Lampy Angel Eyes

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Lampy Angel Eyes

Post autor: aphex » pn gru 10, 2007 21:14

Witam

Jak mogę przerobić w/w światła by przy długich świateł obie żarówki sie świeciły.
Jedynie przytrzymanie manetki powoduje ze wszystkie żarówki sie świecą.


pozdrawiam



Obrazek
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 23:32 przez aphex, łącznie zmieniany 1 raz.


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Marcin 85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt lis 20, 2007 19:29
Lokalizacja: Polska

Post autor: Marcin 85 » pn gru 10, 2007 23:26

jakiego rodzaju masz tam zarówki



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » pn gru 10, 2007 23:31

2 x H7 zwykle nie xenony.


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
Maro_GT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
Kontakt:

Post autor: Maro_GT » pn gru 10, 2007 23:42

aphex, Jeśli miałeś wcześniej H4 to zworke musisz przełożyć.



Awatar użytkownika
flinstone
FlinstoneWagen
FlinstoneWagen
Posty: 95
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 21:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: flinstone » pn gru 10, 2007 23:43

zastanów sie czy jest sens je tak mostkować. Pobór prądu bedziesz miał wtedy ogromny i może sie okazac,ze na dłuższą mete przekaźniki albo instalacja tego nie wytrzymają. A nawet jesli wytrzymają, to większe zużycie paliwa o niecały litr na 100km masz gwarantowane


Jetta MK2 TeeDee-doprowadzona do stanu fabrycznego w wersji kanadyjskiej

Awatar użytkownika
Kapic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn gru 25, 2006 20:05
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: Kapic » pn gru 10, 2007 23:51

flinstone pisze:zastanów sie czy jest sens je tak mostkować. Pobór prądu bedziesz miał wtedy ogromny i może sie okazac,ze na dłuższą mete przekaźniki albo instalacja tego nie wytrzymają. A nawet jesli wytrzymają, to większe zużycie paliwa o niecały litr na 100km masz gwarantowane
Przecież w golfach MK3 w których są oryginalne śiwatła H1+H1 to fabryczne rozwiązanie wiec wątpie zeby przekaźniki padly. Poprostu wbij zwore jak radzą koledzy i bedize po sprawie.

A co do spalania to przeciez nie bedzie jeżdzil non stop na długich



Awatar użytkownika
flinstone
FlinstoneWagen
FlinstoneWagen
Posty: 95
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 21:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: flinstone » wt gru 11, 2007 00:17

nie przypadkowo fabrycznie da sie niemi tylko mignąć. Przeciez po starej instalacji pójdzie dwa razy większy prąd, na tych samych bezpiecznikach i przekaźnikach. Jesli nie jeździsz w długie trasy noca to powinno byc ok-inaczej naprawde bym sie nad tym zastanowił.
Natomiast zrobienie prostej zworki przy reflektorze zadziała w dwie strony-zawsze będa sie świeciły obydwa.


Jetta MK2 TeeDee-doprowadzona do stanu fabrycznego w wersji kanadyjskiej

Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » wt gru 11, 2007 00:19

Witam!
Niedawno sprawilem se lampy Angel Eyes krótkie na ksenonie i dlugie h1.
No i podczas przełączania na dlugie swiecily mi tylko te h1 bez ksenonu. Krótko mówiąc porażka :panna:
Zrobilem to tak:
Rozkrecilem obudowe przy kierownicy, dostalem sie do przewodów z przełącznika "krótkie-długie" i zmostkowalem te przewody. (tu odsyłam do schematu, zaznaczylem na czerwono). Wg schematu "niebiesko-czarny z zółtym"U mnie kolory się nie zgadzały ze schematem. Posłużyłem się woltomierzem i je znalazłem.
Jeżeli sie troche znasz na elektryce to dasz rade, powodzenia. U mnie dziala
P.S Jeżeli Ci pomogłem prosze o punkcik :smoke: Obrazek



Awatar użytkownika
Maro_GT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
Kontakt:

Post autor: Maro_GT » wt gru 11, 2007 00:24

flinstone pisze:nie przypadkowo fabrycznie da sie niemi tylko mignąć. Przeciez po starej instalacji pójdzie dwa razy większy prąd, na tych samych bezpiecznikach i przekaźnikach. Jesli nie jeździsz w długie trasy noca to powinno byc ok-inaczej naprawde bym sie nad tym zastanowił.
Natomiast zrobienie prostej zworki przy reflektorze zadziała w dwie strony-zawsze będa sie świeciły obydwa.
Instalacja jest taka sama w przypadku lamp na H4 i lamp H1+H1. Zworki się nie robi przy lampach tylko w "skrzynce" bezpieczników. Obie żarówki będą świeciły tylko po włączeniu długich.



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » wt gru 11, 2007 00:35

przeczytaj ten temat i będziesz wszystko wiedział http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1023299#1023299



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » wt gru 11, 2007 00:52

Dzięki panowie :d Obaj mi pomogliście. Wiem od czego zacząć.
Pewnie wyszukałbym temat ale źle pisałem zapytanie. :D

Jeszcze raz dzięki wiedziałem gdzie pytać :D

Pozdrawiam


:piwka: :piwka: :pub: :pub:


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
simens
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: śr kwie 04, 2007 11:42
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: simens » wt gru 11, 2007 04:32

ja mialem zalozone 4 przekazniki i diody. ogolnie w mk2,mk3 instalacja jest do d... wiec warto zainwestowac w przekazniki


VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 266 gości