Zamek centralny strzela w czasie jazdy :-/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomanek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr paź 31, 2007 10:54
Lokalizacja: Sosnowiec

Zamek centralny strzela w czasie jazdy :-/

Post autor: Tomanek » czw gru 06, 2007 21:30

Witam Mam problem z centralnym zamkiem. W czasie jazdy po włączeniu funkcji automatycznego ryglowania zamków załączają rygle tylko w prawych przednich i prawych tylnych drzwiach następnie po kilku sekundach samoczynnie się otwierają i ciągle strzelają ale rygielki się nie ruszają. W przypadku kiedy nie włącze funkcji ryglowania po załączeniu zapłonu odrazu zaczynają wariować ciągle się trzaskają już zaczyna mnie to wnerwiać i nie mam pomysłu o co chodzi. Przy normalnym zamknięciu z pilota zamykają sie wszystkie drzwi bez problemu i nic się nie dzieje tylko w czasie jazdy wariują . Chciałbym dodać iż czasami po otwarciu z pilota zamków tylne lewe drzwi mimo odblokowanego rygla czasami się nie otwierają tylko trzeba klameczką otworzyc od środka. Nie wiem czy może jakieś zwarcie czy może centralka od alarmu Co robic ?Co sprawdzić ? Poratujcie



Awatar użytkownika
Sailor Ripley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn paź 08, 2007 21:12
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Sailor Ripley » czw gru 06, 2007 23:10

Miałem to samo w swoim MKIV - strzelał mi zamek w drzwiach kierowcy. Mam seryjny centralny z modułem komfortu. Najprawdopodobniej winny jest mikroprzełącznik w którymś zamku - w czasie jazdy dostaje drgań i podaje masę która jest w tym modelu sygnałem sterującym. Może też przewody podające sygnał otwórz / zamknij gdzieć się przetarły i zwierają do masy. Stawiał bym jednak na zamki - to dość częsta przypadłość tego modelu. Jeśli nie uda się w naprawić/wyczyścić zawsze można kupić zamek (100 pln za sztukę) Problemem jest to że zamek centralny jest zespolony a jego wyciągnięcie to prawdziwa męka.Po zdjęciu boczków należy zsunąć szybę tak, żeby przez rewizję widać było mocowanie na uchwytach. Po poluzowaniu szyby wyciągnąć ją do góry - najlepiej jeśli są dwie osoby. Po wyciągnięciu szyby można zjechac prowadnicami na dół i odkręcić tą blachę. Po 5 razach dochodzi się do wprawy :bigok:
Pozdrawiam i życze powodzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 245 gości