Miałem taki sam problem z tym ze na LPG jak popuszczałem gaz to silnik szarpał obroty na luzie spadały do 650 a poźniej wolno wracały na 800 świece okopcone. Myslałem ze cos nie tak z układem wysokiego napięcia ale przyczyna leżała z zbyt bogatej mieszance. Po podłaczeniu do kompa i LPG i regulacji jest OK warto to sprawdzić czy na Pb nie macie podobnego problemu.
Pozdrawiam
Szarpanie przy puszczaniu gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
W moim przypadku szarpie tylko na Pb, na gazie nie szarpanie nie jest tak wyczuwalne.
Panowie znalazl ktoś rozwiązanie tego problemu. Ja podejrzewam jeszcze TPS bo gdy zdejme z niego wtyczka przy pracy na lpg silnik chodzi normalnie i nie szarpie( instalcja 1 generacji).
Panowie znalazl ktoś rozwiązanie tego problemu. Ja podejrzewam jeszcze TPS bo gdy zdejme z niego wtyczka przy pracy na lpg silnik chodzi normalnie i nie szarpie( instalcja 1 generacji).
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
ja obstawiam lewe powietrzelub silniczek krokowy, do sprawdzenia podstawa wtrysku, czyszczenie przepustnicy, jak auto jest na gazie to czesto w takich sytuacjach pomaga przytkanie dolotu powietrza do silnika - proponuje sprobowac, wystarczy szeroka tasma klejaca (polowe dolotu mozna zakleic
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Podstawa wtrysku - sprawdzana i wymieniana (profilaktycznie), silnik krokowy wymieniony, wtryskiwacz też. Pozostaje jedynie przepustnica ale nie chciał bym jej ruszać, dlatego chciałbym sprawdzic ten potencjometr bez ruszania. Prosze o info jak to zrobic.
strasznie dziwny pomysł taśma klejąca!!! Chyba ze do pakowania pudełek:) Nie widzę w ogóle uzasadnienia takiego pomysłu, i co tu ma lpg do rzeczy skoro auto na lpg chodzi lepiej niz na PB!!!T.O.B.I. pisze:jak auto jest na gazie to czesto w takich sytuacjach pomaga przytkanie dolotu powietrza do silnika - proponuje sprobowac, wystarczy szeroka tasma klejaca (polowe dolotu mozna zakleic
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
z ta tasma mozesz sprobowac, i napisac jak sie zachowuje motor, pisze to dlatego ze wlasnie u siebie testuje jak sie zachowuje silnik w zaleznosci od tego jakie dostanie powietrze (ja nie mam gazu) i na benzynie tez mi szarpalo
TPSu raczej nie ruszaj, ja u siebie regulowalem i nie bylo zadnych zmian
TPSu raczej nie ruszaj, ja u siebie regulowalem i nie bylo zadnych zmian
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości