Olej jest wszędzie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » sob gru 08, 2007 22:51

u mnie działo się tak jak u ciebie tylko u mnie z rury szedł czarny dym świece były czarne i na początku to tylko jak jechałem to na chwilke tylko się robiło tak ze ja mu w gaz a on nic i strasznie powoli się rozpędział i pyrkał ale po chwili chodził dobrze i działo się to zadko potem coraz częściej aż wkońcu się działo tak że jak się rozgrzał i stanołem to jak schodził na niskie obroty to zaczynał pyrkać czarny dym z rury ja gaz opur a on ledwo co jak puściłem to gasł wymieniłem kable wysokiego napięcia świece i nic a też mi szedł olej przelewem do filtra bo uszczelniacze były już do luftu ale przyczyna była taka że zauważyłeme że się poci pod uszczelką pod głowicą i to był płyn chłodniczy uszczelka była przedmuchana i na niskich obrotach płyn szedł do silnika na wysokich był wypychany i jakoś szedł wymieniłem uszczelke pod głowica splanowałem głowice wyczyściłem zawory wymieniłem uszczelniacze uszczelke pod pokrywą filtr powietrza i jest git jeśli ci pomogłem to się ciesze :)

[ Dodano: 08 Gru 2007 22:10 ]
a olej w filtrze powietrza i tej rurze i w gaźniku bo olej idzie przelewem i to jest raczej sprawka zniszczonych uszczelniaczy ale ich sam nie wymienisz bo do tego potrzebny jest specjalny ściągacz więc z tym musisz iść do mechanika ale uszczelniacze są w środku więc musisz zdjąć głowice a więc tak jak u mnie jest to sporo roboty i raczej nie na jeden dzień ale jak zdejmiesz głowice możesz ją splanować i wyczyścić zawory i wtedy wymienić uszczelniacze a ubywający płyn to też może być uszczelka pod głowicą albo któryś z węży jest dziurawy i ucieka płyn z chłodnicy :) mam nadzieje że coś pomogłem



Awatar użytkownika
Robert Pala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt maja 18, 2007 20:39
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Robert Pala » sob gru 08, 2007 23:27

sprawdz sklad spalin w plynie chlodniczym to bedziesz wiedzial czy pakowac sie w kosztowna wymiane uszcz. pod glowica.w kazdym razie upewnij sie ze na 100%jest ona do wymiany.



boro_10in1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: boro_10in1 » ndz gru 09, 2007 01:15

Dzięki,bardzo mi pomogliście,bo nie wiedziałem z której strony to w ogóle ugryźć.Szczerze mówiąc przeraziłem się jak zobaczyłem olej w gaźniku.Macie może jakiś kosztorys ile mnie to wszystko moze kosztować?Tzn chodzi mi o te wszystkie uszczelki i robocizne.



Awatar użytkownika
Robert Pala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt maja 18, 2007 20:39
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Robert Pala » ndz gru 09, 2007 20:26

same czesci to nie az tak duzo, planowanie glowicy okolo 50zl, tylko robocizna najwiecej wychodzi.musza sie wypowiedziec ci co to robili u siebie to ci dokladnie napisza ile za co.przy takiej naprawie musisz sie dobrze zorientowac zeby nie wydac fortuny. :crazy:



ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » pn gru 10, 2007 00:19

kosztorys u mnie wyglądał miej więcej tak planowanie wymiana uszczelniaczy i czyszczenie zaworów 150 zł uszczelka pod głowice, pod pokrywę, uszczelniacze, filtr powietrza, uszczelki pod kolektor wydechowy 140 zł a co do kosztów wyjęcia głowicy i i zamontowanie spowrotem to ja to robiłem sam ale to jest koszt około 200 zł minimum ale raczej więcej czyli ogólny koszt koło 500 albo 600 zł niestety nie jest to tania naprawa ale głowica jest zrobiona na cacy :/



Awatar użytkownika
Robert Pala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt maja 18, 2007 20:39
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Robert Pala » pn gru 10, 2007 12:26

jak reszte silnika masz miodzio to warto wydac te 500zl na remont gornej czesci silnika, ale jak dół jest tez nie rewelacja to juz nie wiem czy nie lepiej jakis silnik poszukac, a tu zaraz ktos powie ze moze kupic jeszcze gorszy ale przeciez silnik mozna sprawdzic przed zakupem w jakim jest stanie.



boro_10in1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: boro_10in1 » pn gru 10, 2007 17:38

Czyli koszt taki jakiego się spodziewałem.Mam jednak nadzieje,ze uda się tylko wymienić uszczelke pod głowicą i uszczelniacze.Dziś byłem u mechaniora i potwierdził to co mówiliście,że to musi byc uszczelka pod głowicą skoro olej jest w płynie.Co do uszczelniaczy powiedział,ze je zawsze trzeba wymienić jak wymienia sie uszczelke pod głowicą.Więcej napisze w środe ,bo wtedy dopiero bede oddawał samochód do naprawy.Narazie dzięki za pomoc.bardzo mi pomogliście.



ryba2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 10:27
Lokalizacja: aleksandrów łódzki
Kontakt:

Post autor: ryba2 » wt gru 11, 2007 22:07

ciesze się że nasze wskazówki ci pomogły nio a uszczelniacze są przyczyną tego oleju który idzie przelewem więc trzeba je wymienić i są to niewielkie koszta bo jeden uszczelniacz kosztuje raptem 2 zł ale nie trzeba ich wymieniać przy każdej okazji gdy się robi coś w silniku bo to co prawda guma która kruszeje ale jeśli olej nie ucieka przelewem to niema potrzeby i tak jak pisałem jak będziesz miał głowicę na wieszchu to warto zplanować głowice i wyczyścić zawory to będzie już wszystko przy głowicy zrobione co prawda zplanowanie i wyczyszczenie zaworów to koszt koło 150 zł ale warto to zrobić a no i oczywiście filtr powietrza będzie pewnie do wymiany skoro olej szedł przelewem po tej naprawie auto powinno być jak nowe ;)



boro_10in1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: boro_10in1 » wt gru 11, 2007 22:21

No bardzo bym chciał żeby było jak nowe,albo żeby chociaż chodziło jak przed tą awarią,no ale wszystko bede wiedział w poniedziałek.W czwartek go wstawie do naprawy,w piątek dowiem sie co mu dolega i kupie części,a w poniedziałek odbiór.

[ Dodano: 19 Gru 2007 14:22 ]
Dziś odebrałem autko.Zrobione zostało planowanie głowicy,uszczelka pod głowicą,uszczelniacze zaworów,wymieniony olej,wyregulowany gaźnik i ustawiony zapłon.Koszt naprawy razem z częściami 350zł.Według mnie tanio.Opłacało się,bo samochód jest nie do poznania.



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

no pewnie :]

Post autor: 2RaZ » pt gru 21, 2007 15:49

jak na taki zabiego to naprawdę niedrogo :]
Życzę Ci żeby nic się złego nie działo więcej (tak na święta :]) :smoke: :smoke: :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

boro_10in1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:50
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: boro_10in1 » pt gru 21, 2007 19:49

Dzięki i wzajemnie:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości