Obroty skacza po nagrzaniu, gasnie podczas jazdy, nie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr gru 12, 2007 00:21

jaszczur pisze:wrzucic ci jak halla sie sprawdza?
No cos ty stary kobitce takie bajery dawać do sprawdzenia :D . Kabelki i prąd to nie dla kobitek . :D
Prosta sprawa nie ma iskry to hall lub cewka. TO sie psuje w 3jeczkach.
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 00:23 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kachna1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 11, 2007 23:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kachna1976 » śr gru 12, 2007 00:22

jaszczur wrzuć :D



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr gru 12, 2007 00:23

kachna1976, tylko elektryczna rzecz,nie ma co tu dumać,sprawdź to co ci napiśalismy i tyle



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr gru 12, 2007 00:25

Diagnostyka halla
Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.
Sprawdzić napięcie zasilania:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika.
Włączyć zapłon. Zmierzyć napięcie pomiędzy dodatnią końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie, następnie ECU.
Sprawdzić podłączenie do ECU:
Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika i ECU.
Zmierzyć opór pomiędzy dodatnią lub sygnałową końcówką złącza i odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Powinny one być < 1 om.
Sprawdzić ujemne podłączenie:
Sprawdzić na schemacie, czy ujemna końcówka jest podłączona do uziemienia bezpośredniego czy do ECU. Jeśli jest ona podłączona do uziemienia bezpośredniego, to należy zmierzyć opór pomiędzy ujemną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Jeśli jest ona podłączona do ECU, to należy zmierzyć opór pomiędzy ujemną końcówką złącza i odpowiednią końcówką w złączu ECU. Powinien on być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie.
Sprawdzić sygnał czujnika:
Podłączyć oscyloskop do wtyku sygnału urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić silnik lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby. Porównać z pokazanym obrazem.
Obrazek



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr gru 12, 2007 00:26

kachna1976 pisze:w momencie jak zgaśnie i jest rozgrzany to nie ma już mowy,żeby odpalił nawet jak gazuję
Najlepsza opcja która mogłabys tutaj wykombinowac to podjechanie na
jakis szrot i zamiana cewki na sprawdzenie.
z tego co sie orientuje to w 3jeczkach montowali 2 czujniki halla. Jeden w aparacie a drugi to czujnik polozenia wału korbowego. I jesli nawet pada jeden to bodaj auto bedzie cykac ale nie wiem czy we wszytskich tak jest.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kachna1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 11, 2007 23:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kachna1976 » śr gru 12, 2007 00:27

dzięki wielkie chłopaki :D Maćkooo ,jaszczur :D
sama tego nie zrobię, ale przynajmniej mam malutkie swiatełko w tunelu ;)
będę wiedziała na co zwrócić uwagę mechanika
jutro dam znać o co chodziło o ile zrobią mi to w jeden dzień

pozdrawiam :grin:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr gru 12, 2007 00:27

więcej nie ma co pisac niech ci zrobią tak jak masz napisane,bo się małe OT robi :bajer:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr gru 12, 2007 00:29

Ja ostatecznie obstawiam cewke.
Jak by czujnik halla padł to auto by zgasło i kaplica nawet na zimnym choć śa wyjątki że jak ostygnie hall to działa dalej. .
:D
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 00:30 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » śr gru 12, 2007 00:30

kolega ma rację to może być zapłon który po rozgrzaniu sam sie przestawia i spaliny przy złym zapłonie będą gorące parzące a takie nie powinny być a będzie tak bo będzie spalanie w wydechu najlepiej wiedz na komputer to wykaże co jest nie tak i naprawią ;)



kachna1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 11, 2007 23:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kachna1976 » śr gru 12, 2007 00:31

a ta cewka to w zapłonie?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr gru 12, 2007 00:33

kachna1976 pisze:a ta cewka to w zapłonie?
Nom cewka to element zapłonu.
Kurcze
trudno stwierdzic na 100 % czy to cewka czy czujnik halla.
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 00:35 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kachna1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 11, 2007 23:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kachna1976 » śr gru 12, 2007 00:35

uprzedzałam,że laik ze mnie :D
dzięki
jutro się okaże, a jak nie to chyba zrzucę go w przepaść
:helm:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr gru 12, 2007 00:38

kachna1976 pisze:jutro się okaże, a jak nie to chyba zrzucę go w przepaść
napisałas ze obroty wariuja i skacza do 3000-4000 , kurcze to bardziej do halla pasuje, i tak obstawiam .
Ps Nie zrzucaj Golfusia w przepaść . :bigok:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kachna1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt gru 11, 2007 23:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kachna1976 » śr gru 12, 2007 00:41

hehhe :D golfuś
mój to golfina-padlina
mam zamiar go zmienić na golfusia IV :grin: :grin:

[ Dodano: 11 Gru 2007 23:43 ]
co do obrotów to one nie staja na 3-4 tys tylko obrotomierz skacze sobie tak góra dół bardzo szybko

[ Dodano: 16 Gru 2007 17:57 ]
witam panowie :D

chciałam tylko powiedzieć co było mojemu golfusiowi :D

czujnik halla

wymieniony i golfi śmiga :D, był jeszcze mały problem, bo po wymianie w czasie jazdy szarpał deczko przy ok 3 tys. obrotów ale zmieniłam CPN i teraz niby gra, pojeżdżę jeszcze troszkę i się zobaczy :D

dziękuje bardzo za pomoc, bo podpowiedziałam mechanikowi gdzie ma szukać i zabłysnęłam przed nim wiedzą, więc koleś nawet nie próbował wmawiać mi, żeto coś innego :D

pozdrawiam

kachna



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 66 gości