Długość paska wieloklinowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ONEIG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 20:35
Lokalizacja: małopolska

Długość paska wieloklinowego

Post autor: ONEIG » wt gru 11, 2007 20:36

Witam Klubowiczów po dłuższej nieobecności. Mam pytanie a mianowicie : czy długość paska wieloklinowego ma wpływ na odgłosy wydostające się z okolic silnika. Problem polega na tym , że po odpaleniu silnika coś jakby stuka. Po zdjeciu paska wieloklinowego silniczek chodzi cichutko i nie słychać żadnych stuków. Wersja z klimą , mam założony pasek 6PK1141, a wg. książki ma być 6PK1150. I moje pytanie czy różnica w długośći ma wpływ nate stuki??



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt gru 11, 2007 20:44

ONEIG pisze:a wg. książki ma być 6PK1150. I moje pytanie czy różnica w długośći ma wpływ nate stuki??
i tu się mylisz:dla wersji bez klimy 6pk 1045 ja mam taki u siebie,dla klimy 6pk1145



ONEIG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 20:35
Lokalizacja: małopolska

Post autor: ONEIG » sob gru 15, 2007 17:57

I wszystko się wyjaśniło :bigok: . Pasek to oczywiście 6PK1145. A przyczyną stuków była wytarta tuleja z tworzywa, do której wchodzi łożysko ( w alternatorze od strony płytki z diodami ). Po wymianie tuleji i łożysk w alternatorze stukanie zniknęło :okej: .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości