Vento TDI trzesie przy przyspieszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piotrek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:23
Lokalizacja: Urzędów
Kontakt:

Vento TDI trzesie przy przyspieszaniu

Post autor: Piotrek89 » ndz gru 09, 2007 13:07

Witam forumowiczow.
Kupilem Vento 1.9 TDI 6 miesiecy w kraju. Ma 120000 przebiegu(smieszne ale taki juz byl). Auto zadbane wiem ze byl delikatnie stukniety. Silnik suchutki, nie bierze oleju dobrze sie zbiera. Mam problem taki ze trzesie mi sie cos i daje o sobie znac gdy silnik wchodzi i zchodzi z ok 2tys. obrotow. Obroty ma idealnie rowne i tak pracuje dobrze sie wkreca. Probilem nie jest moze wielki ale bardzo jak dla mnie uciazliwy;/ Kumpel ma golfa w TDI i takich problemow nie ma. Jak ktos mial taki problem to prosze pomorzcie. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 09, 2007 13:09

odłącz wtyczkę ze skrzyni biegów i sprawdź czy dalej trzęsie



Awatar użytkownika
Piotrek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:23
Lokalizacja: Urzędów
Kontakt:

Post autor: Piotrek89 » ndz gru 09, 2007 13:17

Mozesz mi sprecyzowac dokladniej o jaka wtyczke chodzi bo na luzie sie tak nie odczuwa tego dopiero przy przyspieszaniu



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 13:21

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ac#1557369


a wystarczy poszukac :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 09, 2007 13:21

Piotrek89 pisze:Mozesz mi sprecyzowac dokladniej o jaka wtyczke chodzi
wtyczka od impulsatora na skrzyni biegów

foto Adamma .... mam nadzieje że się nie obrazi :pub:

Obrazek

czerwona strzałka
Obrazek



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 13:22

hehe damcio151 pierwszy bylem hehe


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 09, 2007 13:24

Adamm pisze:hehe damcio151 pierwszy bylem hehe
o kilka sekund :jezor:
Jeżeli przestanie trząść to nastawnik do czyszczenia



Awatar użytkownika
Piotrek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:23
Lokalizacja: Urzędów
Kontakt:

Post autor: Piotrek89 » ndz gru 09, 2007 13:34

To chyba nie jest wina nastawnika. Sytuacja jest tego typu ze samochod jest glosny i przy takich obrotach slysze jak sie cos trzesie w kokpicie i nie wiem w czym tkwi problem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 09, 2007 13:44

Piotrek89, sprawdzić nie zaszkodzi ..... u mnie również do 2 tyś trzęsło silnikiem później było dobrze



Awatar użytkownika
Piotrek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:23
Lokalizacja: Urzędów
Kontakt:

Post autor: Piotrek89 » ndz gru 09, 2007 14:24

Odpiolem ta wtyczke i wlozylem ja spowrotem i tak jak by trzesienie ustalo chociaz nie wiem czy to prawdopodobne ale klekot nadal przechodzi do samochodu i jest glosno. Sprawdzalem tlumik jest caly wiec nie wiem w czym jest problem;/

[ Dodano: 09 Gru 2007 13:26 ]
Klekot jest najbadziej odczuwalny na miejscu kierowcy i tak jak by sie wydobywal z pod nog



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 09, 2007 14:26

Piotrek89 pisze:Odpiolem ta wtyczke i wlozylem ja spowrotem
ale jechałeś z odpiętą wtyczką :?:



Awatar użytkownika
Piotrek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:23
Lokalizacja: Urzędów
Kontakt:

Post autor: Piotrek89 » ndz gru 09, 2007 15:36

Jechalem i bylo troche lepiej. Co to oznacza?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 16:25

ze masz nastawnik do czyszczenia :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Piotrek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 12:23
Lokalizacja: Urzędów
Kontakt:

Post autor: Piotrek89 » ndz gru 23, 2007 17:28

Odpiecie wtyczki nic nie dalo dalej trzesie ale tylko z prawej strony deski pomiedzy 1200 a 1500 obrotow pozniej ok. mieliscie taki problem

[ Dodano: 17 Sty 2008 19:43 ]
a moze to byc wina poduszki pod silnikiem lub skrzynia bo czasem mi ciezko wchodza biegi a slyszalem ze to moga byc objawy uszkodzenia jej. pomozcie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości