Cieknie po silniku, krociec?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

longrunner
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw maja 04, 2006 14:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: longrunner » pt cze 08, 2007 10:50

a gdzie tam jest czujnik do demontowania?
uklad odpowietrza sie sam ponoc?

znalazlem króciec w jednym z aso w mojej okolicy, ale gosc mowi ze ma wiecej dziurek, wiec musze (u niego od razu) kupic tez zaslepke i zawleczke. czy mam cos takiego kupowac czy szukac takiego z odpowiednia liczba kanalikow?
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 12:48 przez longrunner, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
korsarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 25, 2005 22:02
Lokalizacja: Frampol
Kontakt:

Post autor: korsarz » pt cze 08, 2007 12:50

ja mialem ten sam problem, myslałem, że mi idzie płyn do silnika, jeden fachowiec polecił wymaine uszczelki a okazało sie, ze ten kruciec byl pękniety. Po demontazu nie mogłęm się doszukac zadnego pęknięcia a plynu ubywało spori i w szybkim tempie. Wymienili go koszt 35 zł + 20 robocizna, tzreba było wszystko dokładnie oczyscic itp. Najlepiej odrazu zalać nowy płyn chłodniczy. teraz zrobiłem z 5000 km i nie bierze, płyn w zbiorniczku ciagle na tym samym poziomie. Polecam wymeinic tą częsc bo i koszt nie wielki i przestaniesz sie martwic :). Pozdro



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw gru 06, 2007 21:04

A czym można uszczelnić jak cieknie pomiedzy tym króćcem a silnikiem?
I co za oringi czy uszczelki są tam potrzebne i czy można je kupić osobno bez króćca?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 06, 2007 21:13

można osobno tylko trzeba dać wymiar, ale lepiej kupić nowy króciec razem z oringiem. Obejrzeć dokładnie powierzchnię głowicy pod króćcem, jeśkli są wżery w metalu koniecznie oczyścić, wypełnić wżery klejem dwuskladnikowym do metalu ( w każdym sklepie moto dostaniesz), poczekac godzinkę aż wyschnie, wyszlifować papierem drobnym ściernym i dopiero zakręcać z umiarem bo króćće podroby są marnej jakości.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw gru 06, 2007 21:21

A nie lepiej dać sam klej i nie wiem jakiś silikon na 300° + ew oringi ?
Potrzeba zmieniać cały króciec jak jest on sprawny?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw gru 06, 2007 21:31

czy jest króciec dobry to zobaczysz po odkręceniu, z reguly powierzchnię przylegającą do głowicy ma już krzywą. Jeśli są głębokie wżery silikon nie pomoże, przekonałem się sam i więcej tego błędu nie zrobię. Wyrównana powierzchnia +dobry króciec+oring= udana naprawa. Z silikonem uda się albo nie. Z silkonem bez oringu nie uda się prawie napewno


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw gru 06, 2007 21:39

Oki a wiec oring nowy tylko jak piszesz że sa różne wymiary to musze najpierw wyjąć stary
Dzieki za rade

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 302 gości