W drzwiach od kierowcy jest tylko przelacznik w obudowie od silownika, brakuje w tej obudowie wyjscia na wezyk do pompy, to nie to samo co vento czy mk2 ze do drzwi kierowcy dochodzi wezyk z powietrzem. Dlatego po zamknieciu z pilota drzwi od kierowcy i tak sie nie zamkna bo pompa nie poda powietrza do drzwi kierowcyPaweł Marek pisze:wyjaśnijcie mi proszę: jest w Mk2 siłownik w drzwiach kierowcy oryginalnie czy nie.
Jetta II centralny zamek przerobic na pilot
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Podepnij miernik pod przewody i pacz kiedy pojawia sie napiecie to bedziesz wiedzial od czego te przewody. Najprawdopodobniej ten gruby czerwony to zasilanie stacyjki. Na jednym przewodzie napiecie powinno sie pojawic zaraz po wlozeniu kluczyka do stacyjki, berz przekrecaniakkarols16 pisze:Problem mam z podłączeniem stacyjki, tzn mam 6 przewodów ktore z niej wychodzą, tzn
czerwono-czarny
czarny
cerwony (najgrubszy)
czarno-zółty
szary
brązowy
czerwono-czarny - napięcia niema, w chwili odpalania napięcie sie pojawia na chwile i znika.
czarny - napięcia niema, po przekreceniu kluczyka na zapłon napięcie jest, w czasie odpalania minimalnie, na chwile spada.
cerwony (najgrubszy) - napięcie jest cały czas, w czasie odpalania minimalnie, na chwile spada.
czarno-zółty - napięcia niema, po przekreceniu kluczyka na zapłon napięcie jest, w czasie odpalania napięcia niema.
szary - napięciea niema, po przekreceniu kluczyka na zapłon napięcia niema.
brązowy - napięcie jest cały czas, w czasie odpalania minimalnie, na chwile spada
I tak nic z tego nie rozumie, może ktoś mi powiedziec pod co to podpiąć?
Pozdrawiam
czarny - napięcia niema, po przekreceniu kluczyka na zapłon napięcie jest, w czasie odpalania minimalnie, na chwile spada.
cerwony (najgrubszy) - napięcie jest cały czas, w czasie odpalania minimalnie, na chwile spada.
czarno-zółty - napięcia niema, po przekreceniu kluczyka na zapłon napięcie jest, w czasie odpalania napięcia niema.
szary - napięciea niema, po przekreceniu kluczyka na zapłon napięcia niema.
brązowy - napięcie jest cały czas, w czasie odpalania minimalnie, na chwile spada
I tak nic z tego nie rozumie, może ktoś mi powiedziec pod co to podpiąć?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt gru 11, 2007 10:45 przez kkarols16, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
ACC-przwod na ktorym pojawia sie napiecie po wlozeniu kluczyka w stcyjce i znika po jego wyciagnieciu
ON- przewod na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu stacyjki (pala sie kontrolki na desce rozdzielczej), napicecie na nim jest nawet podczas krecenia rozrusznikiem
POWER- czyli przewod na ktorym jest caly czas napiecie, nie wazne w jakiej pozycji jest kluczyk i czy znajduje sie on w ogole w stacyjce
START- przewod na ktorym pojwia sie napiecie tylko i wylacznie podczas dzialania rozrusznika
Jezeli dobrze opisales przewody to
ACC-nie masz go opisanego
ON- czarny
POWER- czerwony, najgrubszy
START - czerwono czarny
Przewod ACC mozesz znalezc tez przy kostce od radia. W fabrycznej kostce od radia jest to przwod czerwony, w instalacji samochodu jest on w innym kolorze.
Twoj samochod powinien miec przewod ACC
[ Dodano: 11 Gru 2007 17:46 ]
jezeli nie ma przewodu ACC to nie podlanczaj go wcale (moze nie bedzie potrzebny) a jezeli alarm nie bedzie chodzil oprwanie to podepnij go pod przewod ON
Przewod ACC moze byc potrzebny do kasowania pamieci alarmu lub do tego by sie nie wlaczyl gdy sa kluczyki w stacyjce
ON- przewod na ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu stacyjki (pala sie kontrolki na desce rozdzielczej), napicecie na nim jest nawet podczas krecenia rozrusznikiem
POWER- czyli przewod na ktorym jest caly czas napiecie, nie wazne w jakiej pozycji jest kluczyk i czy znajduje sie on w ogole w stacyjce
START- przewod na ktorym pojwia sie napiecie tylko i wylacznie podczas dzialania rozrusznika
Jezeli dobrze opisales przewody to
ACC-nie masz go opisanego
ON- czarny
POWER- czerwony, najgrubszy
START - czerwono czarny
Przewod ACC mozesz znalezc tez przy kostce od radia. W fabrycznej kostce od radia jest to przwod czerwony, w instalacji samochodu jest on w innym kolorze.
Twoj samochod powinien miec przewod ACC
[ Dodano: 11 Gru 2007 17:46 ]
jezeli nie ma przewodu ACC to nie podlanczaj go wcale (moze nie bedzie potrzebny) a jezeli alarm nie bedzie chodzil oprwanie to podepnij go pod przewod ON
Przewod ACC moze byc potrzebny do kasowania pamieci alarmu lub do tego by sie nie wlaczyl gdy sa kluczyki w stacyjce
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
chodzi mi o przewod w kostce jaka byla fabrycznie zalozona w instalacji samochodu a nie w radiu jakie tam wsadziles. Wiem ze wiekszosc odbiornikow smochodowych ma cos takiego ale chodzi o ten przewod co idzie ze stacyjki do kostki radia
Ten przewod nazywa sie ACC, jezeli go nie masz to polacz en rzewod od alarmu razem z przewodem ON
Ten przewod nazywa sie ACC, jezeli go nie masz to polacz en rzewod od alarmu razem z przewodem ON
- DropyDrop
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:48
- Lokalizacja: Łomianki Czytaj wstecz aw-W
- Kontakt:
Witam podpinam sie pod temat jezeli mozna. Ten sam problem mam co kolega. Wiedzialem z gory co mnie czeka wiec zakupilem juz alarm z sterowaniem centralki. W drzwiach nie mam silownika. Kupilem juz oprocz alarmu sliownik elektryczny master (bialy,brazowy,czarny,zielony,niebieski). Chcialbym aby po wlaczeniu alarmu zamykaly sie wsyztskie drzwi. Kolega powiedzial mi ze musze zrobic to na przekaznikach ktore musze dokupic ale wedlg mnie to te owe przekazniki sa juz wbudowane w centralke alarmu. Powiedzial mi ze silownik master dziala na zasadzie zmiennej masy inaczej biegunowosci a centralka orginalna w mk2 dziala na zasadzie podania plusowgo sygnalu na jeden z dwoch kabli. Mam ten sam schemat co kolega przeslal tylko ze po polsku , z alarmem dostalem , i zastanawiam sie jak to podlaczyc pod ten 4 schemat.
Jezeli podlacze zielony i niebieski pod sterownik to owa centralka zamknie i otworzy mi silownik elektryczny. A jak zrobic zeby sygnal poszedl do pneumatyki i dal znak pompce ? Rozumiem ze mam gdzies podlaczyc brazowy i bialy ? A co z czarnym gdzie czarny podlaczyc ?
Jezeli podlacze zielony i niebieski pod sterownik to owa centralka zamknie i otworzy mi silownik elektryczny. A jak zrobic zeby sygnal poszedl do pneumatyki i dal znak pompce ? Rozumiem ze mam gdzies podlaczyc brazowy i bialy ? A co z czarnym gdzie czarny podlaczyc ?
. . . zero kierunkowy , jestem Kajtek . . .
Pozdrawiam Wszystkich Dobrych Ludzi !
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/197/a6cf292d9b030d23.jpg[/img][/url]
Pozdrawiam Wszystkich Dobrych Ludzi !
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/197/a6cf292d9b030d23.jpg[/img][/url]
Witam,
wszystko jest juz napisane w temacie, jak masz chwile to przeczytaj dokładnie cały temat i bedziesz wszystko wiedział
Zapewne jak masz centralny zamek pneumatyczny w mk2 to od strony kierowcy masz sam sterownik (tzn siłownik bez wężyka z powietrzem) jego wyjmujesz, odpinasz od niego kostke z 3 przewodami i do niej podpinasz 3 przewody (tzn brązowy i biały do zewnętrznych stron wtyczki a czarny w środek) od elektrycznego siłownika MASTER i pozostałe 2 idą do alarmu (tzn niebieski i zielony)
Chyba to dobrze zaczaiłem?
Pozdrawiam
wszystko jest juz napisane w temacie, jak masz chwile to przeczytaj dokładnie cały temat i bedziesz wszystko wiedział
Zapewne jak masz centralny zamek pneumatyczny w mk2 to od strony kierowcy masz sam sterownik (tzn siłownik bez wężyka z powietrzem) jego wyjmujesz, odpinasz od niego kostke z 3 przewodami i do niej podpinasz 3 przewody (tzn brązowy i biały do zewnętrznych stron wtyczki a czarny w środek) od elektrycznego siłownika MASTER i pozostałe 2 idą do alarmu (tzn niebieski i zielony)
Chyba to dobrze zaczaiłem?
Pozdrawiam
- DropyDrop
- Ma gadane
- Posty: 198
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:48
- Lokalizacja: Łomianki Czytaj wstecz aw-W
- Kontakt:
No przeczytalem i wlasnie dlatego pytam bo nie wywniskowalem za wiele.
Ze niebiskie i zielony do alarmu idzie to juz wiem. Tylko wlasnie jak z reszta nie wiem dla tego pytam.
Ze niebiskie i zielony do alarmu idzie to juz wiem. Tylko wlasnie jak z reszta nie wiem dla tego pytam.
. . . zero kierunkowy , jestem Kajtek . . .
Pozdrawiam Wszystkich Dobrych Ludzi !
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/197/a6cf292d9b030d23.jpg[/img][/url]
Pozdrawiam Wszystkich Dobrych Ludzi !
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images23.fotosik.pl/197/a6cf292d9b030d23.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 352 gości