![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
....no i nic, po wymianie taka sama sytuacja jak przed
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
co może być przyczyną? szukałem na forum, ale konkretnie takiej sytuacji nikt nie opisywał. wspomina się o czopie belki, mocowaniu belki do podłogi. czy te elementy mogą mieć wpływ na taki stan rzeczy
dodam, że zmieniająć opony na zimowe zauważyłem, że tylna lewa jest bardziej przydarta od pozostałych, zbieżność ustawiałem ponad rok temu po wymianie wszystkich amorków, niedawno wymieniałem końcówki drążka, swożnie, ale z geometrią chciałem się wstrzymać do czasu wymiany tych nieszczęsnych sprężyn
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
auto delikatnie ściąga i drży kierownica
wiem, też na 100%, że auto kiedyś ( u poprzedniego właściciela lub w Niemczech) dostało strzała w lewy tylny bok (był malowany ten element)
co się mogło przestawić, od czego teraz zacząć?