierowcy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tommm86
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 10:38
- Lokalizacja: ok. Rybnik
- Kontakt:
poduszka fotela kierowcy...
witam, jakis czas temu zaswiecila mi sie kontrola airbag, po zczytaniu bledow w serwisie vw stwierdzili ze to blad poduszki z fotela kierowcy, kostka pod fotelem byla ok, a w poduszcze za duza opornosc czy jakis taki blad... Powiedzieli mi ze to wina najprawdopodobniej kabli do poduchy, i ze raczej w 300zl sie zmieszcze, a ja tak mysle czy samemu da rade to zrobic? probowal ktos? jak zdjac tapicerke z fotela wogole? i czy wie ktos co trzeba kupic i co miec zeby samemu czytac i usuwac bledy? bo mysle ze jeszcze pare razy tam pojade... i lepiej samemu zainwestowac i samemu czytac sobie te bledy i kasowac? zna sie ktos na tym?
Podaj jaki był dokładnie błąd i czy jest statyczny.
Temat do zrobienia - lecz sam tego nie zrobisz.
Bezpieczeństwo chyba ważniejsze niż pare pln...
Temat do zrobienia - lecz sam tego nie zrobisz.
Bezpieczeństwo chyba ważniejsze niż pare pln...
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 00:39 przez Sady, łącznie zmieniany 1 raz.
Na allegro jest pełno takich interfejsów do komunikacji PC-AUTKO sam kupiłem taki niedawno do swojego golfa i jestem baaardzo zadowolony! Jak zdjąć tapicerkę niedawno było na forum poszukaj w szukajce. Wnioskuje że za dużo oporność = przerwa w kablach do poduszki... więc jeżeli taki sposób wybierasz (wymiana okablowania) możesz sprawdzić prubówka który kabel ma przerwę( nie przewodzi...) w wyciąć go i wstawić podobny grubością i ilością drutu w środku.
ŻYCZE POVWODZENIA!!!
ŻYCZE POVWODZENIA!!!
Stary VR viewtopic.php?t=149702
Chyba kolego nie zdajesz sobie sprawy co może zrobić zabawa miernikiem V (multimetrem, woltomierzem) przy systemie SRS - w poduszkach AIR BAG ??
Wpierw należy podać dokładny błąd.
Odraczam zabawę na własną rękę z poduszkami i ich sprawdzaniem.
To jest Golf IV - nie podano rocznika, czy ma CAN'a
Więc "interfejsik" może być droższy.
Wpierw należy podać dokładny błąd.
Odraczam zabawę na własną rękę z poduszkami i ich sprawdzaniem.
To jest Golf IV - nie podano rocznika, czy ma CAN'a
Więc "interfejsik" może być droższy.
Ostatnio zmieniony czw gru 13, 2007 00:56 przez Sady, łącznie zmieniany 1 raz.
- tommm86
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 10:38
- Lokalizacja: ok. Rybnik
- Kontakt:
golfika mam od niedawna, jest to rocznik 98, highline, a ciezko mi stwierdzic czy cos ma bo nie wiem co to;) bawic sie z tym nie chce, w serwisie mowili mi ze te kable sie kupuje do tych poduszek i tylko wymienia a to chyba nie zbyt powazna ingerencja? radzisz robic to w serwisie vw? i jak spr. co potrzebuje do zczytania bledow samemu? bledu nie pamietam, musial bym spr. na tym papierku od nich, kojaze cos ze za duza opornosc w tej poduszcze byla i tyle:(
sady pisze:Chyba kolego nie zdajesz sobie sprawy co może zrobić zabawa miernikiem V (multimetrem, woltomierzem) przy systemie SRS - w poduszkach AIR BAG ??
Wiem jak może się skończyć zabawa przy podłączonej poduszce... ale jak jest odłączona??(same kable da się odłączyć...) i kolega napisał ze chce sam spróbować?? Więc napisałem co może zobaczyć a jeżeli w serwisie powiedzieli że gotową wiązkę można podłączyć(wymienić) to ja bym wymienił skasował błędy i tyle...
Ale decyzja należy do kolegi...
Stary VR viewtopic.php?t=149702
Ale ja miałem na myśli nie pomiar poduszki tylko okablowania , a co do samej wymiany to się zgodze lepiej w dobrym warsztacie niż serwisieSady pisze:Nawet odłączona poduszka może zostać uruchomiona przez przypadek - taki jak pomiar jej.
Stary VR viewtopic.php?t=149702
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 117 gości