Objawy: po puszczeniu sprzęgła przy ruszaniu auto popada w wibracje, aż cała tapicerka trzeszczy.
Problem pojawił sie nagle, niema spadku mocy ani innych objawów mechanicznych. Wibracje jak by pochodziły od napędu – tylko przy niskich obrotach na każdym biegu. Auto rusza płynnie.
W czym może tkwić przyczyna???
TDI Wibracje na niskich obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
TDI Wibracje na niskich obrotach
MTB-maniak - SCOTT Scale USER
Masz na oku kupno MK4 TDI - zawsze moge cos doradzić
Masz na oku kupno MK4 TDI - zawsze moge cos doradzić
Dzieki z info!
Lewarek nie przenosi żadnych wibracji – czy to nie swiadczy że skrzynia jest OK.
Czy koło dwumasowe nie będzie również wibrowało przy biegu jałowym na niskich obrotach (u mnie nic nie wibruje, tylko przy ruszaniu i niskich obrotach na biegu 2 i 3).
Lewarek nie przenosi żadnych wibracji – czy to nie swiadczy że skrzynia jest OK.
Czy koło dwumasowe nie będzie również wibrowało przy biegu jałowym na niskich obrotach (u mnie nic nie wibruje, tylko przy ruszaniu i niskich obrotach na biegu 2 i 3).
MTB-maniak - SCOTT Scale USER
Masz na oku kupno MK4 TDI - zawsze moge cos doradzić
Masz na oku kupno MK4 TDI - zawsze moge cos doradzić
-
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
- Lokalizacja: Polska
Witam
Również chciałbym zaczerpnąć opinii...
Silnik 1,4 AKQ
Wczoraj zauważyłem, że przy dojeżdżaniu do krzyżówki, auto zaczęło strasznie wibrować, tak jak podczas przeciążeniu silnika przy zbyt dużym biegu. niestety dzieje się tak na każdym biegu. Co gorsza na jałowym silnik głośno pracuje i słychać syczenie po otwarciu maski...
Wiem że jestem przed wyczyszczeniem przepustnicy, bo wariowały mi obroty przy pierwszych śniegach a tu teraz TO...
Czy to może być powiązane??
Być może to zawory, albo świece - Co myślicie??
Obawiam się najgorszego, ale pewnie dopiero mechanik stwierdzi...
Dodam jeszcze, że auto normalnie przyspiesza i schodzi z obrotów. Poza powyższymi mankamentami jest ok.
Proszę o opinie...
Pozdrawiam
Również chciałbym zaczerpnąć opinii...
Silnik 1,4 AKQ
Wczoraj zauważyłem, że przy dojeżdżaniu do krzyżówki, auto zaczęło strasznie wibrować, tak jak podczas przeciążeniu silnika przy zbyt dużym biegu. niestety dzieje się tak na każdym biegu. Co gorsza na jałowym silnik głośno pracuje i słychać syczenie po otwarciu maski...
Wiem że jestem przed wyczyszczeniem przepustnicy, bo wariowały mi obroty przy pierwszych śniegach a tu teraz TO...
Czy to może być powiązane??
Być może to zawory, albo świece - Co myślicie??
Obawiam się najgorszego, ale pewnie dopiero mechanik stwierdzi...
Dodam jeszcze, że auto normalnie przyspiesza i schodzi z obrotów. Poza powyższymi mankamentami jest ok.
Proszę o opinie...
Pozdrawiam
NIGDY WIĘCEJ Z NIKIM NIC - TYLKO MK
Witam mialem podobnie z tym rowniez ze u mnie to bylo nawet na wyzszych biegach tj.4,5 po odjeciu gazu zaczynalo telepac okazalo sie ze poduszka pod skrzynia biegow siadla i stad te wibracje...Druga przyczyna faktycznie moze byc zuzyte kolo dwumasowe jezeli Twoj Golf takie posiada ,objawem zuzytego kola dwumasowego jest jeszcze taki metaliczny odglos podczas pacy silnika...Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości