Dziwne zachowanie 2,0 8v Mk III
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie 2,0 8v Mk III
Witam
Dziwne rzeczy dzieja się ostatnio z moim gofrem, zdarza się że podczas przyśpieszania idzie tak jakby na "pół gwizdka" ale jak ujmę gazu i dołożę jeszcze raz wszystko wraca do normy. Ostatni raz takie rzeczy obserwowałem w sierrze 2,3 D . Inna dziwna rzecz to wolne obroty na luzie, jeśli dodam lekko gazu tak na aby utrzymywać je na poziomie 1500 to po chwili gofer i tak zejdzie sobie na 900 pomimo tego że pedał gazu trzymam w niezmienionej pozycji.
Będe bardzo wdzięczny za rady w obrębie Kraka za rozwiązanie zagadki moge postawić
Aha silnik 2E
Dziwne rzeczy dzieja się ostatnio z moim gofrem, zdarza się że podczas przyśpieszania idzie tak jakby na "pół gwizdka" ale jak ujmę gazu i dołożę jeszcze raz wszystko wraca do normy. Ostatni raz takie rzeczy obserwowałem w sierrze 2,3 D . Inna dziwna rzecz to wolne obroty na luzie, jeśli dodam lekko gazu tak na aby utrzymywać je na poziomie 1500 to po chwili gofer i tak zejdzie sobie na 900 pomimo tego że pedał gazu trzymam w niezmienionej pozycji.
Będe bardzo wdzięczny za rady w obrębie Kraka za rozwiązanie zagadki moge postawić
Aha silnik 2E
jak czasami to nie zaplonKoni pisze:Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.
[ Dodano: Sro Lip 13, 2005 20:41 ]
moze filtry masz zapchane?Koni pisze:Właśnie tylko czasami i nie wiem czy się cieszyć że tylko czasami, czy martwić że dopiero zaczyna.
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
Witam.
A wiec wyglada mi to niestety na cewke. Tez mialem cos takiego, jezdzilem dopoki mi zgasl a potem juz nie zapalil. Po parunastu minutach dalo sie odpalic jak cewka troche ostygla, ale po momencie sam zgasl. Wiesz, nie wiem dokladnie czy u Ciebie tez to jest cewka ale ja mialem tak samo ze szedl na pol gwizdka a pozniej bylo ok.
Mam nadzieje ze cos pomoglem. Pozdro
A wiec wyglada mi to niestety na cewke. Tez mialem cos takiego, jezdzilem dopoki mi zgasl a potem juz nie zapalil. Po parunastu minutach dalo sie odpalic jak cewka troche ostygla, ale po momencie sam zgasl. Wiesz, nie wiem dokladnie czy u Ciebie tez to jest cewka ale ja mialem tak samo ze szedl na pol gwizdka a pozniej bylo ok.
Mam nadzieje ze cos pomoglem. Pozdro
G.T.I. by Panther - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8772
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
ja mialem podobny problem.jak wymieniłeś wszystkie filtry.zobacz kopułkę i przewody wysokiego napiecia.pozniej pojedz i ustaw zapłon.i sprawdz przepływomierz i sonde lambde.pozdrawiam.
Mk1 16v Rally project :)
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
Golf mk3 16vt 321 km by EVO
Ibiza '02 ASV 205km/418nm by ECUPROJECT
Seat Leon ARL big Turbo:) 228km/423nM by ECUPROJECT
Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro 294km/510nm by ECUPROJECT
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
co jak co ale fure masz dobra.Koni pisze:Filtry raczej nie bo paliwowy nówka, a we wkładzie mam pipercrossa, jutro może stożek wsadzę to się wykluczy. Cewkę wobec tego też sprawdzę.
Może jeszcze jakieś sugestie Panowie ??
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
Stożek założony nic się nie zmieniło, kopułka rok temu zmieniona, kable i świece w zeszłym miesiącua sonda w styczniu, właśnie resetuje kompa, a z zapłonem na sobotę jestem umówiony (przy okazji gwint się wkońcu założy). A właśnie aprpopos zapłonu jakie wartości powinny być bo on tam coś sam sobie chyba zminia +-5 stopni czy mi się tylko wydaje ??
PiotrMarzec thx
PiotrMarzec thx
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 327 gości