120 km/h i szybciej nie jedzie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » śr lis 21, 2007 23:26

ja juz mostkowalem niebieski z czerwonym i bez zadnego efektu
tak do konca to nie wiem czy to przeładowanie czy poprostu brak paliwa bo najciekawsze ze robi to tylko na 4 i 5 biegu i potem dłuuuuugo musze trzymać zeby poleciał coś ponad 150 nie mam hajsu zeby ładować we wszystko po kolei, auto ma zaj...kopa jak na 90tke oleju nie ubywa a do tego moja dziewczyna mruczy ze i tak jezdze za szybko....zreszta nie tylko mi pewnie

wiec mi naprawde to tak mocno to nie przeszkadza ale tez nie wiem czy to dla silnika nie jest szkodliwe


przepływomiez nie jest bosch atylko pierburg czy podobnie.......wdzieczny bede ja jak i załozyciel tematu za wszelką pomoć
dziex


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » śr lis 21, 2007 23:52

dokladnie tak na 4 i 5 biegu 120kmh no moze z gorki 130kmh by poszedl,ja tez sie przymierzam do tej z allegro ale nie wiem czy warto te tanie kupowac...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » czw lis 22, 2007 00:19

ja niedlugo znajde czas to zrobie podmianke, przekonam sie na 100 czy to to .....
a powiem ci ze tez mam strach z allegro bo 200 piechotą nie chodza a nie wiesz czyuszkodzonego nie kupisz.........


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

b4rszczyk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt paź 16, 2007 12:15
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: b4rszczyk » sob gru 08, 2007 12:29

więc tak częściową przyczyną mojego problemu była zapieczona klapa upustu spalin po rozruszaniu i złożeniu wg opisu na forum diagtronik auto leci już 150 km/h ale przy 4000 tys. obr na 4 biegu następuje całkowity koniec przyspieszania ponadto turbinka zaczyna gwizdać już przy 1200 obr min a jak było odkręcone cięgno to nie gwizdała wcale a jak już to minimalnie przy spadku z obrotów i jeszcze jedno jak na zimnym silniku przegazuje na postoju to przy 4 tys go zmuli spadnie z obrotów i na wolnych obrotach chodzi tak jak na 3 cylindry i dymi przy tym niemiłosiernie (dodam że normalnie nie dymi wcale) po zgaszeniu i odczekaniu 5 minut wszystko wraca do normy. Co to może być jeszcze??? Czyżby turbawka do regeneracji?



Awatar użytkownika
muusk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 21:11
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: muusk » wt gru 11, 2007 19:45

damcio151 pisze:
b4rszczyk pisze:VAG nie wykrywa błędów
trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędy
Tez bede podłaczał pod Vaga z powodu notlaufa czyli jesli nie pokaze błedów to trzeba zrobic diagnoze dynamiczna? A jesli u fachmana do ktorego jade nie bedzie takiej mozliwosci :grin: i czy koles zrozumie słowo notlauf :kac: jak to inaczej mozna nazwac? :chytry:


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt gru 11, 2007 22:20

muusk pisze:jesli nie pokaze błedów to trzeba zrobic diagnoze dynamiczna?
tak
muusk pisze:A jesli u fachmana do ktorego jade nie bedzie takiej mozliwosci :grin:
to jedź do innego
i czy koles zrozumie słowo notlauf :kac: jak to inaczej mozna nazwac? :chytry:
przeładowanie



Awatar użytkownika
muusk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 21:11
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: muusk » śr gru 12, 2007 15:54

Dzieki :okej:
a jesli powiedzmy u nas nie bedzie takich fachmanów we wsi to czy moge sobie kupic kabel i truc wam 4 litery na forum diagnozą logów ;) :chytry: :prayer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » śr gru 12, 2007 16:46

Moze kierowniczki w turbinie do konca prawidłowo chodza czyt: zanieczyszczone.
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 16:48 przez Łukasz_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
mario78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:26
Lokalizacja: BI

Post autor: mario78 » śr gru 12, 2007 17:07

W 1Z turbo nie ma kierownic, więc nie one są przyczyną. :wink:



Awatar użytkownika
Łukasz_Mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Łukasz_Mk2 » śr gru 12, 2007 17:28

1Z upss masz racje. NIe doczytalem.


"VW nie dla Idiotów"

[b]AFN Quattro Ruulez:-)[/b]

[url=http://imageshack.us][img]http://img148.imageshack.us/img148/2230mk2qu9nv2.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr gru 12, 2007 17:35

muusk pisze:a jesli powiedzmy u nas nie bedzie takich fachmanów we wsi to czy moge sobie kupic kabel i truc wam 4 litery na forum diagnozą logów ;) :chytry: :prayer:
tak



Awatar użytkownika
muusk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 21:11
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: muusk » śr gru 12, 2007 19:38

Wiec mechanior po podłaczeniu Vasa stwierdzil ze to n-75
Wyszło na moje znaczy na wasze :bigok: :pub:
A na problemy z zapalaniem (nie odpali jak u gazu nie wcisniesz :|) powiedział ze rozrusznik zle kreci wiec oddam go do fachowca który robil rozrusznik :grrr:
A czy przez parenascie sekund i kilkanascie klikniec mozna sprawdzić czy wszystko jest w silniku ok ?:> no i oczywiscie po naprawie tego rozrusznika zaproponował zeby jescze raz przyjechac, to sie bedzie szukał dalej przyczyny nie zapalania ; ]


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr gru 12, 2007 19:47

muusk pisze:A na problemy z zapalaniem (nie odpali jak u gazu nie wcisniesz :| )
pedał gazu jest nieaktywny do końca procedury odpalenia silnika
Opisz coś więcej co z tym odpalaniem :?: na ciepłym to się dzieje czy na zimnym :?:



Awatar użytkownika
muusk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 21:11
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: muusk » śr gru 12, 2007 21:44

Generalnie bez roznicy czy zimny czy ciepły
jak nim zakrecic i po 1 - 2 sekundach puscic to zgasnie choc wydaje sie ze silnik pracuje dobrze
a jak mu nacisnac gazu i powiedzmy przytrzymac to z tym gazem to zaskoczy :|
sprobuje nagrac filmik to moze wrzuce to ktos cos moze z tego wywnioskuje ;) i jescze jutro dokladniej przetestuje zeby lepiej to opisac :P
bo koles tam na tym Vasie cos sprawdzal jakies bloki i widziałem jakąs tam dawke w miligramach ale zrobil to w kilkanascie sekund (jak juz pisalem) i jak mu n 75 wyskoczyl to diagnoze zakonczyl i powiedzial ze ten rozrusznik zle kreci :|
Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2007 22:02 przez muusk, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości