120 km/h i szybciej nie jedzie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ja juz mostkowalem niebieski z czerwonym i bez zadnego efektu
tak do konca to nie wiem czy to przeładowanie czy poprostu brak paliwa bo najciekawsze ze robi to tylko na 4 i 5 biegu i potem dłuuuuugo musze trzymać zeby poleciał coś ponad 150 nie mam hajsu zeby ładować we wszystko po kolei, auto ma zaj...kopa jak na 90tke oleju nie ubywa a do tego moja dziewczyna mruczy ze i tak jezdze za szybko....zreszta nie tylko mi pewnie
wiec mi naprawde to tak mocno to nie przeszkadza ale tez nie wiem czy to dla silnika nie jest szkodliwe
przepływomiez nie jest bosch atylko pierburg czy podobnie.......wdzieczny bede ja jak i załozyciel tematu za wszelką pomoć
dziex
tak do konca to nie wiem czy to przeładowanie czy poprostu brak paliwa bo najciekawsze ze robi to tylko na 4 i 5 biegu i potem dłuuuuugo musze trzymać zeby poleciał coś ponad 150 nie mam hajsu zeby ładować we wszystko po kolei, auto ma zaj...kopa jak na 90tke oleju nie ubywa a do tego moja dziewczyna mruczy ze i tak jezdze za szybko....zreszta nie tylko mi pewnie
wiec mi naprawde to tak mocno to nie przeszkadza ale tez nie wiem czy to dla silnika nie jest szkodliwe
przepływomiez nie jest bosch atylko pierburg czy podobnie.......wdzieczny bede ja jak i załozyciel tematu za wszelką pomoć
dziex
[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg
więc tak częściową przyczyną mojego problemu była zapieczona klapa upustu spalin po rozruszaniu i złożeniu wg opisu na forum diagtronik auto leci już 150 km/h ale przy 4000 tys. obr na 4 biegu następuje całkowity koniec przyspieszania ponadto turbinka zaczyna gwizdać już przy 1200 obr min a jak było odkręcone cięgno to nie gwizdała wcale a jak już to minimalnie przy spadku z obrotów i jeszcze jedno jak na zimnym silniku przegazuje na postoju to przy 4 tys go zmuli spadnie z obrotów i na wolnych obrotach chodzi tak jak na 3 cylindry i dymi przy tym niemiłosiernie (dodam że normalnie nie dymi wcale) po zgaszeniu i odczekaniu 5 minut wszystko wraca do normy. Co to może być jeszcze??? Czyżby turbawka do regeneracji?
Tez bede podłaczał pod Vaga z powodu notlaufa czyli jesli nie pokaze błedów to trzeba zrobic diagnoze dynamiczna? A jesli u fachmana do ktorego jade nie bedzie takiej mozliwosci i czy koles zrozumie słowo notlauf jak to inaczej mozna nazwac?damcio151 pisze:trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędyb4rszczyk pisze:VAG nie wykrywa błędów
- Łukasz_Mk2
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Moze kierowniczki w turbinie do konca prawidłowo chodza czyt: zanieczyszczone.
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 16:48 przez Łukasz_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
"VW nie dla Idiotów"
[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]
[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]
[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]
[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]
- Łukasz_Mk2
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wiec mechanior po podłaczeniu Vasa stwierdzil ze to n-75
Wyszło na moje znaczy na wasze
A na problemy z zapalaniem (nie odpali jak u gazu nie wcisniesz ) powiedział ze rozrusznik zle kreci wiec oddam go do fachowca który robil rozrusznik
A czy przez parenascie sekund i kilkanascie klikniec mozna sprawdzić czy wszystko jest w silniku ok ?:> no i oczywiscie po naprawie tego rozrusznika zaproponował zeby jescze raz przyjechac, to sie bedzie szukał dalej przyczyny nie zapalania ; ]
Wyszło na moje znaczy na wasze
A na problemy z zapalaniem (nie odpali jak u gazu nie wcisniesz ) powiedział ze rozrusznik zle kreci wiec oddam go do fachowca który robil rozrusznik
A czy przez parenascie sekund i kilkanascie klikniec mozna sprawdzić czy wszystko jest w silniku ok ?:> no i oczywiscie po naprawie tego rozrusznika zaproponował zeby jescze raz przyjechac, to sie bedzie szukał dalej przyczyny nie zapalania ; ]
Generalnie bez roznicy czy zimny czy ciepły
jak nim zakrecic i po 1 - 2 sekundach puscic to zgasnie choc wydaje sie ze silnik pracuje dobrze
a jak mu nacisnac gazu i powiedzmy przytrzymac to z tym gazem to zaskoczy
sprobuje nagrac filmik to moze wrzuce to ktos cos moze z tego wywnioskuje i jescze jutro dokladniej przetestuje zeby lepiej to opisac
bo koles tam na tym Vasie cos sprawdzal jakies bloki i widziałem jakąs tam dawke w miligramach ale zrobil to w kilkanascie sekund (jak juz pisalem) i jak mu n 75 wyskoczyl to diagnoze zakonczyl i powiedzial ze ten rozrusznik zle kreci
jak nim zakrecic i po 1 - 2 sekundach puscic to zgasnie choc wydaje sie ze silnik pracuje dobrze
a jak mu nacisnac gazu i powiedzmy przytrzymac to z tym gazem to zaskoczy
sprobuje nagrac filmik to moze wrzuce to ktos cos moze z tego wywnioskuje i jescze jutro dokladniej przetestuje zeby lepiej to opisac
bo koles tam na tym Vasie cos sprawdzal jakies bloki i widziałem jakąs tam dawke w miligramach ale zrobil to w kilkanascie sekund (jak juz pisalem) i jak mu n 75 wyskoczyl to diagnoze zakonczyl i powiedzial ze ten rozrusznik zle kreci
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 22:02 przez muusk, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości