większe ciśnienie 1,6 TD

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

większe ciśnienie 1,6 TD

Post autor: Cinek » sob maja 14, 2005 08:03

witam, czy ktoś może przerabiał zwiększenie ciśnienia doładowania turbiny w silniku JR ?? przymierzam sie właśnie do coolera i przydało by sie go bardziej wykorzystać :satan:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob maja 14, 2005 13:41

poszukaj dobrze kolego na tym forum
na temat TD jest tu nawet sporo informacji
co do zakladania IC lepiej zwieksz dawke paliwa



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pt lip 08, 2005 02:37

dokladnie zwieksz dawke i wtedy do tego IC i bedzie maly potworek,1,8 benzyna 90koni zostaje w tyle i wacha chmure :D bo troche moze zakopcic jak mu przydeptasz :D:D:D...powodzonka


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lip 08, 2005 08:11

marcinvw pisze:dokladnie zwieksz dawke i wtedy do tego IC i bedzie maly potworek,1,8 benzyna 90koni zostaje w tyle i wacha chmure :D bo troche moze zakopcic jak mu przydeptasz :D:D:D...powodzonka
a juz tam, zostaje w tyle, z 1.9TDI to owszem zostanie ale nie z 1.6TD


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » pn lip 18, 2005 00:38

a zostaje zostaje,sam mialem mk2 GTD 1,6 silnik JR 70 koni,najpierw wziolem sie za dawke na pompie,i juz bylo niezle tylko ze niesraz ostro zakopcil,a pozniej zapodalem cooler,1,8 tak puchlo ze glowa mala,juz nie jeden startowal,najpierw typ jestta 1,8 bardzo sie zdziwil,a na przyspieszenie nie mial najmniejszych szans,no i juz od 160 to ledwie sie zbierala,moim golfem jechalem 190,pozniej kompel startowal domnie mk3 1,8 tez sie bardzo zdziwil,jak przewiozlem go pozniej golfem to wyszlo tak ze dzis juz nie jezdzi swoim mk3 tylko kupil se mk2 TD silnik SB 80 koni i jest zadowolony :D:D:D,i niechcem sie z nkim spierac na temat tego co mozna wycisnac z silnika JR bo mnie to nudzi juz ja mialem i poprostu wiem,dodam ze obrotomierz wyjezdzal poza skale na kazdym biegu bo jak sie wkrecila juz turbawa to szedl jak wsciekly do 100 mial ok 12 sek moze nie zbyt dokladnie mierzone bo stoperem ale kilka krotnie i w tych granicach sie trzymał...pozdro dla wszytskich uzytkownikow TD i TDI :pub:


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Jurus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 11, 2005 16:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jurus » pn lip 18, 2005 11:41

:hmm:
Z jakimiś biednymi 1.8 90KM mieliście do czynienia. Spróbowałbym z twoim 1.6TD po róznych fanaberiach moim RP po GT (tylko) głowicy... Krótka piłka, do "setki" mam (na G-techu) 8.39s od 0 - 96km/h. [W serii bez kata miał 9.85s] ; 1/4 mili : 16.32 :bigok: Około 12s do 100km/h (i to niestoperowe) to zdrowe 1.6benzynki mają... :jezor:


Moc jest sprawą drugorzędową...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości