RP gasnie przy skrecie w prawo.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

RP gasnie przy skrecie w prawo.

Post autor: Marek 81l » czw gru 06, 2007 00:23

Jak w temacie.
Niewazne czy na biegu czy na luzie przy skrecie w rawo trwającym dluzej niz 2 sek.samochod gasnie.
Po wyprostowaniu toru jazdy normalnie odpala czy to z kluczyka czy z rozpedu.
Dzis wymieniłem podstawe pod wtryskiem i jest nadal to samo.
Jakby mu bakowało paliwa.
Czy moze miał ktos kiedys taki problem?
Aha niewazne czy w baku jest ful czy pusto i tak gasnie.
Poza tym chodzi normalnie moze za wyjątkiem zbierania sie z nizszych obrotów,ale z tym sobie poradze.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw gru 06, 2007 01:05

a co ma do tego podstawa?ja bym szukal moze czegos po stronie elektrycznej w kieownicy.moza jakas wiazka jest naciagana lub niewiadomo co i gdzies ci kabel rozlancza.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw gru 06, 2007 01:23

Marek 81l, a masz LPG ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw gru 06, 2007 02:14

Jeśli masz auto z instalacją LPG to poczytaj to :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95121
może pomoże.

Pozdrawiam
Sztomel.



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » czw gru 06, 2007 02:33

Jakiś przekaźnik nie lubi jak się ostro skręca. Miałem to u siebie i przekaźnik w skrzynce bezpieczników był do wymiany :-) Niestety nie powiem ci który, ale objaw taki sam ja w skręt a on wstręt :P Zawsze gasł przy ostrym skręcaniu.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw gru 06, 2007 04:07

Panowie mam to samo, pisałem już 2 tematy na forum i nikt nie potrafił mi na to odpowiedzieć.

Dołączę się do tematu

"U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.

Proszę o pomoc, bo trochę denerwująca jest taka jazda, jeżeli mam trochę mniej paliwa."

Również po raz 3 proszę o pomoc w temacie.


Obrazek
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: RP gasnie przy skrecie w prawo.

Post autor: bugalon » czw gru 06, 2007 09:32

Marek 81l pisze:Jak w temacie.
Niewazne czy na biegu czy na luzie przy skrecie w rawo trwającym dluzej niz 2 sek.samochod gasnie.
Po wyprostowaniu toru jazdy normalnie odpala czy to z kluczyka czy z rozpedu.
No dobrze, a nie grzebales czasem przy baku ? Nie otwierales pokrywy zeby zerknac na wskaznik ewentualnie pomieszac cos przy pompie ? W baku masz kosz ktory zapobiega przeplywowi benzyny przod-tyl w zaleznosci od przyspieszania/skrecania. Moze wyjales ten kosz lub niewlasciwie go przymocowales ?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » czw gru 06, 2007 11:52

prezesso pisze:"U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.
u ciebie może być poprostu zabrudzony smok w zbiorniku



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » czw gru 06, 2007 19:28

Moze troszke zle to jeszcze sprecyzowałem.
Raczej to nie bedzie miało wiele wspolnego z obracaniem kierownicą bo jesli zaczynam skrecac to chwile jedzie i gasnie a kiera jestccały czas w jednej pozycji.
W golfiku gazu nie ma i w baku nic nie grzebałem ale auto brat ma od miesiąca wiec moze poprzednik cos pomajstrowal.
Podstawe wtrysku zmienilem bo stara byla złamana stąd myslalem ze ona to powoduje.

Koledzy a jesli to byłoby w baku jest to mozliwe ze on tak szybko wypali to paliwo z przewodow? Nie powinien sie zakrztusic najpierw czy co,bo on gasnie jak z kluczyka.
Ale sprawdze te przekazniki a potem bak jak 1 nie pomoze.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt gru 07, 2007 00:51

Marek 81l, czyli musisz jezdzic i skrecac tylko w lewa strone :grin:
a na serio to moze byc i pewnie jest problem z instalka, kto wie czy jakis przewód nie styka sie z masa powodujac rozłaczenie zapłonu,


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
Lentin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: Lentin » pt gru 07, 2007 20:25

Marek 81l pisze:Jakby mu bakowało paliwa.
ja kiedy miałem w baku ok. 1/4 w mk2 nawet na prostej drodze samochód gasł. Ja miałem dziurkę w wężyku który jest w tym calym wskaźniku w zbiorniku paliwa i gdy paliwa bylo poniżej tej dziurki po prostu ŁAPAŁ POWIETRZE i się dusil. U was myślę jest tak samo, a ponieważ ten pływak jest po prawej str. zbiornika gdy skręcacie mocno w prawo to całe paliwo ucieka w lewo i też łapie powietrze. POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz gru 09, 2007 16:25

Sprawa rozwiązana.
Nie wiem jak ten samochod wogóle jezdzil ale jakos jezdzil.
Zamienione były przewody paliwowe i przy baku i przy wtrysku wziązku z czym pompa ciągnęła paliwo przez krociec powrotny.
Tylko zastanawia mnie jak on jezdzil przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku??
Ale cóz, usterka znaleziona, auto hula jak trzeba czyli NIE GASNIE JUZ PRZY SKRECIE W PRAWO.
Dziekuje wszystkim za pomoc.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości