to 2 korki. Od spodu jeden i zakrece i u gory nad sruba?BENITO pisze:orek wkładasz od spodu zaworu i od góry(tam gdzie śruba)
jak zaślepić zawór odprowadzający cisnienie z T2 w SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
dobra pany śrubke odkrecilem ale tez i od dołu odkrecilem z tej obejmy i mialem wszystko w rekach. Podlozylem nad sprezynka 2 srubke i dokrecilem mocno. Od spodu próbowałem popchać ale juz nie dam rady. Nie podniesie tej klapki juz.
A nie lepiej jest wyciągnąć całkiem sprężynke???
A nie lepiej jest wyciągnąć całkiem sprężynke???
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Jasne, że łaska. Metody tuningowe a'la dekiel z WD-40 trochę dziwnie brzmią, ale jak nie znajdę innej metody, o którą tu pytam, to i tą zastosuję.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
to troche dziwne bo turbo mam na 1.1 bara a jak jade z duza prędkością to cisnienie z 1.1 spada na 0.7 czy jakos takpiori pisze:yorn_123, nie ma zaworu i nie ma problemu. Do małych sprężarek typu k14 go nie montowali.
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości