Problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
unvave
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:32
Lokalizacja: Miechów

Problem z obrotami

Post autor: unvave » pt gru 07, 2007 15:43

Witam.

Zacznę wszystko od poczatku zeby nie było niedomówień....
Jakieś 5 miesiecy temu silnik strasznie gotował mi wode zeby nie było powazniejszych usterek zaprowadzilem go do taniego.. (i tu był mój najwiekszy błąd) mechanika ktory po wymianie uszczelki pod głowicą zle ustawił rozrząd.... :grrr: przyczną złego ustawienia było pokrzywienie się wałków w głowicy itp.... przeniosłem się z tym wiec do 2 mechanika ktory stwierdzil ze trzeba wymienic głowice niebawem mialem do wyboru albo kupno glowicy za 400 zł albo cały silnik za 500 - zdecydowałem się więc na silnik, wspominany 2 mechanik przełozył silniki i od tego momentu dzieją sie niesamowite jaja po 1 z nocy wogole auto nie chcialo odpalic musialem polac troche benzyny na gaźnik po 2 podczas jazdy auto nie mialo zadnego przyspieszenia... jak wcisnalem gwałtownie pedal gazu to nie przyspieszał tylko gazował (wył) 3 :) juz mechanik zgodnie z 4 do ktorego on dzwonił stwierdzili ze to wina gaźnika obroty jak i odpalanie.... no i zblizam sie do konca - wczoraj przyszedl mi zamowionu gaźnik od Pana z Kalisza wyremontowany i wogole.... dzis założyłem go pełen nadzieji ze to koniec moich problemow z autem - jednak okazały sie moje najgorsze przeczucia - auto owszem odpaliło nie odrazu ale odpaliło silnik po pewnym czasie chodzi równo (początkowo troche go "trzepie" ) no ale najgorsze jest to że podczas jazdy jest PRAWIE to samo otoz jak dodam gazu auto nie przyspiesza odrazu tylko dziwnie "charczy" po czym nagle załapie obroty i ciągnie.... z tego co czytałem to wina własnie gaźnika ale gaźnik jest jak NOWY wyremontowany i sprawdzany wiec juz nie mam pojęcia co moze byc nie tak... jednym słowem nie mam już siły do tego samochodu jak i wszystkich mechaników do ktorych stracilem wiare ze naprawia to auto w 100% ;/

bede niezmiernie wdzieczny za jakąkolwiek porade i pomoc

jesli cos nie jasno opisałem to prosze o uwagi postaram sie wyjasnic dokladniej....

pozdrawiam



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » pt gru 07, 2007 16:11

Wymień na początek filtr paliwa,jeśli tego nie zrobiłeś jeszcze filtr jakieś grosze kosztuje bo to gaźnik.Sprawdziłbym jeszcze ustawienie zapłonu ,stan kopułki ,palca.



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

hmmm...

Post autor: 2RaZ » pt gru 07, 2007 16:15

ja sprawdziłbym kable zapłonowe (ewentualnie świece) i pomkę paliwa....
Pozdrawiam!


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
unvave
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:32
Lokalizacja: Miechów

Post autor: unvave » pt gru 07, 2007 16:18

ok postaram sie sprawdzic rzeczy ktore wymieniliscie ale czy to ma wpływ na obroty silnika ? pozdrawiam


p.s przed zmianą gaźnika mechanik powiedział ze mona sie skusic na wymiane czujników gaźnika co o tym sądzicie ?

prosiłbym bardzo jeszcze o link do tematu jak resetować komputer szukałem ale wyswietla mi sie tysiace tematów... ;/
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 19:09 przez unvave, łącznie zmieniany 4 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości