Sprezyny z GTI do GT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Sprezyny z GTI do GT

Post autor: grandi » wt gru 11, 2007 02:52

Użyłem opcji szukaj i nie znalazłem a zapewne toś się w to bawił czy sprężyny od G2 GTI podejdą do mojego G2 i czy dużo jest z tym robot? czy z drugiej strony radzicie zostać przy standardzie bo eytłuke zawiezenie szybciej?
Ostatnio zmieniony wt gru 11, 2007 21:38 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt gru 11, 2007 04:36

jesli masz zawieszenie org GT to jest to praktycznie to samo co GTi tez obnizone ser o 20mm, na naszych drogach wytłuczesz wszystko. jak chcesz miec fajny efekt twardosci to prop gazowe amorki bez obnizenia wtedy a jak zalezy Ci na glebie to zestaw np FK sprezyny plus amorki ...wersja HARD to gwint ale nie wszyscy lubia taka jazde.


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Marcin 85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 20, 2007 19:29
Lokalizacja: Polska

Post autor: Marcin 85 » wt gru 11, 2007 21:16

widze kolwgo ze jestes z łodzi ja jestem z okolic mam golfa 3 gti moja rada jest taka zebyś sie niepchał w zawieszenie sportowe bo niemamy do tego dróg. jezeli chodzi o zawieszenie to akurat częsci nie sa drogie ale zauwaz ze po zamontowaniu zawieszenia od gti 2 bedziesz podrózował po łodzi podskakujac wiem cos o tym :grin: jezeli cenisz sobie komfort to załóz gazowe amorki na to co masz jezeli chcesz utwardzić troszkę autko to na tył polecam spręzyny od passata kombi z tych samych lat co golf tylko trzeba je skrócic według uznania i ok. zauwaz tez ze autko nie jest nowe tapicerki w środku plastiki tez zaczna brzeczec to niejest fajne. ale decyzja nalezy do Ciebie



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt gru 11, 2007 23:46

ale on i tak juz ma GT!!! ludzie to sa najprawdopodobniej te same sprezyny, sprawdzcie ilosc paskow, kropek i kolory na tych od GT i od GTI czy to przypadkiem nie jest to samo


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr gru 12, 2007 00:20

Formalnie nie mamm na budzie znaczka Gt tylko ze to wersja manhatan i co teraz ?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » śr gru 12, 2007 00:45

pyt podstawowe masz MFA? i silnik 1,8 RP?? jesli tak to jest GT


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr gru 12, 2007 04:25

Tak mam kompa ale chyba nie mam sprężyn od GTI ( tak mi się zdaje )


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » śr gru 12, 2007 08:44

simens pisze:jesli masz zawieszenie org GT to jest to praktycznie to samo co GTi tez obnizone ser o 20mm,
-20mm w GTI to miał MK3

MK2 GT nie jest niższy w ogóle, a GTI ma niższe o 10mm.


330KM/450Nm

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr gru 12, 2007 08:49

mkowalm pisze:
simens pisze:jesli masz zawieszenie org GT to jest to praktycznie to samo co GTi tez obnizone ser o 20mm,
-20mm w GTI to miał MK3

MK2 GT nie jest niższy w ogóle, a GTI ma niższe o 10mm.
nie wiem jak GT ale GTI w MK2 ma -20mm.....



Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » śr gru 12, 2007 15:29

GTI I GT sa to wersje sportowe i sa obnizone na pewno mialem to i to takze napewno sa, pyt czy 15 czy 20 tutaj nie jestem pewien na tyle zeby sobie glowe dac :satan:


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości