półsyntetyk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- woytasss_81
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
półsyntetyk
Witam wszystkich, czy to prawda że olej półsyntetyczny lepiej wycisza hydraulike niż olej mineralny?
Czy przy przebiegu 260kkm można by spróbowac zalac półsyntetykiem?
Czy przy przebiegu 260kkm można by spróbowac zalac półsyntetykiem?
Re: półsyntetyk
a jaki masz teraz???woytasss_81 pisze:Witam wszystkich, czy to prawda że olej półsyntetyczny lepiej wycisza hydraulike niż olej mineralny?
Czy przy przebiegu 260kkm można by spróbowac zalac półsyntetykiem?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=83585&start=0
dotyczy głównie diesla, ale warto poczytać
dotyczy głównie diesla, ale warto poczytać
był mk3, jest prawie mk4
- woytasss_81
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: półsyntetyk
jezeli do tej pory jezdziles na polsyntetyku to mozesz dalej taki wlewac, ale jak teraz miales mineralny to nie zmieniaj na polsyntetyczny olej, bedzie pozniej czyszczenie silnika, tak sie nie robi ze zmieniasz z mineralnego na polsytntetyczny czy syntetyczny, w druga strone tak, syntetyk->polsytntetyk->mineralnywoytasss_81 pisze:Czy przy przebiegu 260kkm można by spróbowac zalac półsyntetykiem?
Było MK4 GTI 2.3 V5 150PS
- woytasss_81
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
- woytasss_81
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Szosownik przekonujesz mnie by pozostac przy mineralnym. Niby szczelnośc trzyma brud i szlam, ale tam jest ciśnienie 2 barów, wiec spróbujmu zatkac dziórawą opone brudem i blotem czy utrzyma powietrze o ciśnieniu 2 barow myslisz że to prawda że to ten syf trzyma szczelnosc w silniku i jak go przykladowo wyplukamy przy syntetyku to sie wszystko rozszczelni?
zrobisz jak uważaszwoytasss_81 pisze:Szosownik przekonujesz mnie by pozostac przy mineralnym. Niby szczelnośc trzyma brud i szlam, ale tam jest ciśnienie 2 barów, wiec spróbujmu zatkac dziórawą opone brudem i blotem czy utrzyma powietrze o ciśnieniu 2 barow myslisz że to prawda że to ten syf trzyma szczelnosc w silniku i jak go przykladowo wyplukamy przy syntetyku to sie wszystko rozszczelni?
widzę że nie dociera to do ciebie co piszę (poprostu tego nie rozumiesz)
nie jeden żałuje takiej zmiany oleju
dołączysz do ich grona
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 11:56 przez Szosownik, łącznie zmieniany 3 razy.
ile ludzi tyle opinitomcio pisze:adas01 ci podesłał link, jak widać zdania są podzielone i nie ma jednoznacznej odpowiedzi, zrobisz jak uważasz, od siebie dodam że mineralne też mają własności myjące, czasem wieksze niż półsyntetyki, a różnica 10W a 15W to lepkość w niskich temperaturach. Ja zmieniłem przy około 300 tyś i teraz mam 340 i nic się nie rozszczelniło.
to że tobie nic sie nie stało o niczym nie świadczy
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 12:39 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
Są dwie szkoły. W jednej uczą że absolutnie nie wolno zmieniać oleju na „wyższy” a w drugiej że wolno i że nic nie ma prawa się stać. Możesz zaryzykować i sam się przekonać jak jest naprawdę.
Można poczytać tu na forum że wiele osób przeszło na „lepszy” olej i są zadowolone tak więc nie ma żadnej reguły w tym temacie
Można poczytać tu na forum że wiele osób przeszło na „lepszy” olej i są zadowolone tak więc nie ma żadnej reguły w tym temacie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości