Typ turbo w AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Z tego co widzę jest to seryjne KKK K 14. Z tym grzybkiem co do niego dochodzą wężyki masz długą śrubę, wkręcając ją w grzybek zwiększasz ciśnienie.
Ostatnio zmieniony pt wrz 14, 2007 13:12 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Jeśli to KKK K03 to o sposobie regulacji masz tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61020
Jeśli K14, to sorki, ale pomyliłem z T2 Garetta, tu jak kolega mówił w puszcze masz śrubę imbusową z nakrętką kontrującą i nią regulujesz ciśnienie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61020
Jeśli K14, to sorki, ale pomyliłem z T2 Garetta, tu jak kolega mówił w puszcze masz śrubę imbusową z nakrętką kontrującą i nią regulujesz ciśnienie.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
- Lokalizacja: pomorskie
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
K03
Pierw kup sobie wskaźnik doładowania i wtedy zabieraj się za kręcenie.
W K03 zwiększa się ciśnienie wykręcając te 2 śrubki na klucz 10 które są na tej długiej śrubie.
PozdrO
Pierw kup sobie wskaźnik doładowania i wtedy zabieraj się za kręcenie.
W K03 zwiększa się ciśnienie wykręcając te 2 śrubki na klucz 10 które są na tej długiej śrubie.
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Nie wiem jak w mk3, ale u mnie w mk2 dojście jest kiepskie i raczej od dołu trzeba tę długa śrubę wkręcać, słyszałem jeszcze o jakiś patentach z łamanym kluczem, ale u siebie tego nie robię na razie, bo boje sięo uszczelkę pod głowicą, która w najlepszym stanie chyba nie jest.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Posiadam Golfa 1.9 GTD 93r i do dzisiaj jak sie okazało jeżdziłem bez doładowania. Turbina w wogóle nie dawała ciśnienia. Nie miałem żadnego miernika, ale mechanik pokazał mi w bardzo prosty sposób. Scisnął ręką gumową gumę przy turbinie i dodając gazu brak było efektu rozprężania tej gumy. Kiedy zdjął cieniutki przewodzik z przewodu od serwa turbina zaczeła działać co objawiało się rozprężaniem wcześniej wspomnianej gumy. Po nałożeniu z powrotem cieniutkiej rurki do serwa turbina dalej nie chodzi. Co to jest za ustrojstwo wyglądem przypominające elektrozawór przykręcony do kielicha do którego przychodzą dwa wężyki i kostka elektryczna.
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
właśnie zaczynam przeglądać forum pod kątem mojego nowego nabytku - MK3 Variant AAZ `97. Nie mam zielonego pojęcia jakie siedzi w nim turbo. Najbliższy jest ten temat widze. czy potrafi ktoś moze okreslic mi po samym roczniku jakie moge miec turbo, czy wrzucic zdjecie? Czy moze jest to gdzies napisane na nim? Chce wiedziec, bo zamierzam sprawdzic cisnienie, jakie dmucha i moze skusze sie na zamiane PINa od 1,6, bo czytam dosc o tym sporo i widze, ze kazdy tylko chwali ta prosta modyfikacje a samemu mozna zrobic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości