problem z n75 lub turbinka prosze o pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z n75 lub turbinka prosze o pomoc
witam w mk3 tdi wylancza sie od czasu do czasu turbina i nie ciagnie, po zgaszeniu i uruchomieniu auta objawy znikaja dodam ze wystepowanie ich jest nieregularne i przy zblizaniu sie na cyferblacie do 160 turbo sie wylancza, miesiac temu zalozony nowy n75 i nie wiem czy szykowac sie na regeneracje turba czy zaczac sprawdzanie od n 75? i jakie moge byc koszty regeneracji turbinki z afn-a? za odp z gory dziekuje
*GOLF NA SPRZEDAŻ FULL OPCJA TDI GTI* LINK W OPISIE NA STRONIE 20 :))))))
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128353&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128353&postdays=0&postorder=asc&start=0
tylko chodzi o to ze nie bardzo sie na tym znam.... dlatego jak ktos by mi mogl to wytlumaczyc po polsku....damcio151 pisze:wiechur, przecież na forum masz wiele napisane na temat notlaufa ...... podmień n75 z n18 sprawdź szczelność wężyków od n75 i MAPsensora
*GOLF NA SPRZEDAŻ FULL OPCJA TDI GTI* LINK W OPISIE NA STRONIE 20 :))))))
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128353&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128353&postdays=0&postorder=asc&start=0
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
turbinka ci sie nie wylancza bo ona zasadniczo kreci sie caly czas;p dynamika spalin i te sprawy. jak masz nowy n75 to raczej to cudo odpada. ale jak juz pisal ci wyzej damcio151 sprawdz wezyki, jak nei wiesz co jest od czego to sprawdz po prostu wszystkie:P ze wskazaniem na te co sobie ida wlasnie od n75. i ten co znika pod podszybiem
wiechur, jesli to co pisze domcio151 i goozol bedzie oki zostaje opcja sztanga sie zacina lub zapieczone kierownice spalin w turbinie
tu masz link o podobmym temacie ze zdjeciem sztangi
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=137889
tu masz link o podobmym temacie ze zdjeciem sztangi
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=137889
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 02:26 przez Scotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]
A ja bym stawiał na to że masz zapieczone kierownce w turbosprężarce. To bardzo częsta usterka w AFN-ach. Sprawdź czy sztangw w turbinie po podciągnięćiu swobodnie opada bez przycinania. Jeśli się zacina to turbo do czyszczenia. Najlepiej żeby to sprawdzić zrób log dynamiczny kanału 10 i 11 na czwartym biegu.
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 22:23 przez jarol2002, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja bym obstsawiał przytarte kierownice w turbo, w moim AFN miałem identyczną sytuację niemalże, koniec końców nie regenerowałem turbo tylko zmieniłem an większe
Czyszczenie zapieczonych kierownic w jakimś zakłądzie który się tym zajmuje to ok400zł + wymontowanie i zamontowanie, generalnie jak się nie boisz i masz trochę smykałki możesz zrobić to sam, chłopaki Ci jak widzę podali lik do strony jak to zrobić.
Ja najpierw próbowałem czyszczenia kierownic, ale pojeździłą tylko chwile ta turbinka po tym (ok 1kkm) więc zmieniłem na inną, większą
Czyszczenie zapieczonych kierownic w jakimś zakłądzie który się tym zajmuje to ok400zł + wymontowanie i zamontowanie, generalnie jak się nie boisz i masz trochę smykałki możesz zrobić to sam, chłopaki Ci jak widzę podali lik do strony jak to zrobić.
Ja najpierw próbowałem czyszczenia kierownic, ale pojeździłą tylko chwile ta turbinka po tym (ok 1kkm) więc zmieniłem na inną, większą
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości