
Kąt wtrysku jest w normie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
korekta map startowych pomaga przy problemach z paleniem ciepłego silnikaPinkFloyd pisze:mam pytanie czy zmiana map startowych w ALH pomorze dla leprzego odpalania silnika na zimnym??. Bo wiem ze jak zle odpala na ciepłym to pomaga ale czy pomoże na zimnym??? Objaw standardowy . Jak stoi min 5-6h do trzeba krecic ok 3-4 sekundy załapuje i jak sie zgasi to przez nastepne 4 godziny pali za zabkiem na zimno i na ciepło. Po mocnym ostygnieciu znów kreci sie po 3-4sekundy. Pechezyków powietrza w ukąłdzie paliwowym nie ma. Dzieki za pomoc
Kąt wtrysku jest w normie.
To nie wina pecherzyków, kolega z serwisu VW powiedział miz e jak wszystko jest ustawione na ganz super i nie ma błedow i na ciepło pali od zabka to wina rozrusznika- ponoc to standard. Nie wierzyłem mu przeciez rozrusznik kreci i wg mnie szybko. On mowił zew 1 sekunde powinien z 10 razy obrucic silnikiema u mnie tak nie było. Ja jako niedowiarek wymontował swoj rozrusznik ze swojego Mk IV TDI i dał na podmiankę. I co rano lekko dotknełem kluczyka i od kopa zapaliłValdi1104 pisze:U mnie objaw ten sam, też ALH jak postoi kilka godzin to musze dluzej kręcic. Wymienione swiece, filtr paliwa też ale ostatnio zauważyłem pęcherzyk powietrza w przewodzie paliwowym od filtra. Moze w tym tkwi problem??
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 21 gości