RP gasnie przy skrecie w prawo.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
RP gasnie przy skrecie w prawo.
Jak w temacie.
Niewazne czy na biegu czy na luzie przy skrecie w rawo trwającym dluzej niz 2 sek.samochod gasnie.
Po wyprostowaniu toru jazdy normalnie odpala czy to z kluczyka czy z rozpedu.
Dzis wymieniłem podstawe pod wtryskiem i jest nadal to samo.
Jakby mu bakowało paliwa.
Czy moze miał ktos kiedys taki problem?
Aha niewazne czy w baku jest ful czy pusto i tak gasnie.
Poza tym chodzi normalnie moze za wyjątkiem zbierania sie z nizszych obrotów,ale z tym sobie poradze.
Niewazne czy na biegu czy na luzie przy skrecie w rawo trwającym dluzej niz 2 sek.samochod gasnie.
Po wyprostowaniu toru jazdy normalnie odpala czy to z kluczyka czy z rozpedu.
Dzis wymieniłem podstawe pod wtryskiem i jest nadal to samo.
Jakby mu bakowało paliwa.
Czy moze miał ktos kiedys taki problem?
Aha niewazne czy w baku jest ful czy pusto i tak gasnie.
Poza tym chodzi normalnie moze za wyjątkiem zbierania sie z nizszych obrotów,ale z tym sobie poradze.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Jeśli masz auto z instalacją LPG to poczytaj to :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95121
może pomoże.
Pozdrawiam
Sztomel.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=95121
może pomoże.
Pozdrawiam
Sztomel.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Panowie mam to samo, pisałem już 2 tematy na forum i nikt nie potrafił mi na to odpowiedzieć.
Dołączę się do tematu
"U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.
Proszę o pomoc, bo trochę denerwująca jest taka jazda, jeżeli mam trochę mniej paliwa."
Również po raz 3 proszę o pomoc w temacie.
Dołączę się do tematu
"U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.
Proszę o pomoc, bo trochę denerwująca jest taka jazda, jeżeli mam trochę mniej paliwa."
Również po raz 3 proszę o pomoc w temacie.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: RP gasnie przy skrecie w prawo.
No dobrze, a nie grzebales czasem przy baku ? Nie otwierales pokrywy zeby zerknac na wskaznik ewentualnie pomieszac cos przy pompie ? W baku masz kosz ktory zapobiega przeplywowi benzyny przod-tyl w zaleznosci od przyspieszania/skrecania. Moze wyjales ten kosz lub niewlasciwie go przymocowales ?Marek 81l pisze:Jak w temacie.
Niewazne czy na biegu czy na luzie przy skrecie w rawo trwającym dluzej niz 2 sek.samochod gasnie.
Po wyprostowaniu toru jazdy normalnie odpala czy to z kluczyka czy z rozpedu.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Kontakt:
u ciebie może być poprostu zabrudzony smok w zbiornikuprezesso pisze:"U mnie jest podobnie, tylko wtedy, gdy mam poniżej 1/4 zbiornika paliwa. Gdy skręcam w energicznie w prawo również jest tak jak u kolegi - chwilowe buuu... po czym znów załapuje i jedzie. Również podczas nagłego hamowania lub gwałtownego przyspieszania. Objawy zwiększają się wraz ze zmniejszaniem się ilości paliwa w zbiorniku. Czasem nie piszcie, żebym skręcał tylko w lewo
Nie dzieje się tak, gdy mam więcej niż 1/4 zbiornika paliwa.
Mam instalację gazową, ale na gazie jest wszystko ok.
Moze troszke zle to jeszcze sprecyzowałem.
Raczej to nie bedzie miało wiele wspolnego z obracaniem kierownicą bo jesli zaczynam skrecac to chwile jedzie i gasnie a kiera jestccały czas w jednej pozycji.
W golfiku gazu nie ma i w baku nic nie grzebałem ale auto brat ma od miesiąca wiec moze poprzednik cos pomajstrowal.
Podstawe wtrysku zmienilem bo stara byla złamana stąd myslalem ze ona to powoduje.
Koledzy a jesli to byłoby w baku jest to mozliwe ze on tak szybko wypali to paliwo z przewodow? Nie powinien sie zakrztusic najpierw czy co,bo on gasnie jak z kluczyka.
Ale sprawdze te przekazniki a potem bak jak 1 nie pomoze.
Raczej to nie bedzie miało wiele wspolnego z obracaniem kierownicą bo jesli zaczynam skrecac to chwile jedzie i gasnie a kiera jestccały czas w jednej pozycji.
W golfiku gazu nie ma i w baku nic nie grzebałem ale auto brat ma od miesiąca wiec moze poprzednik cos pomajstrowal.
Podstawe wtrysku zmienilem bo stara byla złamana stąd myslalem ze ona to powoduje.
Koledzy a jesli to byłoby w baku jest to mozliwe ze on tak szybko wypali to paliwo z przewodow? Nie powinien sie zakrztusic najpierw czy co,bo on gasnie jak z kluczyka.
Ale sprawdze te przekazniki a potem bak jak 1 nie pomoze.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Marek 81l, czyli musisz jezdzic i skrecac tylko w lewa strone
a na serio to moze byc i pewnie jest problem z instalka, kto wie czy jakis przewód nie styka sie z masa powodujac rozłaczenie zapłonu,
a na serio to moze byc i pewnie jest problem z instalka, kto wie czy jakis przewód nie styka sie z masa powodujac rozłaczenie zapłonu,
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- Lentin
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
- Lokalizacja: Starogard Gd.
- Kontakt:
ja kiedy miałem w baku ok. 1/4 w mk2 nawet na prostej drodze samochód gasł. Ja miałem dziurkę w wężyku który jest w tym calym wskaźniku w zbiorniku paliwa i gdy paliwa bylo poniżej tej dziurki po prostu ŁAPAŁ POWIETRZE i się dusil. U was myślę jest tak samo, a ponieważ ten pływak jest po prawej str. zbiornika gdy skręcacie mocno w prawo to całe paliwo ucieka w lewo i też łapie powietrze. POZDRAWIAMMarek 81l pisze:Jakby mu bakowało paliwa.
Sprawa rozwiązana.
Nie wiem jak ten samochod wogóle jezdzil ale jakos jezdzil.
Zamienione były przewody paliwowe i przy baku i przy wtrysku wziązku z czym pompa ciągnęła paliwo przez krociec powrotny.
Tylko zastanawia mnie jak on jezdzil przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku??
Ale cóz, usterka znaleziona, auto hula jak trzeba czyli NIE GASNIE JUZ PRZY SKRECIE W PRAWO.
Dziekuje wszystkim za pomoc.
Nie wiem jak ten samochod wogóle jezdzil ale jakos jezdzil.
Zamienione były przewody paliwowe i przy baku i przy wtrysku wziązku z czym pompa ciągnęła paliwo przez krociec powrotny.
Tylko zastanawia mnie jak on jezdzil przy niskim poziomie paliwa w zbiorniku??
Ale cóz, usterka znaleziona, auto hula jak trzeba czyli NIE GASNIE JUZ PRZY SKRECIE W PRAWO.
Dziekuje wszystkim za pomoc.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości